Μία εβδομάδα μετά..
Σηκώθηκα από το ωραίο κρεβατάκι μου και πήγα προς το μπάνιο. Ο Ιάσονας σηκώθηκε πιο νωρίς αφού βρήκε δουλειά σε ένα μαγαζί αυτοκίνητων. Τα χρήματα που είχε ο πατέρας μου μαζί του σε μια κάρτα σχεδόν τελειώνουν. Οπότε έπρεπε κάποιος από μας να βγάζει το ψωμί του. Δεν θα μας ταΐζει πάντα η Έμα. Πληρώνει για μας που και που και δεν θέλω να της ζητήσω χρήματα τώρα που τελειώνουν.
Πλησίασα την βρύση και έπλενα το πρόσωπο μου. Πρέπει να πω πως είμαι μια χαρά τώρα καπ ς αν και δεν πέρασε πολύς καιρός. Αλλά έχω τύψεις για το μωρό μου που δεν μπόρεσε να ζήσει, ούτε καν να πάρει μια ανάσα. Σκούπισα το πρόσωπο μου και βγήκα με την πετσέτα από το μπάνιο. Ένας ήχος ακούστηκε και ήταν το κινητό πανω στο κομοδίνο. Πάλι καλά που σταμάτησαν τα απειλητικα μηνύματα. Τώρα μπορώ να αναπνεύσω ελεύθερα χωρίς το κυνηγητό που είχαμε. Κόντεψαμε να παιθανουμε δύο φορές. Μια όταν το αμάξι έπεσε από την γέφυρα και καταλήξαμε στην θαλασσα με το όχημα μας να βουλιάζει μαζί με μας και δεύτερη και ποιο τραγική.... Οι πυροβολησμοι. Ανατρίχιασα στην σκέψη... Άνοιξα το κινητό όπου είχα ένα μήνυμα.... Από τον Ιάσονα... Χαμογέλασα αμέσως και το άνοιξα.
'' Στις 6 να είσαι έτοιμη μωρό μου '' είδα να λέει και χαμογέλασα χαρούμενη. Μα καλά δεν θα κάνεις μπάνιο; Άφησα ξανά το κινητό μου και βγήκα από το δωμάτιο κατεβαινοντας τις σκάλες και πήγα στην κουζίνα. Πείνασα τι να κάνουμε. Όλοι καθοντουσαν εκεί πίνοντας το καφέ τους και στο τραπέζι υπήρχαν πολλές λιχουδιές. Σας αγαπώ. Σκαιφτηκα και αφού τους καλημερισα έκατσα στην καρέκλα με την Γωγω να μου βάζει καφέ στην κούπα. <<Γωγω από δω και πέρα θα κάθεσαι, δεν έχω χέρια εγώ να βάλω; Δεν χρειάζεται να κουράζεσαι >>της είπα αυστηρά. Αυτή χαμογέλασε αχνά και δεν είπε τίποτα.
<<Μαργαρίτα, σου έχουμε ένα καλό νέο >>ανακοίνωσε ο Μάνος με την Έμα χαμογελαστή και μέσα στην αγκαλιά του. Οππ κάτι καλό θα ναι σίγουρα.
<<Πείτε βρε χριστιανοί μου >>Είπα ενθουσιασμενη και ανυπομονη. Με κοίταξαν με τα λαμπερά τους μάτια. Αχ θα μαι σκάσουν το βλέπω.
<<Αποφασίσαμε εγώ με την Έμα να παντρευτουμε και θα θέλαμε πάρα πολύ να ήσουν η κουμπάρα μας και ο αδερφός μου. Και επίσης να βαφτίσης το μικρό >>είπε και γουρλωσα τα μάτια μου από χαρά. <<Αυτο είναι τέλειο.... >>ένωσα τα φρύδια μου. Πιο μικρό; Άνοιξα το στόμα μετά από λίγα δευτερα σκέψης και έκανα ένα χαρούμενο τσιριχτο ήχο.
<<Είσαι έγκυος!! >>είπα ενθουσιασμενη και την έδειξα. Αυτή γέλασε με την αντίδραση μου και κούνησε το κεφάλι της καταφατικά.
<<Ομγγγ είμαι τόσο χαρούμενη >>συγκινήθηκα και σηκώθηκα πάνω και τους αγκάλιασα με ένα τεράστιο χαμόγελο μέχρι τα αυτιά. Θα γίνω νοναααα, δνε το πιστεύω είμαι τόσο μα τόσο χαρούμενη.<<Σε ευχαριστούμε Μαργαρίτα μου >>Είπε η Έμα <<Έκανες εξετάσεις; πόσο μηνών είσαι; είναι αγόρι ή μήπως κορίτσι >>άρχιζα με της ερωτήσεις μου εγώ χωρίς σταματημό.
<<Κάναμε εξετασεις πριν ένα μήνα. Απλά δεν ήθελα να σου το πω τότε γιατί ήταν πολύ νωρίς και τώρα που έγιναν όλα αυτά ξέρεις. Ο γιατρός είπε π ς είμαι δύο μισή μηνών. Δυστυχώς το φύλλο δεν το βλέπουν ακόμα γιατί λένε πως είναι νωρίς. Αλλά είμαι σίγουρη πως είναι κορίτσι >>είπε χαμογελαστή και ο Μάνος την αγκάλιασε φιλοντας την στο μάγουλο. <<Σχ είμαι τόσο χαρούμενη πραγματικά δεν ξέρω τι να πω >>είπα μετά από λίγο. <<Ξέρεις.... Και εγώ όταν ήμουν έγκυος ένιωθα πως θα αποκτήσω κοριτσάκι. Κρίμα που χάθηκε έτσι τόσο άδικα. >>είπα στεναχωρημενη αμέσως. Πως μου αλλάζει τόσο γρήγορα η όρεξη. Κουνησα γρήγορα το κεφάλι μου για να διώξω αυτές τις σκέψεις.
<<Δεν έχει σημασία τώρα, δεν μπορώ να αλλάξω τίποτα. >>είπα χαμογελοντας αδύναμα. Η Γωγω μου έβαλε το χέρι της πάνω στον ώμο και με κοίταξε με το γερασμένο της βλέμμα.
<<Κορίτσι μου, θα έρθουν ευτυχισμένες μέρες μην ανυσηχεις. Είμαι σίγουρη πως για κάποιο λόγο έγιναν όλα αυτά. Πραγματικά σου εύχομαι να κάνεις πολλά παιδιά μέχρι να τα χορτάσεις >>γέλασα με τα λόγια της, πιάνοντας το χέρι της. <<Σε ευχαριστώ Γωγω. >> ήταν το μόνο που είπα...... Μετά από αρκετά λεπτά άρχιζαν να συζητάνε διαφορα πράγματα για το τι θέλει να πάρει η Έμα. Δηλαδή ρουχαλάκια. Αν και της είπα να μην βιάζετε τόσο γιατί είναι νωρίς ακόμη. Αλλά αν το θέλει τόσο πολύ θα χαρώ να πάω μαζί της.
Η ώρα πέρναγε και είδα πως κοντεύει τέσσερις. Έτσι σηκώθηκα πάνω για ένα μπάνιο και μετά να ετοιμαζόμουν. Που θα με πάμε άραγε; Σκαιφτομουν συνέχεια ανυπομονη.
YOU ARE READING
The Kidnap
Adventure~Η περίληψη στο πρώτο κεφάλαιο~ Please Don't copy the story © Wattpad 2018 Cover by: @bloody-bebe 😍💕