POV Ιάσονα
Είχαμε ξεκινήσει ποιο πρώτοι εγώ με τον Μάνο και περιμέναμε έξω από την εκλισσια, κρατώντας ένα μπουκέτο με ροζ τριαντάφυλλα. Ο Κώστας ήταν και αυτός μαζί μας ενώ μόλις είχαν έρθει κάτι φίλοι μας που είχαμε γνωρίσει (Παιδιά δεν θυμάμαι ονόματα, νομίζω είχα βάλει αλλά δεν ξέρω σε ποιο Κεφάλαιο είναι)
Ήρθαν κοντά μας και μας χερετησαν. <<Που σε ρε μπρο. >>είπε και μου δώσε το χέρι του για χειραψία.
<<Τι λέει τι κάνετε, Μάνο πως είσαι; >>ρώτησε και κοίταξε μετά τον αδερφό μου. <<Μια χαρά είμαστε εσείς; >>είπε γελώντας και κοίταξε τα παιδιά τα οποία είναι αδερφια. Ο Φίλιππος, ο Παύλος και ο Νίκος(αυτά θα ναι τα ονόματα 😂)<<Μία χαρά και μεις τι λέει ακόμα κοπέλα δεν βρήκες; >> είπες και γέλασε ο Νίκος.
<<Εγώ να μην βρω γίνεται αυτό που λες; >> έδειξε με το χέρι του και γελάσαμε όλοι.
<<Να μας την γνωρίσεις, να μας την γνωρίσεις >> είπε ο Παύλος στον αδερφό μου με ένα στραβό χαμόγελο.
<<Μπράβο φίλε το ξερα ότι σε θέλουν όλες, πσσ κόλαση λέμε >>είπε αστεία και μετά γύρισε προς το μέρος μας.<<Ρε φίλε εσυ με την μαργαριτά τι λέει καλά είναι μετά από αυτό; >>με ρώτησε αφού του το είχα πει ότι ήταν χάλια αλλά δεν του είπα ότι είναι έγκυος ακόμη.
<<Μία χαρά πάλι καλά να λέμε. >>του είπα κουνώντας το κεφάλι μου. <<Όχι μόνο αυτό, θα έχω επιτέλους ανηψακι >> είπε ταχα ο Μάνος συγκινημένος σηκώνοντας το χέρι του και καλά σκούπισε ένα δάκρυ από το μάτι του.<<Αντε ρε, να σας βγει υγιέστατο σας εύχομαι >>είπε ο Φίλιππος και με χτύπησε με την παλαμι του φιλικά στο μπράτσο.
<<Ευχαριστούμε >>είπα και μετά από λίγο είδα το αμάξι να σταματάει οπότε πάει να πει πως ήρθε επιτέλους και θα γίνει πολύ σύντομα η μόνιμη γυναίκα μου.Βγήκε από το αμάξι και οι φίλοι μας μαζί με τους υπόλοιπους που ήρθαν άρχιζαν να χειροκροτουν δυνατά. Η Μαργαρίτα βγήκε με ένα συγκρινόμενο βλέμμα και προχώρησε προς της σκάλες. Ήτα τόσο όμορφη, το φόρεμα ήταν κολλητό πάνω της που μου ερχόταν να της το βγάλω με μιας, το πρόσωπο της βαμμένο και πανέμορφη, αλλά όταν είναι αξεβαυτη είναι πιο γλυκιά. Ότι και να κάνει παραμένει πανέμορφη στα μάτια μου. Αυτή η γυναικα με τρελενει κάθε φορά που την βλέπω και την θέλω μονάχα για μένα...
Της εδώσα την ανθοδέσμη και με ένα χαμόγελο στα αυτιά της έπιασα το χέρι και την πλησίασα στο αυτί για να της ψυθιρισω. <<Είσαι πολύ όμορφη >> της ψυθιρισα στο αυτί αισθησιακά και την ένιωσα που ανατρίχιασε, χαμογέλασα αχνά και μπήκαμε μέσα στην εκκλησία.[...]
Η τελετή τελείωσε και αφού ειμασταν ακόμη έξω και η Μαργαρίτα τους χερετουσε όλους έναν προς έναν λες και δεν θα τους έβλεπε στο τραπέζι. Εγώ με τον Κώστα και τον Μάνο στεκόμασταν κοντά στο αμάξι για να φύγουμε μόλις έρθει η Μαργαρίτα.
Η τσέπη μου δονηστικε και έβγαλα το κινητό έξω. Ένα μήνυμα ήρθε. Αφού το άνοιξα πριν το διαβάσω μηλησε ο Μάνος.
<<Τι είναι αδερφέ; >>ρώτησε για το τηλέφωνο που χτυπήσε. Τον κοίταξα φευγαλέα και μετά τον Κώστα και ξανά το κινητό.
<<Μήνυμα >>απάντησα και ήρθαν κοντά μου.
<<Μήνυμα; >>παραξενευτηκε ο Κώστας αφού ήξερε πως όλοι ειμασταν εδώ ακόμη και οι φίλοι.
Άρχιζα να το διαβάζω και το αίμα μου πάγωσε.'' Πολύ όμορφη η γυναίκα σου, να την χαρείς γιατί ο χρόνος σας τελειώνει πολύ σύντομα '' έγραφε το ανωνυμο μήνυμα και αφού το είδαν και οι άλλοι, κοιταξα γύρω μου. Δεν μπορεί να είναι εδώ. Αλλά πως την είδαν.
<<Θες να τσεκάρουμε την περιοχή. >>είπε φτιάχνωντας το όπλο του.<<Ψάξτε και άμα βρείτε κάποιον, μην δείξετε έλεος >>τους είπα νευρικά. Κούνησε το κεφάλι του και έκανε νόημα στους υπόλοιπους. Η Μαργαριτα με κοίταξε μετά από λίγο και παραξενεμενη με πλησίασε μαζί με την Αίμα που ήταν μαζί της.
Να πάρει τώρα τι να της πω; Δεν Θελω να την αγχοσω.<<Ιάσονα, όλα Καλά; >>με ρώτησε με ένα ανήσυχο βλέμμα.
<<Ναι αγάπη μου όλα καλά είναι γιατί; >> προσπαθούσα να φανώ άνετος όσο μπορούσα.
<< Γιατί φύγανε οι άλλοι τόσο απότομα; >> Ρωτησε για τα παιδιά. Προσπαθούσα να βρω μια δικαιολογία, δεν ήθελα να της πω για το μήνυμά που μόλις έλαβα.
<<Τίποτα απλά ήθελα να τσεκάρουν το μέρος για καλό και για κακό, αλλά δεν έγινε τίποτα μην ανησυχείς >>την φιλισα στα χείλη. Μετά από λίγο ήρθαν και οι υπόλοιποι και μόλις είδαν την Μαργαριτα δίπλα μου, σοβαρεψαν και προσπάθησαν να φανούν άνετοι.
<<Είστε έτοιμη >> είπε ο Κώστας με ένα χαμόγελο για να μην καταλάβει τίποτα. Τη κοίταξα και αφού έγνεψε και μπήκε μέσα, έκανα και γω το ίδιο αλλά πρώτα κοίταξα για λίγο γύρω μου..
Θα τους σκοτώσω έτσι και μας πλησιάσουν... Ειδικά τώρα που είναι η Μαργαριτα έγκυος...
YOU ARE READING
The Kidnap
Adventure~Η περίληψη στο πρώτο κεφάλαιο~ Please Don't copy the story © Wattpad 2018 Cover by: @bloody-bebe 😍💕