Κεφαλαιο 19

120 16 0
                                    



Μόλις είχα τελειώσει και η αγωνία μου για να δω τι μου πήρε ο Ιάσονας όλο και ανεβαινε. Έτρεξα σαν τίγρης,  αν και άλλος θα έλεγε σαν ζώων,  τέλος πάντων και μπήκα στο δωμάτιο μου. Είδα το πακέτο στο κρεβάτι μου. Το οποίο ήταν κόκκινο. Μμμ..



Έκατσα στο κρεβάτι και το άνοιξα. Ένα κόκκινο φόρεμα,  φαινόταν πως ήταν λίγο προκλητικό στο στήθος,  αλλά δεν πειράζει μωρέ. Ας αναψουμε λίγο τον Ιάσονα. Μαργαρίτα, τι είναι αυτά που σκέφτεσαι, φτου φτου φτου. Έκανα τον σταυρό μου.


Είδα και άλλο ένα πακέτο,  τι φάση ένα είπε ότι είναι όταν είδα ότι έχει ένα κουτί κατάλαβα ότι είναι παπούτσια. Όταν τα άνοιξα, είδα κάτι μαύρες, μητερες γόβες.

Τα έβγαλα έξω και όταν ήταν να πάρω και το άλλο πακέτο είδα ότι είχε και κάτι άλλο μέσα. Όχχ....
Έβγαλα αυτά που είχε μέσα και ένα χαρτάκι.
Τα μάτια μου γουρλωσα καθώς είδα ένα στρινγκ και ένα δικτυωτό σουτιέν από πάνω.
Ανωμαλεεε Ιάσονα.

Πήρα το χαρτί και το διάβασα

" Αυτά για να με τρελάνεις " έγραψε και μια ανατριχίλα πέρασε όλο μου το σώμα. Τι ανώμαλος θεέ μου.

Τα έβαλα στην άκρη και πήγα ξανά στην κουζίνα. Μπας και θέλει τίποτα η Γώγω. Την είδα να περνει το τσαντάκι της και ο Μάνος από δίπλα της, ο οποίος ξεφυσουσε όλη την ώρα.

<< Αα Μαργαρίτα. Εμείς θα πάμε για ψώνια γιατί το ψυγείο άδειασε.  Άμα θες κάτι πάρε με τηλέφωνο >> είπε αμέσως μόλις με είδε

<< Δεν θες να έρθω εγώ ?>> την ρώτησα, καθώς κατάλαβα, ότι ο Μάνος ήταν έτοιμος να χτυπήσει το κεφάλι του στον τοίχο.

<< Ναι καλή ιδέα,  γιατί δεν περνετε την Μαργαρίτα. >> είπε αυτός και η Γώγω του χτύπησε το χέρι.
Αυτός πόνεσε λίγο και έκανε ένα ήχο πόνου.

<< σιωπή,  εσύ θα έρθεις μαζί μου. Πάει και τελείωσε. Εσύ κορίτσι μου, πήγαινε ξεκούρασου. >> είπε αυστηρά. Ο Μάνος πήγε να παραπονεθεί αλλά η Γώγω τον κοίταξε με ένα δολοφονικό βλέμμα. Κάνοντας με να σκάσω στα γέλια. Αυτή γύρισε το βλέμμα τις σε μένα και με μιας σοβαρεψα.

<< Καλά να περάσετε >> είπα και τους έβγαλα έξω. Σπρώχνοντας τους λίγο. Κυριολεκτικά με τρόμαξε αυτό το βλέμμα της.


Πήγα στο μπάνιο για να λουστώ. Έβαλα ένα σαμπουάν με μυρωδιά τριαντάφυλλο. Όταν έτριψα και το κεφάλι μου,  ξεπλυθηκα και σκουπιστικα. Γαμωτο. Ξέχασα να πάρω ρούχα. Αμάν Μαργαρίτα που έχεις το μυαλό σου.


The Kidnap Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon