פרק-5:

4.6K 289 680
                                    

סליחה שלא עלה פרק כל השבוע, מלא מבחנים..
תהנו מהקריאה :)
_

~נקודת מבט לואי~

הייתי כרגע באימון פוטבול, אימון חשוב מאוד שיש לנו לקראת התחרות שתהיה בעוד שבוע.

אומנם אני משחק בקבוצה של הבית ספר, אבל היא פעילה גם בחופש הגדול כי היא נהפכה להיות ממש קבוצה עצמאית ומקצועית שמתאנת גם בלי קשר לעונת התחרויות של הבית ספר.

"לואי אליי" טים אמר לי כאשר הכדור הגיע אליי, המשכתי לרוץ איתו קצת ולבסוף בעטתי אותו אליו, היה גול!

לאחר שהאימון הסתיים המאמן החמיא לי והלכתי לחדר הלבשה כדי להתקלח ולהחליף בגדים.

הורדתי את החולצה שלי בדרך לשם וניגבתי את הזיעה עם מגבת.

כאשר נכנסתי למלתחות שמעתי לחשושים ולא הבנתי מי זה יכול להיות..

התקרבתי קצת למקום ופתאום חבורה של אנשים קפצו אליי בהתרגשות, וואו, זאת החבורה שלי!

החברים הכי טובים שלי וכולם פה ביחד.

נייל, אלינור, לוטי, ג'מה, וקמרון. "לואי!" אלינור צרחה וחיבקה אותי "איכ אתה מזיע" היא צעקה שוב

"אני אחרי אימון מה חשבת?" אמרתי וצחקתי. היא פשוט משוגעת, וזה מה שאני אוהב בה, היא החברה הכי טובה שלי מכיתה ב, היינו ביחד מהיסודי, ובחטיבה אפילו היינו קצת ביחד.

אבל כמובן שזה לא עבד ביננו אז נשארנו ידידים. עכשיו היא חלק מהחבורה שלי, האנשים שאני הכי אוהב בעולם.

"לו, אנחנו מחכים לך בחוץ, תתקלח ותבוא" ג'מה אמרה ונישקה אותי, לא מזיז לה שכולי הייתי מסריח ומטונף מהאימון.

"אחלה של משחק אחי" אמר קמרון לפני שהם יצאו.

"אז מה אוכלים עכשיו?" שמעתי את נייל צועק להם אחרי שהם כבר יצאו.

אידיוט. גיכחתי לעצמי

**

עכשיו אנחנו בחדר שלי במלון, החלטנו כולנו לבוא לפה ולשבת יחד כמו פעם..

הזמנו פיצה ופתחנו מלא חטיפים, אוכלים וחופרים.

"ואז כל הפרצוף שלו היה לבן" אלינור אמרה וגרמה לכולם לצחוק "אני זוכרת את זה" אמרה לוטי תוך כדי שהיא צוחקת בטירוף.

הן מדברות על הפעם ההיא שאמא שלי ניסתה ללמד אותי לאפות ונייל שפך לי קמח על הפרצווף כשהוא ניסה לשים קמח במיקסר!

"חבל שלא הייתי שם לראות את זה" קמרון אמר. הוא הצטרף אלינו רק בכיתה ט ובגלל זה יש המון דברים שהוא פספס.

"בואו נעשה אמת או חובה!" אלינור צעקה פתאום. חזרנו לגן כנראה.. חשבתי לעצמי.

"אני אחפש בקבוק ריק" אמרתי ובאתי לקום. אבל קמרון משך אותי חזרה לשבת ואמר :" לא צריך, יש לי משהו הרבה יותר טוב מזה" הוא הלך לכיוון התיק שלו והוציא בקבוק זכוכית. זה..זה.. זה אלכוהול?

Young Blood-L.SWhere stories live. Discover now