33.

816 43 26
                                    

jason mraz - unlonely

🍷

Gitmişti.

Sabahın ilk ışıkları açık perdelerden gözlerime ulaşırken gözlerimi araladığımda çoktan gitmiş olduğunu fark etmiştim. Yatakta doğrulduğumda üzerimdeki geceliği fark ettiğimde sırıttım.

Kollarımı iki yana açıp gerindim ve geri yatmadan önce dün gece üstümde olan hoodiemin cebinden telefonumu çıkardım. Üç mesaj bildirimi ve iki mail vardı. Önce maillere göz attım.

Sonbahar kreasyonunun tanıtım kataloğu için çekimlerine katıldığım marka kış kreasyonu için iletişime geçmek istiyordu. Bu maili işaretleyerek daha sonra değerlendireceğim mailler arasına aldım. Diğer maili kontrol ettim. Bu mail de bir kozmetik markasına aitti. İletişime geçmek istiyorlardı. Bunu da diğerlerinin arasına ekledim. Sonra mesajlarıma döndüm.

Kimden: Bilinmeyen Numara

“Günaydın. Oppan sana lezzetli balıklar tutmaya gidiyor.”

İstemsizce sırıttım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İstemsizce sırıttım. Gün sonunda eve döndüğü zamanki halini görmek için sabırsızlanıyordum.

Kime: Bilinmeyen Numara

"Oppam balığa gitmek için fazla şık ve seksi."

Bu mesajın şimdi ona ulaşmayacağını biliyordum; fakat kıyıya yaklaştığında hemen telefonunu kontrol edeceğini düşünüyordum.

Yüzüstü uzanıp kafamı yastığa koydum ve bir fotoğrafa ne kadar uzun süre bakılırsa o kadar uzun baktım. Gözlerim kapanana kadar pikseli pikseline inceledim. En son telefonun elimden düşüp zemine çarptığını hatırlıyordum.

Yaklaşık iki saat sonra gözlerimi açtım. Dinlenmiş hissediyordum. Yataktan çıkıp yatağı düzenledim. Sonra yanıma iç çamaşırlarımı, polar eşofman takımımı ve makyaj çantamı alıp odadan çıktım.

"Oh Su-ya."

"Günaydın, büyükanne. Banyoya girecektim, havlular yine aynı yerdeler mi?"

"Evet. Sen banyoya gir, ben de kahvaltı hazırlayayım hayatım."

Gülümseyerek ona sarıldım ve yanaklarından öptüm. Yanından ayrılarak banyoya girdim. Eşyalarımı kapının arkasındaki askıya astım. Lavabonon altındaki dolaptan temiz havluları çıkarıp kıyafetlerimin yanına astım. Üstümdekileri geceliği çıkarıp duşa girdim.

Sıcak suyun altında kaslarımın gevşemesine izin verdim. Bir süre hareketsizce bekledim. Sonra büyükannemin kendi elleriyle yaptığı sabunu elime aldım. Özlemiştim. Bu eve ait her şeyi özlemiştim. Tekrar göremediğim şeyleri bile.

Holic | Jae BumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin