Ben Bubba'ya gitmeyi beklerken ilk önce
Hand!made'e uğradık.— Aç açına gitmeyelim dedim, diyerek arabayı valeye teslim etti.
En dipte loş bir masa ayarlanmıştı bizim için. Masa gül yaprakları ile süslenmiş iki tane mum ile masa aydınlatılmıştı.
Garsona müsaade etmeden sandalyemi çekti ve beni oturttu. Sanırım tüm yiyecekler rezervasyon esnasında sipariş edilmişti. Çünkü bir daha garson falan görmedim. Sadece servis başladı.
En sevdiğim yemekler servis edildi. Hatta onun sevmedikleri bile vardı. Resmen senin hatırına çiğ tavuk yerime getirmişti olayı.
Yemekler bitti tatlılar geldi. Pastanın üzerinde bana daha önce verdiği ama benim kabul etmediğim tek taş ışıl ışıl parlıyordu.
— Dedim ya bu gece miladımız olsun. Sen benim kraliçem ol ben senin kölen, dedi ayağa kalktı yüzüğü aldı yere diz çöktü elini elime aldı.
— Benimle evlenir misin hayatımın anlamı? Diye sordu. Resmen dilim tutulmuştu. Şok olmuştum. Kafamı salladım. Yüzüğü parmağıma geçirdi ve öptü.
— Hoş geldin hayatımın anlamı, kraliçem dedi ve yerine oturdu. Şampanyalar geldi.
Kendi aramızda küçük bir kutlama yapmış olduk.
Bubba'da bize piste yakın bir loca ayırtmıştı. Zeynep ve Kenan dahil herkes oradaydı. Sanırım bu tekliften hepsinin haberi vardı. Çünkü merakla bize bakıyorlardı. Yüzüğümü gösterip "EVET" diye bağırdım. Hepsi çok mutlu oldu. Zaten ne olduysa bundan sonra oldu.
Göksel dans etmek için beni piste aldı. İlk dansı ettik sonra parça değişti. Sezen Aksu "Ben Sende Tutuklu Kaldım" çalmaya başladı. Bu Yağız ile bizim parçamızdı. Bir anda nereden geldi bilmiyorum ama Yağız başka bir kızla piste çıktı. Göksel farkında değildi. Bana sarılmış romantik romantik dans ediyordu.
Yağız yanındaki kızdan çok benimle ilgileniyordu. Beni göz hapsine almış dikkatli dikkatli bakıyordu. Göksel'in bunu fark etmesi uzun sürmedi ve pist bir anda karıştı. Göksel ve Yağız dertop olmuş birbirlerine girişmişlerdi. Bizim grubun erkekleri piste fırlamış ayırmaya çalışıyordu. Bir anda pist dahi Bubba karıştı. Sonuç polis geldi karakola gittik.
Kenan sayesinde nezarethaneye alınmadılar ama karşılıklı şikayetler havada uçuşmaya başladı. Göksel'e tekrar bir şey olacak diye hepimizin aklı çıkıyordu ama onun umurunda bile değildi. En son Yağız;
— Sor bakalım öğlen neredeymiş sevgili nişanlın, deyince ortam buz kesti. Göksel bana döndü;
— İntikamını böyle mi alıyorsun? Dedi kırgın bir sesle. Herkes pür dikkat bana bakıyordu. Sanki ağzımdan çıkacak bir tek harfi bile kaçırmak istemiyor gibi bir halleri vardı.
— Göksel yapma. Ben intikam isteseydim bugün bu yüzüğü parmağıma takmazdım. Bu yüzük bu parmağa seni affetmek istediğim için girdi. Ben sadece arkadaşça bir kahve içtim, dedim arkadaş kısmının üzerine basarak. Yağız acı acı güldü;
— Kızım ben seni unutamadığımı anlattım anlamadın mı? Dedi haykırırcasına.
— Yağız altı sene geçmiş üzerinden. Altı koskoca yıl. Beni ne aramışsın ne sormuşsun. Nişanlanmak üzere karşına çıkınca mı kıymete bindim Allah aşkına? Hem sen benim, bizim Bubba'da olduğumuzu nasıl bildin? Diye sitem ettim.
— Sen tuvaletteyken telefonuna mesaj geldi. Baktım bu lavuktan. Kendisini sevmem zaten annesine hürmeten katlanırım. Gözleri velfecri okuyan, tepesinde dönen biri. Senin böyle biri ile ne işin olabilirdi ki Allah aşkına. Bu seni kesin aldatır. Aklını başına almak ben de buradayım demek için geldim. Ama sen parmağında onun yüzüğünü sallayarak girdin içeri. Bende sinirlenip biraz üzerinize oynadım, diyerek içindekileri kustu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU DEFA B'aşk'A (#Tamamlandı)
Ficción General2. Hikaye Geç Gelen Aşk'tan tanıdığımız Berzan Devran'ın yeni aşkının hikayesi. Berzan Devran; Devran Aşiret'inin kara kaşlı, kara gözlü, esmer, yakışıklı ağası. İstanbul'un sayılı mimarlık firmalarından birinin patronu. Katı görüntüsünün altında r...