POV Μαργαρίτας
Ξύπνησα χαρούμενη, με γεμάτο ενέργεια. Τεντωθηκα λίγο και άνοιξα σιγά σιγά τα μάτια μου. Κοίταξα δίπλα μου και ο Ιάσονας έλειπε. Έκατσα στο κρεβάτι αμέσως και έπιασα το κεφάλι μου, το οποίο πόναγε από την δυνατή μουσική χθες.
Στην θυμησει χαμογέλασα αμέσως.Η πόρτα άνοιξε και ένας χαμογελαστός Ιάσονας μπήκε μέσα, κρατώντας έναν δίσκο.
<<Ξύπνησε η πιο όμορφη γυναίκα στο κόσμο >>είπε γλυκά και του γέλασα. Ήρθε κοντά μου και έκατσε δίπλα μου βάζοντας το δίσκο πάνω στο στρώμα.<<Σήμερα θα φάμε στο κρεβάτι το πρωινό μας>> μου φιλισε το μέτωπο γλυκά.
<<Πως κοιμήθηκες χθες; >>τον κορόιδεψα αφού ήταν ντιρλα στο ποτό. Εκατό φορές του είπα να μην μεθαει αλλά τίποτα αυτός. Πάλι καλά που δεν είναι σαν εκείνους που δεν ξέρουν τι κάνουν απλά ζαλίζεται εύκολα.<<Άσε το κεφάλι μου πόναγε όταν ξυπνησα πήρα ένα παυσίπονο και είμαι εντάξει τώρα >>είπε και βούτηξε ένα από τα σοκολατένια κρουασανακια που ήταν στον δίσκο.
<<Σου έλεγα εγώ βλέπεις; Έπρεπε να με άκουγες, καλά να πάθεις τώρα >>είπε με σηκωμένο το κεφάλι ελάχιστα.
<<Σου το έλεγα εγώ >> με κορόιδεψε κάνοντας και καλά την φωνή μου, αλλά ήταν τέρμα φρικτή ήθελα να γέλασω αλλά είπα να κάνω παράπονα καλύτερα.<<Δεν μηλαω έτσι >> γκρινιαξα και έβαλα τα χέρια μου κάτω από το στήθος. Ηταν λες και ήμουν ένα παιδάκι που του πήραν το γλειφιτζούρι του.
<<Δεν μιλάω έτσι >>ξανά κορόιδεψε και μετά έσκασε στα γέλια. Προσπαθουσα να κρατηθώ σοβαρή αλλά τελικά δεν άντεξα και κατέληξα να γελάω μαζί του.
<<Βλαμμένο >> του είπα και του έδωσα μια μπουνιά στο χέρι.
<<Αου! >> είπε ταχα πως πόνεσε, πιάνοντας το χέρι του.<<Καλά τι άντρας είσαι εσύ που πονάς με αυτό; >>Ρωτησα σηκονοντας το φρύδι μου. Ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο του και με πλησίασε.
<<Θες να σου δείξω τι άντρας είμαι; >>είπε αισθησιακά στο αυτί μου και με πλησιασε ποιο κοντά.
Την έβαψα τι ήθελα και μίλησα;[...]
Καθόμασταν στο σαλόνι παρακολουθοντας τηλεόραση, ενώ ο Ιάσονας ντύθηκε γιατί θα συναντούσε έναν φίλο του.
Ο Μάνος είναι με την Έμα (Η φάση εδώ που το όνομά της το Εγραφα Αίμα και δεν μου λέγατε τίποτα 😂) πήγανε μια βόλτα ενώ η Γωγω ήταν στην κουζίνα και έβαζε τυρόπιτακια και κάτι άλλα.
YOU ARE READING
The Kidnap
Adventure~Η περίληψη στο πρώτο κεφάλαιο~ Please Don't copy the story © Wattpad 2018 Cover by: @bloody-bebe 😍💕