Κεφάλαιο 35

72 13 2
                                    






Σηκώθηκα κουρασμένη από το κρεβάτι τεντωνοντας το σώμα μου, που πόναγε τόσο πολύ. Δεν κοιμήθηκα καλά γιαυτό. Ο Ιάσονας με μια πετσέτα βγήκε από το μπάνιο  σκουπιζοντας το προσωπο του. Με κοίταξε με ένα ανήσυχο βλέμμα και με πλησίασε αμέσως.

<<αγάπη μου είσαι καλά; >> την ανησυχία την καταλάβαινες στην φωνή του. Τον κοίταξα με τα πρισμενα μάτια μου, στα όμορφα δικά του.

<<όχι δεν είμαι καλά το Σώμα μου πονάει και το κεφάλι μου είναι έτοιμο να σπάσει >>του είπα αδύναμα και αυτός ανήσυχος έπιασε  το κεφάλι μου με την παλάμη μου..

<<Μαργαρίτα, εσύ καις >>συνηδιτοποιησε και σηκώθηκε αμέσως πιάνοντας ένα θερμόμετρο από το μικρό φαρμακείο που βρισκόταν στο μπάνιο και ήρθε βιαστικός δίπλα μου.
Τοποθέτησε το θερμόμετρο κάτω από το χέρι μου που με έκανε να ανατρίχιασω από το πόσο κρύο ήταν.
Ο ήχος μετά από λίγο ακούστηκε και το πήρε να το δει, τα μάτια του γουρλωσαν όταν το είδαν και γυρίσε αμέσως το βλέμμα του στο δικό μου.
<<Μαργαρίτα έχεις 39 πυρετό πρέπει να πάμε στο νοσοκομείο, έλα σήκω >>μου είπε βιάστηκα και σηκώθηκα αδύναμη, άρχιζα να κρυώνω και κουλουριαστηκα με τα χέρια μου.

<<Δεν χρειάζεται Ιάσονα έλα σε παρακαλώ είμαι μια χαρά να κάτσω σπίτι >>προσπάθησα να φέρω αντιριση αλλά άδικος κόπος.<<Με τίποτα θα πάμε στο νοσοκομείο, μην ανησυχείς θα είμαι δίπλα σου όλη την ώρα >>είπε καθως έβγαζε το παλτό μου και το δικό του από την καφέ ντουλάπα.
Με βοήθησε να το φορέσω και βγήκαμε από το δωμάτιο, με εμένα να στηρίζομαι στο χέρι του Ιάσονα, επειδή ένιωθα τελείως χάλια και ένιωθα λες και θα πέσω κάτω. Δεν έφτανε μόνο αυτό είχα και αναγούλες που της συχενομαι, μάλλον θα είναι από το πυρετό αλλά μου είχε ξεκινήσει πριν ένα μήνα... Πφφφ δεν ξέρω λες να τα ανακατεύα αυτά που έτρωγα;





Κατεβήκαμε της πολλές σκάλες και όταν φτάσαμε στο ισόγειο όλοι καθοντουσαν στο καναπέ συζητοντας, τα βλέμματα στράφηκαν απάνω μας όταν αντιλήφθηκαν την παρουσία μας. Η Αίμα σηκώθηκε αμέσως και μας πλησίασε. Αχ και αυτή η κοπέλα, ανησυχεί με το παραμικρό.
<<Τι έγινε, μαργαρίτα φαίνεσαι χάλια >>ευχαριστώ δεν το παρατηρησα, σκαιφτηκα με ειρωνεία. Αλλά το μετάνιωσα αμέσως. Η Αίμα μας βοηθάει και μας έχει κάνει τόσα, μας έβαλε στο σπίτι της και εγώ την ειρωνεύομαι. Ηλιθια Μαργαρίτα.

<<Θα την πάω στο νοσοκομείο έχει πυρετό ανέβασε μέχρι τα 39. >> έσφιξα τα μάτια μου από ένα οξύ πόνο στο στομάχι. Έπιασα την κοιλιά μου με το χέρι μου και όταν το παρατήρησε η Γωγω μηλησε αμέσως <<Μην καθυστέρητε παιδί μου, πηγεντε γρήγορα και προσεχτικά, εντάξει >>είπε με την γιαγιαδιστηκη φωνή της, που πάντα με έκανε να την αγαπάω πιο πολύ νομίζοντας πως ήταν η γιαγιά μου. Αφού όλη μου είχαν γυρίσει την πλάτη και μας ξεγραψαν από οικογένεια τους.


<<Ναι ναι >> είπε βιαστηκα τραβώντας με ελαφρά βγαίνοντας έξω από το σπίτι. Ο Κώστας μας πλησίασε και μας κοίταξε αγχομενος. <<Να την πάμε στο νοσοκομείο τώρα >>είπε αυστηρά και ο Κώστας κούνησε το κεφάλι του γρήγορα. Άλλος ένας άντρας μας πλησίασε και μπήκε και αυτός στο αυτοκίνητο και είδα πως ήταν ο Άκης.

Ξεκινήσαμε για το νοσοκομείο που δεν ήθελα να ξαναπάω ποτέ στην ζωή μου. Τα μισώ με όλη μου την ψυχή, εκεί ήταν που πήγα την πρωτη φορά επειδή ένιωσα χαλια από ελειψψη ασιτίας. Εκεί, ήταν όταν ο πατέρας μου πέθανε μπροστά στα μάτια μου και ακόμα δεν το έχω ξεπεράσει. Η καρδιά μου συνέχεια σπαραζει στην θυμησει του και κάθε βράδυ ξεσπάω σε κλάματα. Γιατί να σας έχω χάσει και τους δύο;


Χωρίς να το καταλάβω είχαμε φτάσει ήδη στο νοσοκομείο, βγήκαμε από το αυτοκίνητο και πήγαμε αμέσως μέσα. Αφού ο Ιάσονας τους είπε τι έπαθα μου είπαν πως θα μου δώσουν αντιπυρετικο.
Αφού περιμέναμε για λίγο ο γιατρός μας ξανάπλησιασε δίνοντας μου τα χάπια. <<Μαργαρίτα, θέλω να κάνουμε κάτι εξετάσεις λίγο.>> είπε και ο Ιάσονας τον κοίταξε λίγο ανήσυχος. << Είναι κάτι σοβαρο γιατρέ και θέλετε να της Μ κάνετε εξετάσεις; >> ρώτησε αμέσως ο Ιάσονας και ο γιατρός τον κοίταξε καθυσηχαζοντας τον.
<<Όχι μην ανησυχείς, απλά θέλω να σιγουρευτώ για την υγεία της, εφόσον είπες πως έχεις αναγούλες και πονάει το κεφάλι σου συνέχεια >> μου είπε δειχνοντας με ελάχιστα με το χέρι του.

<<Ναι ναι κανένα πρόβλημα >> του είπα και αφού μας είπε να περιμένουμε λίγο καθησαμε στις καρέκλες. Ο Ιάσονας μου έφερε το νερό και ήπια επιτέλους τα φάρμακα για να μου περάσει ο πυρετός.
<<Λες να είναι κάτι σοβαρό και θμνα θέλει να μου κάνει εξετάσεις; >> ρωτήσα με κρύο ιδρώτα να λούζει το μέτωπο μου. Ο Ιάσονας έπιασε το χέρι μου λέγοντας <<Ο γιατρός είπε ότι απλά θέλει να σιγουρευτεί την υγεία σου, δεν νομίζω να είναι κάτι κακό. Μην ανησυχείς >>είπε και ξεφυσιξα βαριά.

The Kidnap Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt