Τι ωραίος είναι ο ύπνος. Σκαιφτηκα καθώς ξαπλωσα στην πλάτη. Ήταν η ώρα να σηκωθω αλλά το κρεβάτι μου, μου έλεγε όχι...άνοιξε η πόρτα και κατάλαβα πως μπήκε η Γωγω. Είναι η οικονομος του σπιτιού μας. Είναι αρκετά μεγάλη σε ηλικία, και την έχω σαν μητέρα μου. Είναι 56 χρονών και είναι λίγο κοντουλα, αλλά πολύ γλυκιά.
Έε όπου νανε θα φύγει από το δωμάτιο θα δει πως κοιμάμαι και δεν θα με ενόχληση. Άκουσα τα βήματα της, να πλησιάζουν αλλά σταμάτησαν.
Που είχε πάει ? Δεν άκουγα τίποτα πλέον.Μόλις βρήκα την δύναμη άνοιξα τα μάτια μου και εκείνη την ώρα ανοίγει την κουρτίνα.
<< Άουτςςς>> είπα καθώς με έκαψε ο ήλιος.<< Μαργαρίτα, κορίτσι μου σήκω επιτέλους από το κρεβάτι η ώρα έχει περάσει και σε περιμένει ο πατέρας σου για πρωινό κάτω. >> είπε η Γωγω και γρήγορα αρχιζε να τραβάει το μαξιλάρι από το πρόσωπο μου. Διότι με ενοχλούσε ο ήλιος.
<< Ελαα μην κάνεις σαν παιδί έχεις γίνει ολόκληρη γυναίκα πλέον. Αύριο είναι και τα γενέθλιά σου και πρέπει να ετοιμασουμε τα πράγματα για το πάρτι που θες. >> είπε ξανά. Αχ το ξέχασα τελείως. Αύριο κλείνω τα 20 και ήθελα να κάνω πάρτι κιόλας. Βασικά μου το πρότεινε ο μπαμπάς και δεν έχασα ευκαιρία. Και αύριο πρέπει να το ετοιμασουμε από το πρωί, τόσο μεγάλο σπίτι που έχουμε. Ναι, είμαστε πλούσιοι ο μπαμπάς μου έχει την δικιά του εταιρεία. Τον μπαμπά μου τον Λένε Ανέστη. Αμα θέλετε να ξέρετε. Είναι κοντά στην ηλικία της Γωγως.
Η Μαμά μου, αχ η μαμά μου.
Η μαμά μου παιθανε από ένα ατύχημα που είχαμε. Ήμουν και γω στο τροχαίο αλλά εγώ επιβίωσα. Η μαμά μου όχι. Είναι δύο χρόνια τωρα που παιθανε. Μην χαλάμε τωρα την ατμόσφαιρα με αυτά.
Δεν μπορώ να αλλάξω κάτι.<< Έλα σήκω πάνω και ντυσου >> ξεφυσιξα αγανάκτησμενη και σηκωθηκα πάνω, πήγα στην ντουλάπα μου για να δω τι σύνολο να βάλω . Τελικά πήρα μια μπλούζα άσπρη ραντακι και ένα ψιλομεσο σορτακι τζιν . Πήγα στο μπάνιο και έκανα ένα γρήγορο ντουζ, βαφτηκα ελαφρά και βγήκα από το δωμάτιο μου. Κατέβηκα της σκάλες και πήγα προς την κουζίνα. Η κοιλιά μου φωνάζε για φαγητό. Βασικά με παρακαλαγε. Αχ δεν σας είπα το πως είμαι. Λοιπόν κανονικά είμαι μελαχρινή αλλά έκανα ομπρε ξανθό ( Ρε παιδιά συνέχεια σε καστ τέτοιες κοπέλες μου πετυχενουν με ίδιο μαλλί σχεδόν άμα το παρατησατε. Ομπρε ξανθό 😂 Οχου Αλέκα χαλάς το κεφάλαιο μην μηλας. Καλά σκάω πάμε στο κεφάλαιο) και γαλάζια μάτια! Είμαι αδύνατη και μπορώ να πω είμαι σε κανονικό ύψος ούτε πολύ κοντή ούτε πολύ ψηλή. Οπότε μέτρια. ( και κάτι άλλο Γκουχουμ μπορείτε να σκαιφτεστε τους χαρακτήρες όπως θέλετε, καλά καλά σκάω 😢)Μόλις έφτασα στην κουζίνα καλημερισα τον μπαμπά μου.
<< Καλημέρα μπαμπάκα μου >>τού είπα και του έδωσα ένα γλυκό φιλί.
<< Καλημέρα κορίτσι μου >> είπε με ένα χαμόγελο. Και μου έδειξε την καρέκλα για να κάτσω.
<< Θα πας στην εταιρεία ?>> τον ρώτησα και μου εγνεψε.
<< Ναι έχω πολύ δουλειά σήμερα, θα έρθω το βράδυ >> είπε και απλά κουνησα το κεφάλι μου. Μετά από ένα δεκάλεπτο σηκωθηκε ο μπαμπάς μου πάνω για να φύγει.
<< Λοιπόν φεύγω, ο Μάριος μπορεί να σε πάει όπου θες. Θα είναι εδώ. Δεν χρειάζεται να οδηγήσεις. >> είπε και τον φιλισα σταυρωτα.
<< Δεν χρειάζεται θα πάω μόνη μου. >> τού είπα και βγήκε έξω. << Όπως θες >>είπε ξεφυσοντας. Μετά από λίγο είχε φύγει από το σπίτι.
Λοιπόν, θα πάρω μάλλον την Γωγω μαζί μου. Και αύριο, έχουμε πολύ δουλειά για το πάρτι.
Θα πάρουμε μια ντισκομπαλα.
Και θα πάρουμε διάφορα για τον μπουφέ. Επίσης η Γωγω είπε πως θέλει να μου πάρει και ένα δώρο. Αχ την γλυκούλα. Εγώ της αρνήθηκα. Άλλα επέμινε. Είπε κιόλας πως δεν θα μου το δείξει γιατί είναι έκπληξη.
Και επίσης μαρεσουν πολύ η έκπληξης. Σε ποιον δεν αρέσει ?
Και πρέπει να πάρω ένα φόρεμα για να φορέσω. Όχι ότι δεν έχω. Άλλα τελος πάντων.<< Γωγω ?>> την φωνάζω καθώς έκατσα στον καναπέ. Πήρα ένα περιοδικό με ρούχα και περιμένα να έρθει.
Έχει τέλεια ρούχα.<< Πες μου κορίτσι μου >> άκουσα να λέει ευγενικά. << Θα έρθεις μαζί μου, να με βοηθήσεις και μετά να βγούμε. Γιατί έχεις μείνει σχεδόν κλειδωμένη σε αυτό το σπίτι. Θέλω να σε βγάλω μια βόλτα τι λες ?>> τής είπα και της χαμογελασα.
<< Ναι φυσικα θα έρθω. Άλλα δεν χρειάζεται να με πας πουθενά κορίτσι μου δεν χρειάζεται...>> δεν πρόλαβε να συνεχίσει επειδή την διέκοψα.
<< Δεν ακούω κουβέντα >> τής είπα και χαμογελασε.
<< Θα πάμε βόλτα να ξεσκασουμε γιατί δεν μπορώ άλλο στο σπίτι >> είπα και απλά εγνεψε.<< Δεν απαντάω γιατί ξέρω πως θα επιμένεις και ξέρω πως όταν θες κάτι προσπάθεις να το κάνεις να βγει >> είπε γελώντας και γέλασα και γω.
<< Πήγενε να ετοιμαστεις. Και φεύγουμε >> είπα και έφυγε χαρούμενη προς το δωμάτιο της.
****
Και να το πρώτο κεφάλαιο βαρετό Είναι ξέρω. Αμα σας αρέσε πατήστε το αστεράκι και πείτε μου την γνώμη σας! Θα χαρώ να την ακούσω!
Λοιπόν, τι κάνετε ? Όλα καλά? ( Μου φαίνεται θα αρχίζω να κάνω ερωτήσεις για να γνωριστούμε καλύτερα)
Οπότε, Πότε έχετε γενέθλια ?
~ Εγώ έχω 18 Μαρτίου ❤
( Οποίος δεν θέλει να απαντήσει κανένα πρόβλημα, δεν τον βάζω με το ζόρι.)Θα ανεβάσω αλλά δύο, μην ξεχνάτεε το ⭐ για υποστήριξη και 💬 γνώμη ❤
Πολλά Kisses!
Byeeeee!👋
ESTÁS LEYENDO
The Kidnap
Aventura~Η περίληψη στο πρώτο κεφάλαιο~ Please Don't copy the story © Wattpad 2018 Cover by: @bloody-bebe 😍💕