14.BÖLÜM

21.8K 1.1K 104
                                    

Asla asla demeyecekmişsin bu hayatta. Ben ağabeylerimin hayır dediği biriyle asla birlikte olmam demiştim ama dedim ve yedim.

Neden diye sormayın inanın ben de bilmiyorum. Adamı doğru düzgün tanımıyorum bile. Şurada bir haftadır üç beş kere gördüm. Bir iki cümle laf ettiğim üstüne üstlük beni sinir eden bir adama ağabeyime rağmen tamam demiştim.

Ayşenur süngüsü düşük kös kös halimi görünce yanıma geldi, dizlerinin üzerine yere oturup;

— Bak güzelim bu adamda bir şey var. Sana bakışımı desem, kendinden aşırı emin havası mı desen ne desem bilemiyorum ama sana değer verdiği her halinden belli. Görkem'i kafana takma biz ciddi bir tartışma yaşadık bara geri dönmeden önce. Biraz düzelir gibi olduk hemen bara döndük.  İşte Cenkle falan konuşacaktı sanırım Görkem. Neyse Cenk senin zorla bardan çıkartıldığını söylediğinde çok telaşlandı Görkem. Bir görsen beti benzi attı. Artık kafasında neler kurduysa. Seni telefonla aramak yerine hemen otele geldik taksiyle. Arayıpta ulaşamazsa delirmemek için her halde aramadı. Ama inan bana takside ağzını bıçak açmadı. Otelde odada da bulmayınca seni bir arayışı vardı inan rengi bembeyaz oldu, gözlerinin altı anında çöktü morardı. Gözümün önünde adam on yaş yaşlandı. Sen telefonu açınca bak gerçek söylüyorum rengi anında düzeldi hatta sinirden mora döndü saniyesin de ya valla bak. İşte o sinirle konuştu seninle ve Berzan'la. Ama yatışması biraz zaman alacak olsada senin karırına saygı duyar ağabeyin ve sen tamam dersen eğer o da tamam der merak etme. Yeterki sen bu adamdan emin ol, dedi ellerimi tutarak.

— Nasıl emin olabilirim İce. Adamı hiç tanımıyorum ki. Birden öyle içimden şans veriyorum demek geldi. Hep kızıl kafa yüzünden. Hatunu nasıl kıskandıysam artık, diye itiraf ettim Ayşenur'a.

— Kızım haklısın kıskanmakta ben bile kıskandım hatunu ne yalan söyliyeyim. Girdiği tüm ortamlarda kadın erkek bütün bakışları topluyor üzerine. Böyle kendinden emin küçük dağları ben yarattım havası var. Sonra giyimi of kızım biz giysek o kıyafetleri adımız o.ya çıkar ama o giyince böyle bir asil taşıyor ki kadın. Ne yapalım senin ağa bozuntusu da onun rüzgarına kapılıp bir müddet sürüklendiyse. Unutur sen unutturursun merak etme, dedi gülümseyerek.

— Ya İce ben bilemiyorum. Ya adam beni sargı bezi niyetine kullanırda yarası kapanınca beni de söküp atarsa. Benim yaralarımı kim saracak sonra. Ben zaten yaralıyım hala kalbim kırık. Kırıklarımı toplayamamışken ya tekrar kırarsa beni bu sefer kimseye güvenim kalmaz anlıyorsun değil mi?

— Canım endişelerini anlıyorum ama bir yerden de başlaman lazım. Duygusal anlamda tüm kapılarını kapattın kimseyi içeri almıyorsun. Bunun sonunda ne olacak? Yalnızlık Allah'a mahsus güzelim. Bak bu adam seni bir şekilde etkiledi. Bunu değerlendir, birbirlerinizi bir tanıyın bakalım. Baktın ki olmadı bitirirsin bu kadar basit, dedi beni sakinleştirmek için.

— İce bence o kadar basit değiş işte. Ya ben beğenirsem de o beğenmezse o zaman ne olacak? Ya da çok beğendik diyelim aramıza kültür farkı girerse ne olacak. Ben annesini ve kız kardeşini uçakta gördüm. İkisi de çetin ceviz. Ben yapabilir miyim acaba? Bak bunların hepsi ciddi sorunlar, dedim ellerimi çaresizce iki yana açarak.

— Bak bacikom denemeden bilemezsin. Gönül kapını ilk defa bu adam aralamayı başardı. İlk defa bu adama karşı bir şeyler hissettin nereden biliyorsun belki bu defa b'aşk'a? Dedi başkanın içinde ki aşkı vurgulayarak. Gülmeye başladım;

— Delisin kızım sen. Ben burada bunalımın kıyılarında geziyorum sen bana metafor yapıyorsun. Çatlak şey. Ayyy ya sizi unuttum ya ben. Asıl siz ne oldunuz. Ben bu yaşıma kadar Görkem Ağabeyimi hiç bu kadar sinirli görmemiştim. Aklım çıktı sana bir şey yapacak diye, dedim gözlerimi açarak.

BU DEFA B'aşk'A (#Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin