26.

1K 50 22
                                    

-

Netizenler ikilinin son Instagram paylaşımlarından fotoğrafçı Im Jae Bum ve Model Cha Su Jin'in beraber olduğunu düşünüyor.

[+213,-2] Eurielle - Hate Me ( save me-maybe) şarkısının sözleriyle paylaşım bile yaptılar. Son bir aydır Im Jae Bum sürekli "🍷" emojisi ile paylaşım yapıyor. Başta proje olduğunu düşündüm fakat huuuul~~ 🍷=Su Jin

[+123,-34] Bu ikilinin neden bu kadar abartıldığını merak ediyorum.

[+109,-12]  ㅋㅋㅋㅋ "birbirimizin yaralarını saracağız" ayakları eskimedi mi?

[+95,-1] Başta da söyledim. Jae Bum ve sürtüğü ilgi o**** yapmaya devam ediyor.

[+127,-5] s'Cross'la birlikteyken Im Jae Bum'un yüzünü bilen var mıydı? Oradan ayrıldı ve yüzünü ortaya çıkardı. Yüzü sayesinde şimdi daha fazla fan kazandı. Bir fotoğrafçının bir idol kadar değer görmesini anlayamıyorum.

[+127,-56] Reklam kokusu alıyorum.

[+234,-39] Açıkçası kimin kimi kullandığı belli değil. Çıkar ilişkisinin tanımı.

🍷

samuel - thousand times

Gecenin bir yarısında Ji Won'un bir haber linki paylaştığı mesajın bildirim sesiyle uyanmıştı. Saatlerce internetteki bütün başlıkları ve yorumları okudum. Fakat; hepsinde yorumlar okuduğum son başlıktakilere benzerdi.

Sürtük.

Neredeyse kendine ait bir ses edinmiş olan bu kelime beynimin içinde saatlerdir yankılanıyordu. Nefesim sıklaştı. Soğuk soğuk terlemeye ve istemsizce titremeye başladım. Ya da bir süredir bu haldeydim, yeni fark ediyordum. Bilmiyordum. Gözlerimi kapatıp derin derin nefes almaya ve sakinleşmeye çalıştım. O sırada telefonum parmaklarım arasından çekildi. Omzumda hissettiğim ağırlık ile dikkatimi oraya verdim.

"Yapma Su Jin." diye fısıldadı.

"Yanlış yapıyoruz." dedim, onu duymamış gibi. Ondan uzaklaşmaya ve yataktan kalkmaya çalıştığımda bileğime dolanan parmakları beni yatağa geri çekti.

"Neden biz yanlış yapıyor olalım Su Jin? Niye yanlış olan biz olmak zorundayız?" dedi. Sakindi. Fakat tınısındaki endişeyi hissedebiliyordum. Ya da benim endişem onun sesini kendi süzgecinden geçiriyordu.

Bileğindeki elinden kurtuldum ve kendimi yatağın dışına attım. Yerdeki tişörtü üzerime giydim ve banyoya yürüdüm. Kapıyı kapatmak üzereyken beni engelledi ve ardımdan içeri girdi. Daha itiraz edemeden kollarını bana doladı.

"Fotoğrafını paylaşmamalıydım." diye fısıldadım. "Bu benim suçum."

"Ah o konuya hiç girmeyelim." dedi. Beni küvete doğru iterken üzerimdeki tişörtü yukarı çekmeye başladı.

"Jae Bum..."

Dudakları boynumda gezinirken "Hımm," diye mırıldandı.

"Bu konuşmamız gereken bir konu."

Tişörtü kafamdan çekip çıkardı ve boyun oyuntuma bastırdı dudaklarını. Bende bıraktığı ilk izin yerine. Ellerini belime koydu ve küvete girebileceğim kadar yukarı kaldırdı beni. Bacaklarımı beline sardım.

Holic | Jae BumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin