<<Φτάσαμε >> άκουσα την φωνή του Ιάσονα. Κοίταξα στο κινητό του Ιάσονα την ώρα. Φτάσαμε ποιο γρήγορα από ότι φανταζόμουν. Λογικό όμως. Μπορεί αυτοί οι τύποι να μας κυνηγάνε και έπρεπε να βιαστουμε. Επίσης, μην εξερεσουμε τον Ιάσονα που οδηγούσε λες και ήταν είδη αυτοί από πίσω μας και θα μας σκότωναν.
Τον είδα να κοιτάει προς ένα σπίτι όχι κάποιο πολύ καλοφτιαγμενο. Αλλά από ότι έβλεπα, από το αμάξι είχε πολύ όμορφο κήπο με τριαντάφυλλα.
Ένα αγόρι απότομα βγήκε έξω από το σπίτι και έτρεξε προς το αμάξι που βρισκόμασταν. Λογικά ο αδερφός του θα ταν. Καμία σχέση πάντως με τον Ιάσονα. Ο Ιάσονας φαίνεται πιο σκληρός άνθρωπος, καστανοξανθα μαλλιά. Ενώ ο αδερφός του αν και τα μάτια τους ήταν ίδια, ο μικρός του αδερφός τελείως ξανθός και είχε μια έκφραση, όταν τον κοίταγες. Σαν αθώο πλάσμα.
Γιατί να μπλέξει έτσι ο αδερφός του και τώρα κοίτα σε τι κατάσταση είμαστε.Πλέον το αγόρι μπήκε μέσα και με κοίταξε με περιέργεια. Εγώ ένιωσα λίγο άβολα. Λογικά δεν με περίμενε. Φυσικά και δεν με περίμενε ο Ιάσονας δεν νομίζω να του ανέφερε τίποτα. Αν θυμάμαι καλά δηλαδή.
<< Γειά σου >> έσπασα αυτήν την αμήχανη στιγμή, που πάντα με εκνευρίζει.
Αυτός έκανε νόημα με το κεφάλι ως χερετεισμος.<< από δω ο αδερφός ο Μάνος, Μάνο από δω η Μαργαρίτα. >> μας σύστησε και μου έδωσε το χέρι του για χειραψία.
<< Δεν μου είπες πως έχεις κοπέλα >> πέταξε ο Μάνος και ένιωσα τα μάγουλα μου να καίγονται. Ουφ να πάρει, σίγουρα είμαι σαν ντομάτα τώρα. Βούλιαξα από την ντροπή μου ποιο μέσα στο κάθισμα.
<< Εγώ... Εμένα δεν είμαι η κοπέλα του... Εε.. >> προσπάθησα να του εξηγήσω αλλά δεν ήξερα πως.
<< Μάνο έχουμε ποιο σοβαρά προβλήματα και σκάσε απλά και κάτσε στο κάθισμα σου και μην μιλάς. Γιατί είμαι που είμαι σε άσχημη κατάσταση με άγχος μην μου προκαλείς νευρικότητα και συ σε παρακαλώ. Τώρα, βγάλε την κάρτα σου και πέτα την. >> είπε ο Ιάσονας.
<< Τι; Και πως θα μιλάω με τους φίλους μου; Δεν φτάνει που φεύγουμε από δω; >> γκρινιάξε.
<< Άκου τον αδερφό σου. Μπορείς να μιλήσεις και από άλλα μέσα επικοινωνίας. Δεν πρέπει να διακυνδινεψουμε κι άλλο την θέση μας. >> προσπάθησαν να τον πείσω. Αυτός ξεφυσιξε και μετά από κάποια δευτερόλεπτα κούνησε το κεφάλι του και έβγαλε την κάρτα και την πέταξε έξω από το παράθυρο.
<< Θα πάρουμε καινούριες μόλις φτάσουμε Αμερική. >>
<< Θα προλάβουμε ?>> τον ρώτησα ανησυχη. Αυτός κοίταξε το κινητό του προφανώς την ώρα. Και έβρισε από μέσα του.
<< Η πρώτη πτήση έφυγε πριν δέκα λεπτά. Οπότε πρέπει να περιμένουμε την επόμενη. >> είπε νευριασνενος. Εγώ κούνησα το κεφάλι μου και ξαναξαπλωσα πίσω στο κάθισμα. Ελπίζω οι δικοί μου να έχουν φύγει με αυτήν την πτήση και να είναι καλά.
<< Δεν μπορούμε να πάρουμε μια κάρτα τώρα; Έχω ανησυχείση και πρέπει να μάθω άμα είναι καλά οι δικοί μου. >> ο Ιάσονας γύρισε το κεφάλι του,προς το μέρος μου και απλά είπε ένα Οκ.
ESTÁS LEYENDO
The Kidnap
Aventura~Η περίληψη στο πρώτο κεφάλαιο~ Please Don't copy the story © Wattpad 2018 Cover by: @bloody-bebe 😍💕