Κεφάλαιο 21

115 13 0
                                    





Η μέση μου πόναγε τόσο πολύ και δεν έφτανε μόνο αυτό ο ήλιος από το παράθυρο χτύπαγε ακριβώς στο πρόσωπο μου. Γαμωτο.

Κουνηθεικα λίγο και κατάλαβα πως κάποιος κοιμάται πάνω μου. Όταν επιτέλους άνοιξα με το καλό τα μάτια. Σοκαρίστηκα με την θέα που είδα. Ο Ιάσονας ήταν πάνω ξαπλωμένος με το μποξερακι και εγώ μισογυμνη. Χριστέ μου. Σηκώθηκα πάνω σπρώχνοντας τον και Καταλαθος έπεσε κάτω. Ουψψ.

Έβαλα γρήγορα το φόρεμα μου, αφού φορούσα τα εσώρουχα μου ήδη. Θυμήθηκα τι έγινε χθες Γαμωτο έφτεξε το κρασί που πίναμε και έκανα ότι έκανα. Αλλά όταν προσπαθούσα να με πίσω ότι έγινε Καταλαθος.
Τελικά κατάλαβα ότι το έκανα με την θέλησή μου και ήμουν κανονικά στα συγκαλα μου. Μπράβο Μαργαρίτα τον νευριασες χθες και κοίτα που καντατησε.

Ένας μισοκοιμησμενος Ιάσονας σηκώθηκε από το πάτωμα και έτριβε το κεφάλι του. Μην κοιτάς τους κοιλιακούς του. Μην κοιτάς τους κοιλιακούς. Ούτε το μποξερακι Μαργαρίτα συγκρατησου.




<< Τι στο καλό έπαθες μωρέ και με έριξες κάτω >> παραπονέθηκε ενώ χασμουρηθηκε.

<< Συγγνώμη Καταλαθος, πάρε αυτά και ντύσου τώρα. Γαμω η Γώγω θα ανησύχη σίγουρα.>> του πέταξα τα ρούχα του στο πρόσωπο του και μουρμούρισε κάτι.

<< Έλαα,  μια χαρά κοιμόμουν. Άμα ανησυχούσε δεν θα σε έπερνε τηλέφωνο ?>> με ρώτησε και έβαλε το παντελόνι του.

<< Σίγουρα με πήρε >> υπερασπιστικα και πήγα να ανοίξω το κινητό μου.

<< Ναι καλά >> κοροϊδέψε αυτός.
Άνοιξα το τηλέφωνο και δεν είδα καμιά αναπάντητη.

<< Λοιπόν ? Σε πήρε?>> είπε ειρωνικά και τον κοροιδεψα. Αυτός έσκασε ένα γελακι και πήγε στην τουαλέτα. Βλαμμένο.

Πήρα την τσάντα μου και περίμενα να βγει το ζώων από το μπάνιο. << Αντεε Ιάσονα>> του φώναξα και του χτύπησα την πόρτα. Τι στο καλό κάνει τόση ώρα.

<< Μήπως θες να κατουρησεις και συ ?>> με ρώτησε ειρωνικά και με έκανε να κοκκινω από θυμό και ντροπή.

<< Έλεος τελείωνε. >> ξανά φώναξα και η πόρτα άνοιξε.

<< Αντε πάμε ξινομουτρα >> κοροϊδέψε και άνοιξα το στόμα μου. Βγήκαμε από το δωμάτιο και άρχιζα να του γκαριζω. Σοβαρά σίγουρα θα ακουγομουν σαν ένα δεκατριαχρωνο που κάνει την έξυπνη και την αθώα.

The Kidnap Where stories live. Discover now