Καθόμουν και κοιτούσα έξω από το παράθυρο του σαλονιού, την πόλη. Η Γώγω ετοιμαζε το φαγητό ενώ ο Ιάσονας έκανε μπάνιο και ο αδερφός του ξεκουραζοτανε.
Ένα άγγιγμα με ακούμπησε στην πλάτη και τρόμαξα, πεταγωντας αμέσως.
<< Σσσςς, εγώ είμαι >> η απαλή φωνή του ακουστικε πίσω από το αυτί μου και ανατρίχιασα.
<< Με τρομαξες >> προσπαθούσα να πω καθώς ήταν ακόμα από πίσω μου.
<< Συγγνώμη, γατάκι >> απολογήθηκε και ήρθε δίπλα και με κοίταξε αμέσως μετά.
<< Τι σκέφτεσαι?>> με ρώτησε μετά από λίγο, προσπαθώντας να διαβάσει κατά κάποιο τρόπο το σοβαρό βλέμμα μου.
<< Το που βρίσκεται ο μπαμπάς μου, το τι θα γίνει αύριο, το τι θα απογινουμε. Όλα αυτά με τρομάζουν. >> του παραδέχτηκα. Φοβόμουν πολύ.
Ποιος ξέρει τι θα γινόταν από στιγμή σε στιγμή ?<< Πφφ, σε καταλαβαίνω. Δεν είσαι η μόνη >> μου είπε και γύρισα το βλέμμα σε αυτόν.
<< Δεν θα αφήσω κανέναν να σε πειράξει. Κανέναν >> είπε την τελευταία λέξη ψιθυριστα και οι τρίχες μου σηκώθηκαν.
Ήρθε ποιο κοντά μου, όλο και πιο κοντά. Η ανάσα του έπεφτε καυτή πάνω στην δικιά μου, χωρίς να το ελενξω τα σφραγισα. Φιλωντας τον στην αρχή ήρεμα και μετά πιο άγρια. Ένας ξερός βήχας μας διέκοψε και όταν είδα την Γωγω τα μάγουλα μου κοκκινισαν.<< Συγνώμη που διακόπτω, το φαγητό είναι έτοιμο >> είπε γελώντας, όπως και ο Ιάσονας. Ζώων. Τον κοίταξα με δολοφονικό βλέμμα και με πλησίασε στο αυτί.
<< Είσαι τόσο γλυκιά όταν κοκκινίζεις >> είπε και με ανατρίχιασε. Αμέσως πήγε στην κουζίνα γιατί άκουσα το στομάχι του να γουργουριζει. Ακολουθεισα τις κινήσεις του, και πήγα και γω στην κουζίνα. Η Γωγω μόλις με είδε μου έκλεισε το μάτι.
Ποιος θα το περίμενε από την Γωγω. Τα μάγουλα μου έγιναν φωτιά από την ντροπή και απλά τις έκανα ένα βλέμμα να σταματήσει για να μην την δεί ο Ιάσονας, ο οποίος έτρωγε λες και δεν έφαγε ξανά στην ζωή του. Μετά από κάτι λεπτά, αφού έκατσα η Γωγω πήγε να φώναξει τον αδερφό του τον Μάνο.
Ο Ιάσονας με κοίταξε και μετά από λίγο μίλησε.
<< Πιάσανε τον Γρηγορη >> πέταξε και δεν κατάλαβα τίποτα. Ποιος είναι ο Γρηγόρης ? Λες και κατάλαβε την απορία μου. Μου εξήγησε.
<< Το αφεντικό μου >> είπε και τα μάτια μου γουρλωσαν. Αυτό είναι καλό νέο. Αν και έχει γνωστούς οπότε και πάλι πρέπει να προσέχουμε.
<< Που το ξέρεις ? >> τον ρώτησα περίεργη να μάθω.
<< Το έδειξαν στην τηλεόραση, σήμερα το πρωί. Αλλά εσύ κοιμόσουν ακόμα στο δωμάτιο σου. Γιαυτό δεν το είδες. >> εξήγησε και έκανα ένα νεύμα ότι κατάλαβα.
<< Αλλά, αυτό δυστυχώς δεν πάει να πει ότι είμαστε και τόσο ασφαλής. Πρέπει να προσέχουμε για παν ενδεχόμενο. Αλλά δεν εννοώ ότι θα μείνουμε και κλειδωμένη, προς θεού. >> είπε ξανά μετά από λίγο.
<< Ναι το ξέρω. >> ήταν το μόνο που είπα καθώς συνέχιζα να τρώω την καρμπονάρα μου.
Αμέσως μετά ήρθε ο Μάνος και έκατσε και αυτός να φάει.Όταν τελειώσαμε, μάζεψα τα πιάτα όλα, όταν έφαγε και η Γωγω και τα έβαλα στον νεροχύτη για να τα πλύνω.
<< Μμμ δεν ήξερα ότι η περίφημη κόρη Ρούσσου, ήξερε και να πλένει πιάτα >> με κοροϊδέψε ο Ιάσονας, ο οποίος στεκόταν δίπλα μου, στερεονοντας το χέρι του στον πάγκο. Εγώ έτους έβγαλα την γλώσσα μου, ενοχλημένη και γέλασε.
<< Θα στην βγάλω αυτήν την γλώσσα γατάκι >> είπε. Καλά τι έπαθε αυτός ? Όχι ότι δεν μου αρέσει αλλά τέλος πάντων.
<< Έλα να μου την βγάλεις >> είπα και εγώ προκαλώντας τον.
<< Οο θα το κάνω αλλά δεν είναι η κατάλληλη ώρα τώρα. >> είπε, όταν μπήκε μέσα η γωγω.<< Να είσαι έτοιμη στις έξι. Θα πάμε κάπου >> ανακοίνωσε ψυθιριστα στο αυτί μου.
<< Μα δεν έχω να φορέσω τίποτα >> του είπα αμέσως αφού θυμήθηκα ότι δεν έχω κάτι καλό. Τι θα φόραγα κάτι φόρμες που πήρα ? Η πουλόβερ ? Λέμε τώρα.
Αυτός σήκωσε το φρύδι του<< Ποιος το πε? Στο κρεβάτι σου είναι ένα πακέτο. Δώρο από μένα >> μου κλείσε το μάτι και πήγε στο σαλόνι. Θα με τρελάνει αυτός ο άνθρωπος. Η το έκανε ήδη ?
<< Μμμ, κάτι παίζει με τον Ιάσονα έτσι δεν είναι ? >> την άκουσα από δίπλα μου την γωγω και πραγματικά χεστικα πάνω μου. Πότε ήρθε δίπλα μου αυτή.
<< Τιι ??? Δεν γίνεται τίποτα, καλέ. Ποιος λέει τέτοιες βλακιες ? Ππφφ χαχχα, ωραίο αστείο καλέ >> προσπάθησα την χαλαρή αλλά θυμήθηκα. Ηλιθια Μαργαριτα, αφού σε είδε να φίλιεσαι μαζί του. Πραγματικά εκείνη την ώρα ήθελα να χτυπήσω το κεφάλι μου στον τοίχο.
<< Μμμ δεν κρύβεσαι από μένα κορίτσι μου.>> είπε κάπως αυστηρά η γωγω. Καλέ πότε ήταν αυστηρή αυτή ?
<< Πλάκα κάνω, αν και ταιριάζετε πολύ >> είπε καθώς έφυγε από την κουζίνα. Τα μάγουλα μου καιγοντουσαν από την αμηχανία και την ντροπή. Πάλι καλά δεν με είδε. Ρεζίλι.
YOU ARE READING
The Kidnap
Adventure~Η περίληψη στο πρώτο κεφάλαιο~ Please Don't copy the story © Wattpad 2018 Cover by: @bloody-bebe 😍💕