🍷
"Hayır. Balıkların yanına girmeyeceğim Jae Bum."
Beni içinde kırmızı balıklar gezinen su dolu küvete girmem için ikna etmeye çalışıyordu.
"Hadi Su Jin, bir şey olmayacak."
"Anlamıyor musun? Korkuyorum diyorum. Girmeyeceğim." diyerek banyodan çıktım. Vücudumu ele geçiren ürperti ile titredim.
Son çekimin üzerinden dört gün geçmişti ve Jae Bum üçlemenin sonuncusunu bugün yapmak konusunda asla değiştiremediğim bir karar almıştı. Sonunda kabullenip onunla evine gelmiş, bir kadeh şarap içmiş ve yatak odasına girmiştim. Aslında buranın gerçekten yatak odası olup olmadığı konusunda şüphelerim vardı.
Bu kez beni şaşırtarak nü pozlar istememişti. Sonunda, diye düşünürken aklından neler geçtiği konusunda en ufak bir fikrim yoktu tabi.
Kıyafetlerimi yerden toplayıp odadan da çıkmak üzereyken kolumdan tutup beni kendine çevirdi.
"Son çekim Su Jin. Hadi ama. Seni yemeyecekler." dedi. Ses tonu yükselmişti. Kolumu çekmeye çalıştığımda kolumu daha da sıktı.
"Jae Bum. Lütfen. İs-te-mi-yo-rum." dedim, her hecenin üstüne basarak.
Birden elimdekileri çekip aldı ve yere attı.
"Yaklaşma!"
"Su Jin."
"Yapmayacağım. O suya girmem. Giremem. Gerçekten."
"Sonucu gördüğünde bu kadar direndiğin için pişman olacaksın."
"Sonuç umurumda değil."
"Su Jin."
Derin bir nefes alışverişinin ardından gözlerini kapadı. Ne dersem diyeyim ikna olmayacaktı zaten değil mi?
"Senden nefret ediyorum." diye fısıldadım.
Elimden tutup peşinden sürüklüledi ve küvetin yanında durdu. Geri dönüp beni kucağına almak için bir hamle yaptığında geri çekildim.
"Ben girerim."
Suyun içine adımı attım. Balıkların ayaklarımın etrafına hücum edişiyle bütün vücudum titredi. Ona baktım. Gözlerindeki duygusuzluğa şaşırıyordum. Güçlükle yutkunurken yavaşça eğilip oturdum. Balıklar tenime dokundukça çığlık atmak istedim ama yapamadım. Gözlerimi kapattım. Bu sırada boğazımda elini hissettim, beni yatırıyordu. Çırpındım. Kulağıma eğilip fısıldadı.
"Şşt."
Pes ettim. Burnum suyun yüzünde kalana kadar geri itti. Midem bulanıyordu. Bütün vücudum kaskatı kesilmişti. Bir kabusu yaşıyordum. Uyarısını dinlemeden ellerimle yüzümü kapattım. Bu sefer müdahale etmedi. Korkularımın arkasındaki karanlığa tutundum ve ona çekildim.
🍷
Bilincim yerine gelirken nefesim sanki yıllardır kenetlenen dudaklarımdan kurtulmayı bekler gibi boğazımda bir acıya sebep olarak dışarı çıktı. Bu sırada bedenim iki büklüm oldu. Kocaman açtığım gözlerim ifadesiz bir yüzde bana bakan Jae Bum'u buldu. Geri düşmemi engellemek ister gibi omuzlarımdan tutuyordu.
Nefes alışverişimin düzene girmesini beklerken nerede olduğuma baktım. Çıplaktım; fakat bedenim beyaz bir örtünün altınaydı. Islak saçlarımın tenime teması bana bir süre önce neler olduğunu hatırlattı. Ona baktım. Islak tişörtü ile karşımda oturuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Holic | Jae Bum
أدب الهواة⛔️ Bu hikaye cinsellik, şiddet, psikolojik şiddet ve diğer tetikleyici ögeler içerir. Bu tarz içeriklere karşı hassasiyetiniz varsa lütfen okumayınız. ⛔️ "Üzgünüm, gözlerimi senden alamıyorum." diye fısıldadı. Teninden yayılan parfüm kokusu, nefe...