Οι ώρες πέρναγαν και έχω κάνει ήδη τις εξαιτασεις που ήθελε ο γιατρός. Μια πόρτα άνοιξε και είδα πως βγήκε κρατώντας κάτι χαρτιά. Μας πλησίασε και εμείς από την αγωνία σηκωθήκαμε πάνω.
<<Γιατρέ όλα καλά; >>τον ρώτησα με ένα άγχος να με κυριεύει, περιμένοντας υπομονετικά να ακούσω πως θα είμαι μια χαρά. Σήκωσε το κεφάλι του και μας κοίταξε και τους δυο έναν προς έναν.<< Από όσο έχω κάνει τις εξετάσεις φαίνεται να είσαι καλά αλλά... >> είπε σοβαρός σταματώντας για λίγο. Με κοίταξε με ένα σταθερό βλέμμα και τα πόδια μου πήγαν να κοπούν όταν άκουσα το άλλα. <<Μην ανησυχείτε, είναι καλό το νέο. >>Μας καθησυχάσε. <<Αντε γιατρέ πες μας >> είπε ο Ιάσονας έτοιμος να εκραγεί από την αναμονή. Αυτός μας κοίταξε με ένα χαμόγελο << Πάλι καλα που ήρθατε άμεσα στο νοσοκομείο >> είπε και παραξενευτηκα. Τα φρύδια μου ενώθηκαν και τον κοιτούσα με ένα ερωτηματικό.
<<Οι εξετάσεις δείχνουν πως..... Θα αποκτήσετε ένα μωράκι... >> είπε και το χαμόγελο μου μεγάλωσε αλλά απότομα εξαφανίστηκε. <<Μαργαρίτα σου δινω αυτά τα φάρμακα, άμα συνεχίζεις να έχεις πυρετό πρέπει να έρθεις αμέσως εδώ ξανά και να με ιδοποιησεις. Θα σε βάλουμε με ορο και θα σε προσέχουμε γιατί δεν κάνει να έχεις πυρετό και να είσαι έγκυος. >> είπε σοβαρός και ξεροκαταπια.
<<Τι επιπτώσεις έχει γιατρέ >>ρώτησε αμέσως ο Ιάσονας κοιτώντας τον με ένα σοβαρό βλέμμα.
<< Το μωρό υπάρχει περίπτωση να υπάρξουν σοβαρά προβλήματα υγείας.... Αλλά το πιο πιθανόν είναι... Να μην αντέξει και να χαθεί.. Γιαυτό πρέπει να με ιδοποιησεις αμέσως Μαργαρίτα για να μην υπάρξουν αυτές η πιθανότητες. Είσαι τυχερη που ήρθες αμέσως γιατι ο πυρετός σου ανέβηκε σήμερα και τον πρόλαβαμε.... Επίσης για να μην το ξεχάσω είσαι δύο εβδομάδων >> μας είπε και του εγνεψα κατευθείαν. Δεν θέλω να βάλω σε κίνδυνο το παιδί μου. Ο γιατρός ετεινε το χέρι του κρατώντας μια κάρτα <<Θα με βρείτε με αυτόν τον αριθμό, ότι γίνει να με πάρετε τηλέφωνο. Αν όλα καλά σου έχω γράψει ραντεβού για να σε ελέγξω. Αυτά από μένα ξανά λέω ότι γίνει κατευθείαν τηλέφωνο. Είστε ελεύθεροι από μένα. >> κούνησε το κεφάλι του ως ένδειξη χερετησμου και ξανά μπήκε στο γράφειο του.<<Θα αποκτήσουμε μωράκι, αγάπη μου. Το δικό μας μωρό. >>με αγκάλιασε χαιδευοντας τα μαλλιά μου. Ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο μου. Έπιασα την κοιλιά μου προσεχτικά. Θα κάνουμε μωράκι.
[...]
Είμαστε στο αυτοκίνητο αφού ο πυρετός μου έχει πέσει και νιώθω καλύτερα από πριν. Στο αμάξι επικρατεί ησυχία αφού κανένας από τους δύο μας δεν μιλάει. Ο Ιάσονας με κοίταξε φευγαλέα, ενώ ξανά γύρισε το βλέμμα του προς το δρόμο.
<<Τι έχεις αγάπη μου, δεν χερεσαι που θα αποκτήσουμε μωρό; >> είπε στεναχωριμενος και τον κοίταξα με γουρλωμένα ματιά κατευθείαν.
Πως να μην θέλω το ίδιο μας το παιδί;<<Όχι αγάπη μου φυσικά και το θέλω. Απλά σκαιφτομαι σε τι κατάσταση είμαστε και φοβάμαι πιο πολύ. Δεν θέλω να πάθει τίποτα το μωρό και να νιώθω τύψεις. >> έσκυψα το κεφάλι μου.
<<Μην ανησυχείς μωρό μου. Ότι και να γίνει θα είμαι μαζί σου. Δίπλα σου, ακόμη και στον θάνατο. >> είπε και τα μάτια μου γέμισαν δάκρυα έτοιμα να κάνουν την εμφάνισή τους.
Έπιασε σφιχτά το χέρι μου και με κοίταξε με ένα χαμόγελο που με έκανε να ησυχάσω. <<Με τον γάμο τι θα γίνει >>ρώτησα αφού κανονικά έπρεπε να γίνει αύριο.
Αυτός με κοίταξε με ένα βλέμμα χαρούμενο. <<Θα γίνει κανονικά, δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να μας χαλάσει τον γάμο μας. Θα πάμε στην εκκλησία και θα το γιορτάσουμε στο σπίτι της Αιμας. Δεν νομίζω να έχει πρόβλημα. >> άλλος στην θέση μας θα έτρεχε για την ζωή του και θα κρυβόταν στις σκιές. Ενώ εμείς θα αποκτήσουμε μωρό και θα κάνουμε τον γάμο μας. Νιώθω πως καλά κάνουμε και το κάνουμε τώρα. Δεν ξέρω γιατί.Το αμάξι σταμάτησε με των Κώστα και τον Άκη να βγαίνουν έξω και να μας ανοίγουν τις πορτες.
<<Ότι χρειάστητε θα μαστε εδώ για σας >>μας υπενθύμισε ο Άκης. <<Σας ευχαριστώ πολύ που μείνατε κοντά μας >>τους είπα με ένα χαμόγελο.
<<Έπρεπε, δώσαμε υπόσχεση και δεν θα την αφήσουμε. >>ένα αχνό χαμόγελο έφτασε στο πρόσωπο του και αμέσως μετά μπήκαμε μέσα. Ελπίζω να είναι όλα καλά και να μην χρειαστεί να ανυσηχησω για τους πυρετους και να γίνω καλά. Δεν θέλω να πάθει τίποτα το παιδί μου. Το μόνο που φοβάμαι είναι να μην το πληρώσει αυτό για μας.
VOUS LISEZ
The Kidnap
Aventure~Η περίληψη στο πρώτο κεφάλαιο~ Please Don't copy the story © Wattpad 2018 Cover by: @bloody-bebe 😍💕