POV Μαργαρίτας
<<Αυτό δεν γίνετε κορίτσι μου, μάλλον επειδή ζαλίστηκες το φαντάστηκες>>είπε η Γωγω κάπως αγχωμένη. Μα καλά γιατί δεν με πιστεύουν;
Καθόμαστε στην κουζίνα όλοι με εμένα όρθια να πηγενω σαν την τρελή πέρα σωθεί.
<<Αφού την είδα σας λέω. >>είπα εκνευρισμένη. Πιστέψτε με. <<Μαργαρίτα η μητέρα σου εχει πεθάνει εδώ και χρόνια. Είναι αδύνατον αυτό που λες >>ξανά μηλισε. Οι υπόλοιποι έμειναν σιωπηλή. Κοίταξα τον Ιάσονα επίμονα, με ένα πληγωμένο βλέμμα.<<Με πιστεύεις Ιάσονα έτσι δεν είναι >>είπα δύσπιστη πλησιάζοντας τον κάθονται δίπλα του στην κενή καρέκλα. Αυτός με κοίταξε μπερδεμένος και δεν ήξερε τι να πει.
<<Μαργαρίτα κορίτσι μου, άκουσε με αφού σου λέω πως είναι αδύνατον αυτό που λες >>επέμενε εκείνη. Σηκώθηκα πάνω απότομα πλέον φωνάζοντας.<<ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΤΡΕΛΉ, ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΣΑΣ ΛΈΩ ΜΑ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ; ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΜΠΡΟΣΤΆ ΣΤΑ ΜΆΤΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΚΟΙΤΟΎΣΕ. ΉΤΑΝ ΣΤΑ ΑΛΉΘΕΙΑ ΜΠΡΟΣΤΆ ΜΟΥ. ΔΕΝ.... >>Κόντεψα να τρελαθώ έπιασα το κεφάλι μου που πόνεσε απότομα και προσπάθησα να ηρεμήσω. <<Δεν είμαι τρελή >>ψελισσα αδύναμα... Ο Ιάσονας σηκώθηκε και ήρθε κοντά μου.
<<Αγάπη μου δεν είπαμε ότι είσαι τρελή ηρεμισε σε παρακαλώ. >>προσπάθησε να με ησυχάσει. Γέλασα ειρωνικά και τον κοίταξα με ένα πληγωμένο βλέμμα. <<Μην με ακουμπήσεις.. >>του είπα νευριασμενη όταν είχε σηκώσει το χέρι του για να πιάσει το δικό μου. Απομακρυνθηκε και πήγε πίσω σηκώνοντας τα χέρια του στεναχωρημενος.
<<Νόμιζα πως με πίστευες Ιάσονα. Τουλάχιστον εσύ. Αλλά τελικά μάλλον θέλετε να με βγάλετε τρελή. >>είπα αποτομα ανεβάζοντας ελάχιστα την φωνή μου. Γιατί δεν με πιστεύεται γαμωτο. Αφού την είδα. Με κοιτουσε με αυτό το σοκαρισμένο της βλέμμα. Γιατί να φύγει απο μας. Γιατι με φλομωσαν ολοι στο ψέμα. Είμαι σίγουρη ότι ήταν αυτή. Την είδα ζωντανή μπροστά μου. Είμαι απολυτος σίγουρη. Αλλά γιατί να μου πείτε ψέματα να με πάρει η ευχή πως πέθανε και να νιώθω τύψεις πως εγώ φταίω για τον θάνατο της;Χωρις να το καταλάβω δάκρυα σαν ποτάμι έτρεχαν από τα μάτια μου και τα χέρια μου έτρεμαν, χωρίς να μπορώ να τα ελέγξω. <<Μαργαρίτα αυτοί... >>Μίλησε ο Μάνος. Φυσικά πήγε να τους υποστήριξη και να τους δικαιολογήσει αλλά ξέρω πως μου έχουν πει ψέματα. Τουλάχιστον ο μπαμπάς μου και η Γωγω. Από την μία ξέρω πως ο Ιάσονας, όπως και ο Μάνος και η Έμα δεν φταίνε σε τίποτα. Αλλά γιατί να μην με πιστέψει τουλάχιστον ο Ιάσονας; Δεν θα έλεγα τίποτα χωρίς να μην είμαι τόσο σίγουρη. Και γιατί να βγάλω κάτι τέτοιο από το μυαλό μου; την διέκοψα αμέσως... <<Όχι μην πεις τίποτα. Δεν θέλω να ακούσω τίποτα. Αρκετά άκουσα >>τους είπα και έφυγα προς το δωμάτιο μου. Ο Ιάσονας ήρθε από πίσω μου αλλά δεν με πρόλαβε αφού έτρεξα με φορά μέσα και την κλείδωσα. Σωριαστηκα στο πάτωμα κλαίγοντας με λυγμούς.
Ο χτυπος της πόρτας ακούστηκε και ρουφηξα την μύτη μου ακούγοντας. <<Μαργαρίτα... Άνοιξε μου σε παρακαλώ >>άκουσα την φωνη του Ιάσονα να ηχεί μέσα στα αυτιά μου. Προσπάθησα να βρω τον ρυθμό της φωνή μου και μίλησα <<Άφησε με >>με το ζόρι βγήκε η φωνή από μέσα μου.
<<Μαργαρίτα σε ικετεύω άνοιξε την πόρτα να μιλήσουμε >>με παρακάλεσε με την στεναχωρημενη και αδύναμη φωνή του.
<<ΕΊΠΑ ΦΎΓΕ ΑΠΌ ΕΔΏ ΙΆΣΟΝΑ >>Είπα εκνευρισμένη πιο πολύ και ξέσπασα σε ποιους δυνατούς λυγμούς. Δεν ήθελα να του μιλάω έτσι, ήξερα πως τον πληγωνα. Αλλά και αυτή με πληγώνουν τώρα. Γιατί δεν με πιστεύεται;° ° ° ° ° ° °
ΆΛΛΟ ΈΝΑ ΚΕΦΆΛΑΙΟ, ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΞΕΡΩ. ΑΛΛΆ ΈΓΡΑΨΑ ΟΣΟ ΜΠΌΡΕΣΑ ΓΙΑΤΙ ΞΕΚΙΝΆΩ ΠΆΛΙ ΑΓΓΛΙΚΆ ΚΑΙ ΘΈΛΕΙ ΠΟΛΎ ΔΙΆΒΑΣΜΑ.
ΛΟΙΠΌΝ ΑΠΌ ΌΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ Η ΜΗΤΈΡΑ ΤΗΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΣ ΕΊΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΉ. ΓΙΑΤΊ ΟΜΩΣ ΤΟ ΈΚΑΝΕ; ΘΈΛΩ ΝΑ ΑΚΟΎΣΩ ΓΝΩΜΕΣ.
ΣΤΟ ΕΠΌΜΕΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΘΑ ΜΆΘΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΚΡΑΤΗΘΗΚΕ ΜΥΣΤΙΚΌ;
ΔΥΣΤΥΧΏΣ ΘΑ ΑΡΓΉΣΕΙ ΝΑ ΈΡΘΕΙ ΟΠΌΤΕ ΜΈΧΡΙ ΤΌΤΕ ΘΑ ΒΛΈΠΩ ΤΑ ΣΧΌΛΙΑ ΣΑΣ!
ΤΕΛΟΣ ΠΆΝΤΩΝ, ΠΩΣ ΝΙΏΘΕΤΕ ΤΏΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΞΕΚΙΝΆΝΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΊΑ;
ΕΓΏ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΉΘΕΙΑ ΧΑΊΡΟΜΑΙ ΓΙΑΤΊ ΣΠΊΤΙ ΔΕΝ ΚΆΝΩ ΤΊΠΟΤΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΓΏ ΔΕΝ ΈΧΩ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΊΟ ΑΦΟΎ ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΆΖΟΥΝ ΤΊΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΊΤΙ 😅😂
ΑΥΤΆ ΘΑ ΤΑ ΠΟΎΜΕ ΣΤΟ ΕΠΌΜΕΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ!
ΜΠΑΙΙΙ ΦΡΑΟΥΛΙΤΣΕΣ🍓💋😍
KAMU SEDANG MEMBACA
The Kidnap
Pertualangan~Η περίληψη στο πρώτο κεφάλαιο~ Please Don't copy the story © Wattpad 2018 Cover by: @bloody-bebe 😍💕