Cemal'in tutuklu yargılanmasına karar verilmişti. Devran Aşireti şikayetini geri çekmiş bundan sonrası polis ve Cemal arasındaydı.
Karaaslanlar ile problemimizde kalmayınca düğün hazırlıklarına başlandı. Düğünün on gün sonra Mardin'de ki tarihi bir otelde yapılmasına karar verildi. Annemler, ağabeyimler konakta kalmayı kesinlikle reddettikleri için aynı otelde yer ayırtılmıştı. Çünkü bizim akrabalarımızda vardı gelecek. Annem otelde onlara ev sahibeliği yapmak istedi. Zaten sanırım konak baya bir dolu olacaktı. Nermin ve Demir gelecekti. Ayrıca Derya ki Berzan'dan öğrendiğim kadarıyla ben gittikten üç ay sonra ağabeyimle ayrılmışlardı. Berzan net bir şekilde nedenini bilmesede bizimle alakalı olduğunu tahmin ediyordu.
Ayrıca büyük halası Urfa'dan eşi, çocukları ve torunları ile gelecekti. Yani baya bir kalabalık olacaktı konak. Düğün fikrinden şimdiden nefret etmeye başlamıştım.
Gelinlik için hep hayalim olan bir fikir vardı aklımda. Ama burada bulabilir miydim???
Bahar Hanımlar anne ve ağabey korkusuna bana çok sevecen ve iyi davranıyorlardı. Tabii bunda düğün hazırlıklarına yardım için erken gelen Nermin'in de payı büyüktü.
Nermin her fırsatta laflarıyla fırıncı küreği gibi ağzına vuruyordu Bahar'ın. Bahar yediği o büyük nane ki ucu bana kadar dokundu, suçunu bildiğinden sessiz kalmak zorunda kalıyordu. Kalmasa Nermin her an dalmaya hazır apartta bekliyordu.
Nermin'nin gazabından korkup bana sığındığını da düşünmüyor değildim hani. Sanki Nermin onu dövmeye kalksa ben koruyacakmışım gibi Nermin'i görünce arkama sığınıyordu.
Nermin, o, ben, Ayşenur ve Derya gittik gelinlikçiye. Annemleri en son Kadir getirecekti. Derya bana biraz mesafeli Nermin'in yanında duruyordu hep. Hatta gelinlik bakmaya gelmek istememiş Nermin'in zoru ile gelmişti.
Gelinlikçi de beklediğimin aksine çok şık modeller vardı. İstediğim modeli tarif ettim kız üç tane model getirdi. Bahar burun büktü. Nermin bunu gördü ve her şey böyle başladı.
— Sen neye burun büktün bakiim!!!! Diye cırladı önce sonrası moda evinin içinde bir arbede... Kendini soyunma kabinine kilitleyen bir Bahar. Ardından moda evine akın eden Demir, Berzan, Akın ve olmazsa olmaz Kadir.
Nermin durmaksızın küfür ediyor ve Bahar'a bağırıyordu. Bense soyunma kabininden sızacak bir sıvı bekliyordum. Nermin'in erkekler gelmeden önce son söylediği şey;
— Bu k.lt.k benim namusuma dil uzattı. Başka bir şey yapsa olmayan şeyime sallamam ama ulan şirkette ağabeyi ile yattım diye söylenti çıkarttı. Şunu böyle yalnız yakalamak için bir yılı aşkın zamandır ortam kolluyorum. Gerçi Berzan gidince git şeytan demiştim ama... Çıksana lan ordan. Çıksana da kozlarımızı paylaşalım. O karılara dediklerini yüzümde söyle hadi, dedi ve kendini Demir'in kucağında buldu.
Evet Bahar'ı sevmiyordum. Bana da ağır konuşmuştu ama Nermin'in yaptığı da biraz fazlaydı benim için.
Demir Nermin'i dışarıda sakinleştirirken Berzan ile Akın da Bahar'la konuşuyordu. Ayşenur, ben ve Derya bir köşede kalmıştık. Biz iki gebiş birbirimize bakıp Derya'ya döndük.
Olayları bana göre bir tık daha net bilen Ayşenur;
— Eee Derya cücük ile n'oldunuz? Diye sordu gayet sakin.
Derya ne dediğini anlayamadığı için haklı olarak boş boş baktı. Sonra;
— Cücük derken? Dedi. Ben bunca gerginliğin üzerine gülmeye başladım.
— Cücük Göksel Ağabeyimin lakabı. Yani Ayşenur öyle der o da ona kazulet der. Sen çok oralara takılma. Şimdi hazır bunlar birbirlerine girmişken anlat bakalım ne oldu? Diye sordum ben de. Çılgın görümce iş başındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU DEFA B'aşk'A (#Tamamlandı)
Fiction générale2. Hikaye Geç Gelen Aşk'tan tanıdığımız Berzan Devran'ın yeni aşkının hikayesi. Berzan Devran; Devran Aşiret'inin kara kaşlı, kara gözlü, esmer, yakışıklı ağası. İstanbul'un sayılı mimarlık firmalarından birinin patronu. Katı görüntüsünün altında r...