פרק-48:

3.5K 271 221
                                    

ממליצה לכם לקרוא את פרק 46 לפני :)
דרך אגב אני מצפה לראות אתכם יותר פעילים בתגובות אז לכו על זה.
_
"לואי אני.. לא ידעתי שזה נושא כזה משמעותי. למרות שאתה בטח רואה אותי כבן אדם שרק רוצה לזיין ולא אכפת לו מהצד השני, אני אומר לך שהפעם הראשונה שלי הייתה עם מישהו שסמכתי עליו, שהיה חשוב לי פעם. ואם אתה לא בטוח שזה מה שאתה רוצה, אתה צריך לחכות. לא משנה אם זאת אחותי, או מישהי אחרת, אתה צריך להרגיש מוכן"

הוא אמר והפתיע אותי, הצד הרך שלו מצליח להפתיע אותי בכל פעם מחדש, ואני חושב לגמרי הייתי צריך לשמוע את זה ממנו. "עכשיו בא לי להקיא מהמחשבה עלייך ועל אחותי הקטנה מזדיינים." הוא אמר, עושה את עצמו מקיא וגורם לי לצחוק. "אל תאכזב אותה לואי, אל תשבור לה את הלב בכל נושא אחר אבל גם אל תשכח את עצמך במערכת יחסים הזאת" הוא אמר. "יחסית לבן אדם שלא יוצא עם אף אחד יש לך כמה טיפים טובים" אמרתי לו. "יש כמה דברים שאתה לא יודע עליי" הוא אמר וקרץ לי "תודה הארי, על הכל" אמרתי לו ובאמת התכוונתי לזה. הוא כל מה שאני צריך כרגע, הסחת דעת מהבעיות, מקום לברוח אליו ולהרגיש כמו עצמי, ובחיים לא חשבתי שזה מה שהוא יהיה בשבילי. "הלוואי שיכולנו פשוט להישאר כאן לנצח" אמרתי. "תראה זה לא יהיה לנצח, אבל אני יכול לסדר שנישן פה היום ונחזור למלון מחר בערב." הוא אמר. "אתה יודע, התכנון היה רק היום.." "זה יהיה מדהים!" אמרתי, אבל אז נזכרתי בדברים שאני משאיר מאחוריי בהחלטה הזאת. "רגע אבל מה נגיד לאבא שלי?" שאלתי. "אל תדאג לזה! כבר סידרתי איתו הכל. אמרתי לו שאנחנו צריכים להתרחק קצת כדי להשקיע בפרוייקט, בבית ספר לגלישה. הוא חושב שאנחנו נהיה בפגישות או משהו" הוא אמר. איך הוא חשב על כל פרט ופרט. זה הדייט הכי טוב שהיה לי אי פעם, והוא אפילו לא אמיתי! הרבה יותר טוב ממה שאני הייתי מסוגל לארגן. "אתה חושב שתוכל לסבול אותי יומיים טומלינסון?"הוא שאל. "תשמע.. "אני אומר. "מקסימום אני אזרוק אותך לים אם תעצבן אותי."

"אתה בן זונה" הוא אומר ומשפריץ עליי מים מהג'קוזי.

אני מחזיר לו ורץ לבריכה, אני קופץ וצולל למים הקפואים, שזה לגמרי ריענון אחרי המים הרותחים בג'קוזי.

אני מוציא את הראש מהמים, מחפש את הארי. חשבתי שהוא ירדוף אחריי עד לפה. לפתע, ברגע שאני הכי לא מוכן לזה, הוא קופץ עליי מאחור ומטביע אותי בכאילו, ומשחרר אותי שנייה אחרי, ואני יוצא מהמים עם ראשי, נושם עמוק.

אני מסתובב אליו, רואה את החיוך שעל שפתיו כרגע, הגומות הבולטות, העיניים הירוקות, השיער הארוך שבהשפעת המים מגיע לו עד הכתפיים. אני לא יודע למה דווקא איתו זה ככה, כל פעם מחדש אני בוחן אותו, את הדברים הקטנים האלה.

אני יכול פשוט לבהות בו שעות, הוא נראה כל כך טוב, הלוואי שאני הייתי נראה ככה. יש לו מראה מיוחד. "הכל בסדר?" הוא שואל וקוטע את מחשבותיי אחרי שאני בוהה בו במשך כמה שניות. "שוב ג'מה?" "לא אתה פשוט מושך בעיניי" היה מה שחשבתי. אבל מה שבאמת אמרתי היה "לא, סתם חלמתי." "תזכור שאם הנושא הזה יטריד אותך שוב אתה תמיד יכול לשתף אותי" הוא אמר. "תראה מי נהיה רגשני וקיטשי עכשיו" אמרתי לו וחייכתי מלראות את עיניו מתעוותות. "רגשני הא?" הוא אמר והמשיך להשפריץ עליי.

אחרי קרב השפרצות שנמשך כמה דקות טובות, הוא יצא ראשון מהבריכה וחזר אליי עם מגבת בידו, כשהוא כבר עטוף באחת. הוא אוחז בידיי על מנת לעזור לי לצאת מהבריכה, שהייתה די גבוהה.

הוא כורך סביבי את המגבת, ובגלל הפעולה הזאת אנחנו ממש צמודים אחד לשני.

~נקודת מבט הארי~

לעזאזל אנחנו כל כך קרובים. אני כל כך רוצה לנשק אותו כרגע וזה רע. השפתיים הדקות שלו אדומות מתמיד בגלל הבריכה, השיער שלו נוטף מים, והוא עומד כל כך פאקינג קרוב אליי.

דחף מזדיין, אני לא יודע למה זה קורה בכלל. לפני שאני אעשה משהו שאני אתחרט עליו, אני עוצר את עצמי, מסתובב והולך לכיוון חדר האמבטיה, אני שומע את צעדיו של לואי בעקבותיי. ושוב החרא הזה קורה לי איתו, הכל טוב ויפה, אנחנו מתקרבים, מתקרבים מידי, ואז האני המטומטם מרחיק אותו ממני כמו איזה רובוט, זה קורה אוטומטית, אני מנסה לכבות את המנגנון הזה בעצמי ולשנות את זה.

לואי ואני נכנסים לחדר האמבטיה, ואני מופתע לגלות שתי מקלחות בחדר אחד. יש פה אחת רק של דוש ובצד השני של החדר יש אמבטיה. "רגע.. אנחנו מתכוונים להתקלח באותו זמן?" הוא שאל. פאק רק מלחשוב על שנינו באותה מקלחת, מתנשקים הזין שלי מתעורר לתחייה וזה כל כך מביך.. אני אחד שהדברים האלה לא מביכים אותו בדרך כלל, אבל כשזה לידו מן הסתם שאם הוא ישים לב הוא ידע שיש לזה קשר אליו. "כן.. אני מקבל את האמבטיה" אמרתי ונכנסתי לשם, עומד עם הגב כנגדו ומוריד את המכנס בגד ים, נשאר בבוקסר בלבד, שהיה צמוד יותר עכשיו בגלל המחשבות הארורות עליי ועל לו מזדיינים. רגע.. קראתי לו לו במחשבות שלי? מה עובר עליי? "טוב.. אז.. אממ אל תסתובב" הוא אמר וחייכתי מהתמימות שלו שמרשימה אותי כל פעם מחדש.

"זה כל כך מביך, למה שמישהו יבנה חדר אמבטיה בצורה כזאת?" הוא צעק מהעבר השני של החדר. "אני דווקא נהנה מהנוף" אמרתי כדי לראות איך הוא יגיב. הורדתי את הבוקסר, פתחתי את המים והסתכלתי לאחור, קשה לראות את גופו בבירור מתא המקלחת,הוא היה שקוף אבל מלא אדים. לואי בשנייה הסתובב אחרי מה שאמרתי,כדי לראות אם אני באמת מסתכל, ואז הוא קלט את גופי הערום וכיסה את פניו בעזרת ידיו. "אלוהים הארי, אין לך גבולות" הוא אמר, ואני בטוח שהוא אדום כמו עגבנייה עכשיו מרוב שהוא מובך. אני מתחיל להתקלח, אתם יודעים כל הדברים הרגילים, ופתאום אני שומע את לואי מזמזם לעצמו.

אני מניח שככה זה נשמע כשאנשים באמת מוכשרים שרים במקלחת. זה נשמע מדהים, אני כל כך אוהב באת הקול שלו.

"אתה יכול לשיר יותר חזק?" שאלתי בלי לשלוט על עצמי. "אתה מוכשר, אני אוהב לשמוע אותך שר" פלטתי בלי לשלוט על עצמי. הוא שמע לבקשתי ועבר לשיר חזק יותר.

זה העלה בי חיוך והמשכתי להתקלח, שמח מתמיד.

Young Blood-L.SWhere stories live. Discover now