טוב אז היום לא היה אמור לעלות פרק אבל הרגשתי שאני חייבת בגלל היום הולדת של הארי.
מזל טוב נסיך שלנו,אתה בן 25 היום😪💚
_
~נקודת מבט לואי~
התעוררתי פתאום עם כאב חד בראשי, במקום לא מוכר אבל אני בטוח שזה חדר במלון, לא החדר שלי וזה מוזר.
הורדתי את השמיכה מגופי ושמתי לב שאני עם בגדים של מישהו זר, בגדים שגדולים עליי בכמה מידות.
הבזקים קצרים פתאום חזרו אליי מאתמול בלילה.
הארי לקח אותי למסיבה, שתינו והשתכרתי, איבדתי את זה לגמרי ומישהו הסיע אותנו לפה.
כשהגענו הארי נתן לי בגדים שלו, ראינו נטפליקס ופשוט נרדמתי.
הכל נראה הגיוני פתאום, לא האמנתי שנתתי לעצני להשתכר ולאבד שליטה בצורה כזאת,
עשיתי בדיוק ההפך ממה שאבא לימד אותי כל החיים, אני אכזבה, אני בטוח שהוא היה מתבייש בי.
קמתע מהמיטה, מחפש בעיניי את הארי.
אני זוכר שהוא שכב לידי אתמול, אז מעניין איפה הוא עכשיו.
סרקתי את החדר עד שלבסוף מצאתי אותו על הספה, ישן.
הוא נראה כל כך שלו ורגוע, שיערו המבולגן נופל על פניו בצורה מושלמת והוא מכווץ לכדור, בטח בגלל העובדה שהספה הזאת קצרה מידי בשבילו.
הארי הוא ללא ספק הבן אדם הישן הכי יפה שראיתי, מזכיר מאוד את ג'מה בצורה הזאת.
ניערתי את ראשי מהמחשבות הטובות על הארי, הוא גרם לי להשתכר ככה ולעשות שטויות. ברור שזאת גם אשמתי אבל הוא היה צריך לדעת שאני אתחרט על זה.
החלטתי להניח לו לישון עוד קצת, בינתיים אני אבדוק מה קורה עם הטלפון שלי, מקווה שאף אחד לא שם לב "שנעלמתי" כי אני לא מתכוון לספר לאף אחד מה קרה אתמול בלילה.
אני אגיד לכולם שהארי ואני בילינו יחד וראינו סרטים בחדר שלו, בתקווה שיאמינו לנו כי הארי לא נראה מישהו שסתם יושב ורואה סרטים.
הדלקתי את הטלפון וההודעות התחילו לרצד על המסך.
הכמות לא הפסיקה לעלות!
הכל היה מהקבוצת 'וואטסאפ' של הנבחרת פוטבול.
נכנסתי מהר לקבוצה, לא מבין על מה כל המהומה. ואז זה היכה בי כשההודעות התחילו לזרום מתוך הקבוצה.
היום המשחק הכי חשוב של החופש, אני אמור להיות כל היום באימון עד הערב ואז לשחק! אני שחקן ראשי היום.
הוזכרתי בכל ההודעות שהיו שם, כולם חיפשו אותי.
הסתכלתי על השעה, 10:30. האימון אמור להתחיל ב11:00 אבל קבענו שכל השחקנים ניפגש קודם להתגבש טיפה ולעשות אווירה קבוצתית.
אני עוד יכול להספיק להגיע בזמן! אני רק צריך לרוץ לחדר שלי להתקלח ולהתלבש.
המרחק של הבית ספר מהמלון הוא 10 דקות באוטו, אני אצטרך לקחת מונית.
לקחתי את הטלפון שלי בידי ובאתי לצאת, נזכר בהארי הישן, כל כך רוצה לצרוח עליו.
רצתי אל עבר הספה והסתכלתי עליו בפעם האחרונה ובלי לחשוב יותר מידי עשיתי מעשה שבחיים לא חשבתי שיהיה לי את האומץ לעשות.
הרמתי את ידי באוויר אל עבר הלחי שלו ופשוט נתתי לו סטירה חזקה, שמרוב עוצמתה שמעו את הבום.
"מה נראה לך שאתה עושה?" הארי התעורר מיד התיישב.
"אני שונא אותך" אמרתי ובאתי לצאת.
"מה לעזאזל עשיתי עכשיו?" הוא שאל.
"אם לא הייתי מתעורר עכשיו הייתי מפספס את המשחק הכי חשוב שלי אי פעם והכל בגללך והמסיבות שלך" צעקתי עליו בעצבים.
"המשחקים שלך מעניינים לי את הזין" הוא אמר.
רציתי לסטור לו שוב אך במקום זה פשוט נאנחתי ויצאתי מהחדר עם טריקת דלת דרמטית.
~נקודת מבט הארי~
בחיים לא חשבתי שאני אתעורר בדרך הזאת, שמישהו יעז להתעסק איתי ולתת לי כזאת כאפה.
אני חייב להודות שהטומלינסון הזה די חזק.
רציתי להכאיב לו, להרביץ לו כל כך חזק שהוא ישכח מי הוא בכלל, אבל פשוט נתתי לו ללכת כי הוא לא מעניין אותי.
שילך להזדיין הוא והמשחקים שלו, שכחתי שמדובר בילד טמבל בתיכון שאכפת לו רק מהדברים האלה ולא מההנאות של החיים.
לאחר ששתיתי איזה משקה אנרגיה זול שהיה במיני מקרר של החדר הלכתי לטלפון שלי והוצאתי אותו מהמטען.
הופעתי לראות כמה הודעות מג'מה, היא רוצה שנעשה יום כיף רק שנינו.
עד כמה שאני לא שם זין על אף אחד ואין לי כוח לאנשים באופן כללי ג'מה די בסדר, אני מניח שזה בגלל שהיא די דומה לי לפעמים.
היא כמו הגרסה היותר מופנמת שלי אבל היא חצופה כמוני הרבה פעמים, אני אוהב את זה. ובתור האח הגדול שלה יש לי כמו מחוייבות כזאת לדאוג לה ולשמור עליה.
קבענו להיפגש ב11:30 בקניון, שלפי מה שהבנתי אמור להיות די קרוב למלון, בכל זאת זה המרכז התיירותי של העיר.
מה שהותיר לי מספיק זמן כדי להתקלח ולאכול משהו נורמלי.
נכנסתי לחדר האמבטיה, מבחין שוב בבגדים של לואי.
מרוב העצבים לקחתי אותם והטחתי ברצפה.
לאחר מכן הורדתי את כל בגדיי ונכנסתי למקלחון שהיה שם.
כיוונתי על המים הכי חמים שהיו ושטפתי את כל גופי, מנסה להירגע.
לרוב אחרי שאני עצבני או סתם עייף אני עושה מקלחות ארוכות כאלה כדי להרגיע את עצמי ופשוט לשכוח מהכל.
לתת למים לנקות את גופי וגם את מחשבותיי באיזשהו מקום.
אני חושב שהייתי מתחת למים החמים במשך 45 דקות, אבל בשלב מסויים הבנתי שאני חייב לצאת או שאני אאחר לג'מה אז יצאתי בחוסר רצון.
אחרי שהתלבשתי והתארגנתי יצאתי מהחדר, עובר בדרך בחדר אוכל ולוקח לעצמי כמה קוראסונים ובורקסים לדרך.
החלטתי לקחת את האוטו לשם כי אין לי כוח ללכת ברגל, אני עייף ועדיין קצת עצבני.
נסעתי ואכלתי, עם מוזיקת רוק כבד בפול ווליום בדיוק כמו שאני אוהב. לא רציתי שהנסיעה תיגמר אבל לצערי כבר מצאתי את עצמי חונה בחנייה של הקניון.
עליתי לחנות של אדידס ששם ג'מה סימסה לי לפגוש אותה וראיתי אותה עומדת בכניסה.
הלכתי לעברה, מכין את עצמי למשא שופינג שאני עומד לשנוא עם ג'מה.
"היי ג'ם" אמרתי לה, והנה הכל מתחיל.
גלגלתי עיניים.
YOU ARE READING
Young Blood-L.S
Fanfikce"היי" שמעתי קול לא מוכר מכיוון הדלת והזזתי את ג'מה הצידה. "אופס" אמרתי. בדלת עמד בחור גבוה ושרירי עם שיער חום ותלתלים, אך מה שהכי משך אותי בו היה העיניים הירוקות שלו. לאחר כמה שניות שבחנתי אותו, שמתי לב שג'מה מתקדמת לכיוונו בריצה. "הארייי" היא צעקה...