Ακόμα δεν μπορώ να χωνέψω αυτά που άκουσα από το στόμα αυτού του τύπου.
<< Ιάσονα, τι θα κάνουμε ? Πρέπει να φύγουμε. >> του υπενθυμισα.
<< Ναι αλλά είναι ένας βοηθός του εδώ. Είχε έρθει μαζί μου. Πρέπει να φύγουμε χωρίς να το καταλάβει. >>
<< Ωραία, πες του να πάει να ρωτήσει πότε μπορώ να βγω και πως πάει η υγεία μου. Αυτόν θα τον κρατήσει λίγο απασχολημενο. Αλλά πρώτα τηλεφώνησε στον αδερφό σου και ειδοποίησε τον να είναι έτοιμος. Δεν χρειάζεται να πάρει ρούχα. >> αυτός μου εγνεψε και κάλεσε τον αδερφό του.
Μετά από κάτι δεύτερα, κατάλαβα πως το σήκωσε. Γιατί ξεκίνησε να μιλάει.
<< Έλα Μάνο; Ο Ιάσονας είμαι. Ακουμε προσεκτικά. Ξεκινάω για να ρθω να σε πάρω να σε έτοιμος. Δεν χρειάζεται να πάρεις τίποτα. Απλά σε ειδοποίησα για να είσαι έτοιμος μόλις φτάσω θέλω να βγεις για να φύγουμε κατευθείαν.Φεύγουμε από Ελλάδα κατάλαβες φτάνει πόσο αντεξαμε. Και πόσο ανεχτηκαμε αυτό το τέρας. >> μετά από λίγο, μέχρι να μιλήσει, πήγα φόρεσα τα κανονικά μου ρούχα στο μπάνιο, που υπήρχε μέσα στο δωμάτιο.
Άκουσα να χτυπάει ο Ιάσονας την πόρτα και να μου λέει πως ξεκινάει και να με έτοιμη.
Η πόρτα έκλεισε, οπότε κατάλαβα πως βγήκε έξω. Ελπίζω να τα καταφέρουμε και να φύγουμε από δω.POV Ιάσονα
Άνοιξα την πόρτα καθώς ενημέρωσα την Μαργαριτα πως ξεκινάω.
Ο άντρας που είχε έρθει μαζί μου, γύρισε προς το μέρος μου. Δεν το ήξερα τον τύπο και ήλπιζα να τον πείσω να πάει.<< Πήγαινε στο γιατρό της κοπέλας και ρώτα πως είναι η υγεία της και πότε θα φύγουμε από αυτό το μπουρδελο επιτέλους. >> προσπαθούσα να φανώ νευριασμενος και να μην φανεί το άγχος μου μπας και καταλάβει. Καλά και να καταλάβει κάτι, θα τον σπάσω στο ξύλο μέχρι να δει αστέρια. Αλλά ας το κάνουμε καλύτερα με ήρεμο τρόπο. Γιατί υπάρχει και σεκιουριτι εδώ. Μην βρούμε το μπελά μας και στο τέλος μας πιάσει αυτός.
<< Γιατί να πάω; εγώ πηγενε εσύ >> είπε θυμωμένος λίγο.
<< Άκου φίλε, το αφεντικό με έβαλε να την προσέχω εγώ προσωπικά μην με νευριαζεις γιατί άμα πάω εγώ και δεν την δω εδώ θα σε σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια. Έγινα κατανοητός ?>> είπα νευριασμενος και τον έπιασα από την άκρη της μπλούζας. Αυτός έδειξε φοβισμένος και εγνεψε. Έτσι να με φοβάσαι σκουπίδι.
Ο άντρας μόλις έστριψε στο στενό για να κατέβει στο κάτω όροφο που ήταν ο γιατρός. Μπήκα μέσα κατευθείαν στο δωμάτιο.
<<Τώρα >> ήταν το μόνο που είπα και βγήκαμε από το δωμάτιο.
<< Υπάρχουν κι άλλες σκάλες που θα μας βγάλει από το πίσω μέρος του νοσοκομείου. Αμέσως μετά τρέχουμε στο αυτοκίνητο. Το μόνο που να κάνεις εσύ είναι να με ακολουθείς.
Αυτή κούνησε το κεφάλι τις ως ενδηξη πως συμφώνησε. Μόλις κατεβηκαμε τα σκαλιά. Κοίταξα το διάδρομο μήπως δω και κάποιον άλλον γνωστό που ίσως δεν ήξερα πως ήρθε.
Αλλά για καλή μας τύχη δεν υπήρχε κανείς. Χωρίς άγχος βγήκαμε έξω και πήγαμε μπροστά στο νοσοκομείο όπου βρισκόταν το αμάξι. Μόλις το είδα επιτέλους το άνοιξα και μπήκαμε μέσα.<< Ιάσονα, πρέπει να ειδοποιήσω τον πατέρα μου. >> την άκουσα να λέει με την γλυκιά φωνή της. Ιάσονα σοβαρέψου τι είναι αυτά που. Λες; Τι στο καλό μου χει κάνει αυτή η κοπέλα και κόλλησα μαζί της;
Δεν είπα κάτι και τις έδωσα το κινητό μου.
Αυτή πληκρολογησε τον αριθμό και αμέσως μετά από τρεις χτύπους το σήκωσε.<<Ναι;>> ακουστικε μια φωνή όχι και τόσο χαρούμενη. Λογικό εγώ φταίω για όλα. Εγώ την απήγαγα και γιαυτό ο πατέρας της έχει τρελαθεί απο την αγωνία του για να ξαναδεί η έστω να ακούσει την φωνή της κόρης του. Αχ Ιάσονα, πως έχεις καταντήσει έτσι ? Ποτέ δεν ήσουν τέτοιος άνθρωπος.
ESTÁS LEYENDO
The Kidnap
Aventura~Η περίληψη στο πρώτο κεφάλαιο~ Please Don't copy the story © Wattpad 2018 Cover by: @bloody-bebe 😍💕