42.BÖLÜM

15.3K 950 260
                                    

Hangardan dışarı resmen kaçtım. Üzerime oynayıp aklımı karıştırıyordu. Bu oyuna gelmemem gerekiyordu. O "Fıstığı" gözüne sokmadan bana rahat yoktu. Üstünü değiştirip geldi.

— Karnım acıktı Peri Kızım hadi bir şeyler yiyelim. Sonra seni eve bırakayım da dinlen. Biliyorum yarın uçuşun var, dedi.

Elimi tutup çıkışa götürdü. Ama onun tayfa gitmeyip beklemişti. Hep beraber arabalara binip bilindik mekanlardan birine gittik. Açıkçası çok sevdiğim bir yer değildi benim.

Bizim hosteslerin de uğrak yeriydi. Yemekler söylendi. O sırada hiç haz etmediğim kızlar çetesi içeri girdi. Özellikle arkamızda ki masaya oturup gıybetimi sanki görmemişler gibi yapmaya başladılar.

— Perihan Aydın buzlar kraliçesi sevgili yapmış. Artık kimi bulduysa şirket yıkılıyor. Adam uçuş programını bile değiştirmiş.

— Ağaymış kızım ağa, deyince gülüşmeler oldu masada. Ben sessiz duruyordum ama içim kaynıyordu.

Şansıma tüküreyim. Masada tanımadığım bir sürü insan varken şarlayamıyordum. Yoksa ben onlara o lafları tersten yedirmesini bilirdim. Açelya zaten mimli. Yılların Murat Bey'i. Namı bizim şirketi aşıp diğer şirketlere ulaşmış bir hatun. Göksel Ağabeyim anlatmıştı oradan biliyorum.

Berzan yavaşça kalktı. Lavaboya gidiyor zannettim. Ama yanılmışım. Paşam arka masaya gitti boş sandalyeye oturdu. Masadaki bıçaklardan birini aldı ve oynamaya başladı. Kaldım. Benim meseleme yine salça oluyordu.

— Merhaba bayanlar. Tam arkamızda bağıra bağıra konuştuğunuz için ister istemez konuşmalarınıza kulak misafiri oldum. Ben Berzan Devran, Perihan Aydın'ın nişanlısı. Hani şu uçuş programına müdahale eden kişi. Size bu dedikoduları yapana selam söyleyin böyle boş boş konuşmaya devam ederse kız kardeşi bu sefer sittin sene işsiz kalır. En son böyle bir kafede sigortasız iş ancak bulur. Haa bu arada o programa el atan ben acaba sizlere ne yaparım bir de bunu düşünün. Şimdi edebinizle yemeğinizi yiyin. Afiyet olsun, dedi ve lavaboya doğru ilerledi.

Arka masa resmen buz kesmişti. Yıllardır aldığı ihtarlar  yüzünden kabin amiri olamayan ama "Arkası kuvvetli" olduğu için şirketten de atılmayan Açelya gözlerini kısıp nefretle bakmaya başladı. Sanki ben dedim gelin dedikodumu yapında adam delirsin sizi benzetsin.

Zaten kabin amiri olamadı diye de bana takık. Tamam bir iki kere raporuma "Kural ihlali yapıyor" diye not düşmüş olabilirim ama yalnız değilim. Üstelik kabin amiri olmak için Murat Bey değil disiplinli, bilgili ve çalışkan olmak gerekiyor. Murat Bey şartı aranmıyor hatta olmasın deniyor.

Bu arada bizim masadakiler uzaylı görmüş masum köylü gibi suratıma bakıyorlardı. Kızlardan birisi dayanamadı ve;

— Bu Berzan bizim Berzan mı? Adam harbi aşık, dedi. Onur;

— Kızım gelecek duyacak şimdi sinirini senden çıkartacak. Görmüyor musun halini ne zamandır gözü bizi bile görmüyor, dedi tam devam edecekti ama Berzan masaya geldi devam edemedi.

Ortam beni çok germişti. Masadaki kızlardan hiç pozitif bir enerji almamıştım. Arka masa zaten konuşmadan gözleriyle benimle kavga ediyordu. Artık daha fazla dayanamadım. Berzan'ın kulağına eğilip;

— Berzan ben artık eve gitsem iyi olacak. Yarın uçuşum da var biliyorsun. Ben taksiye biner giderim. Sen keyfini hiç bozma, dedim fısıldayarak.

— Sen bu masadan kalktığın anda benim zaten keyfim bozulacak. İki tane kendini bilmez hadsiz için neşemizi kaçırma güzelim. Yemeğimizi yiyelim zaten kalkacağız ve ben seni eve götüreceğim. Şimdi ne yemek istersin? Diye sordu yüzüme dikkatli bakarak.

BU DEFA B'aşk'A (#Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin