פרק-1:

13K 363 1.6K
                                    

ברוכים הבאים לפאנפיק הראשון שלי❤
מקווה שתהנו מהקריאה!
תכתבו למטה מה חשבתם על הפרק :)
_
"לואי אני בלחץ" אמרה ג'מה.

אני באמת לא יודע מה להגיד לה כדי שתירגע כי אני בהרבה יותר לחוץ ממנה, אחרי שנתיים שאנחנו יוצאים, פתאום להכיר את המשפחה שלה.
הם גרים במרחק של עשר שעות טיסה, ג'מה גרה במלון במשך שנתיים ונוסעת אליהם בחופשות, היא לומדת פה כי יש את הבית ספר שלי שהוא בית ספר לאומניות, לג'מה יש חלום, להיות זמרת ואנחנו לומדים יחד בכיתת מוזיקה.
זאת הסיבה שאף פעם לא יצא לי לראות את המשפחה שלה..
כמובן שהם יודעים שאנחנו ביחד פשוט עוד לא יצא לנו להיפגש.

"הכל יהיה בסדר בייבי" קירבתי אותה אליי לנשיקה.

אני ישבתי על הכיסא של משרד המלון וג'מה ישבה עליי, המשכנו להתנשק בלהט.

"אולי כדאי שנפסיק" התנתקתי ממנה והתרחקתי קצת. "אמורים להתקשר אלינו כשהם יגיעו, אנחנו לא רוצים לפספס את זה" "אל תדאג" היא אמרה וחייכה, ולאחר מכן משכה בחולצתי וקירבה אותי אליה.

היא יודעת איך לשכנע אותי, חשבתי לעצמי והמשכתי לנשק אתה.

"היי" שמעתי קול לא מוכר מכיוון הדלת והזזתי את ג'מה הצידה. "אופס" אמרתי.

בדלת עמד בחור גבוה ושרירי עם שיער חום ותלתלים, אך מה שהכי משך אותי בו היה העיניים הירוקות שלו.

לאחר כמה שניות שבחנתי אותו, שמתי לב שג'מה מתקדמת לכיוונו בריצה.

"הארייי" היא צעקה בקול מתרגש.

השניים התחבקו ולאחר שהתנתקו ג'מה אמרה:" לואי תכיר, זה הארי האח הגדול שלי" חייכתי לעברו ואמרתי "היי הארי" מבטו של הארי היה קר, והתחלף בשנייה. "למה לא אמרת לי שחבר שלך כזה סקסי?" הוא אמר.

"חהחה הוא צוחק אל תתייחס אליו" אמרה ג'מה. "נכון הארי?" היא הסתכלה עליו ונתנה לו מכה קטנה ביד.

"מה שתגידי" הוא אמר ויצא מהחדר.

לא הפסקתי להסמיק, את האמת שאני לא יודע למה אפילו.

"הלך מדהים" אמרתי בציניות.

"אל תדאג" ג'מה אמרה "הוא מתחיל עם כל דבר שזז"

**

"היי גברת סטיילס" אמרתי ולחצתי את היד שלה. "אתה יכול לקרוא לי אן" היא אמרה וחייכה.

לאחר היכרות קצרה עם המשפחה של ג'מה, הייתי חייב לחזור לעבודה, אבל לא לפני שקבענו ארוחה משותפת עם המשפחות של שנינו.

הלכתי לכיוון הקבלה כי קבעתי שם משמרת אך בדרך נתקלתי בנייל, שהיה נראה עצוב במיוחד.

"מה קרה?" שאלתי אותו. "יש מישהי שאני שונא באחד החדרים שאני אמור לנקות בהם" הוא אמר.

כנראה שהוא באמת שונא אותה, כי נייל הוא בן אדם שמח ואנרגטי בדרך כלל.

"רוצה אולי להחליף איתי?" שאלתי. "אני בקבלה עכשיו"
"כןן" אמר נייל והחיוך ישר חזר אליו "תודה לולו".
הוא הביא לי את רשימת החדרים שלו והתחלתי לעבוד.
אוקיי אז יש לי את חדרים: 255,322,666 צחקתי מהמחשבה על חדר 666 (המספר של השטן ה.כ) ולכן בחרתי להתחיל איתו.
הלכתי למחסן הציוד, לקחתי את מה שאני צריך ועליתי לחדר.
כשהגעתי לחדר, דפקתי עליו שלוש פעמים וכלא הייתה תשובה... לכן פתחתי עם הכרטיס של העובדים והתחלתי לנקות.
ניקיתי את הרצפה, סידרתי את המצעים במיטות והתקדמתי לדבר האחרון שנשאר לי-השירותים והאמבטיה.
בדיוק כשפתחתי את הדלת התחלף באוזניות לשיר האהוב עליי!
כן, אני מנקה עם אוזניות כי זה פשוט מעביר לי את הזמן.
לקחתי ביד ערימת מגבות מהעגלה והנחתי על הכיור, תוך כדי שאני שר את הפזמון וזז קצת.
הסתובבתי כדי לנקות את האמבטיה ואז ראיתי אותו..

"אופס"

"היי"

שיט אני לא מאמין שזה קורה לי! הוא אח של ג'מה.
נכנסתי לאח הפלרטטן של ג'מה לפאקינג מקלחת. "טוב לואי אל תקלל" חשבתי לעצמי.
"אתה תסתכל עוד הרבה?" הארי שאל ויצא מהמים "אחי שים עלייך משהו" אמרתי והסתובבתי.
"אתה בטוח שאתה רוצה את זה?" הוא אמר בקול צרוד וסק,.. סטופ מה אני בכלל חושב על זה.
"אני מצטער שהפרעתי לך" אמרתי ויצאתי מחדר האמבטיה.
"תישאר" הארי אמר וסובב אותי אליו. הוא הסתכל עליי בעיניים הירוקות שלו במבט עמוק.
"טוב" אמרתי "רק קצת".
שנינו התיישבנו על המיטה שלו והתחלנו לדבר.
"אז אתה גיי?" שאלתי אותו "אני לא מגדיר את עצמי" הוא אמר.
"תספר קצת על עצמך" אמרתי, מחכה לתשובה ממנו, הוא נראה בן אדם מאוד סגור וזה חייב להפסיק.. בכל זאת אני עם אחותו.
"למה לבזבז זמן על לדבר כשאפשר לעשות דברים אחרים?" הוא שאל בקול פלרטטני, אך ציני באותו זמן.
"אז אני אתחיל" אמרתי וחייכתי חיוך ציני.
"אני בן 17, אני משחק בקבוצת פוטבול. אבא שלי הוא המנהל של המלון, אני עובד פה.. כמו ששמת לב מקודם וזהו.. אין דברים מעניינים יותר מידי.
"קול" הארי אמר ובהה בתקרה, עד שנשמעה פתאום דפיקה בדלת.
הארי קם מהמיטה ופתח אותה. "אז מה קורה הארולד?" נשמע קול נשי. הסתכלתי הצידה וראיתי בחורה בלונדינית קופצת על הארי ומנשקת אותו. "היי טיילור" הוא אמר כשהם התנתקו.
"טוב אני אלך" אמרתי, ושניהם לא שמו לב אפילו כי הם היו עסוקים מידי בעצמם.
"זה דוחה" חשבתי לעצמי.

**

הארוחת ערב תתחיל עוד בערך חצי שעה ואני עדיין תקוע מול הארון שלי ולא יודע מה ללבוש!

הרמתי את הטלפון שלי וחייגתי ל"תפוח אדמה מחומצן"

לואי: נייל אני חייב עזרה תבוא מהר לחדר שלי.

נייל: בדרך לולו.

לואי:מה זה הרעשים האלה?

נייל: זה? אה בורקס מהחדר אוכל.

לואי: אממ טוב תהנה ותבוא כבר ביי.

"הבן אדם הזה עוד ימות מצריכת יתר של אוכל" מלמלתי לעצמי, וחזרתי לבהות בארון.

הדלת נפתחה פתאום ונייל עמד בפתח עם צלחת של בורקסים.
הסתכלתי עליו במבט של " וטפ אחי" והוא אמר:" מה? צידה לדרך אפשר לחשוב"
"טוב אפשר להתמקד בבגדים?" שאלתי בטון עצבני.
"תרגיע הכל טוב, אפשר לחשוב לאן אתה הולך"
לאחר שבחרנו טי שרט שחורה וסקיני ג'ינס ישבנו לדבר קצת, בכל זאת רציתי לעדכן אותו בכל מה שקרה עם הארי..
"אז הוא ניסה להתחיל איתך ואז התנשק עם מישהי?"
"כן" עניתי "אני מקווה שהמצב ביננו יסתדר מתישהו".

Young Blood-L.SWhere stories live. Discover now