15.

962 52 22
                                    

🍷

"Sırtına biraz daha kavis vermeni istiyorum." dedi, belime dokunurken.

Bütün bir direnişin, onu bir daha görmemeyi umuşun sonu; yine onun yatak odasındaydım ve yine onun için nü pozlar veriyordum.

"Tamam." dedi ve yanıma geldi. "Bana dön." diye fısıldadı. Dizlerimin üstünde ona döndüm. Kamerayı yanına bırakıp kollarıma uzandı. Kollarımı önümde birleştirdi. Kollarımın göğsüme uyguladığı baskı onları daha dolgun yapıyordu. Dizlerinin üstünde geri geri gidip yataktan indi. Uzanıp kamerayı aldı ve bana doğru tuttu. Klik sesinin ardından kamerayı bırakıp hiçbir şey söylemeden odadan ayrıldı.

Biraz sonra elinde birkaç şeyle geri geldi.

"Son birkaç poz alacağım. Sonra bitiriyoruz."

"Tamam, sorun yok." dedim, bana uzattığı sabahlığı alırken.

Ayağa kalktım ve üzerime geçirdim. Transparan ve dantelli bir modeldi. Yanıma gelip üzerimdeki duruşunu ayarladı. Üzerimden düşüyormuş gibi.

Klik.

Klik.

Kumaşın kollarımdan sıyrılıp yere düştüğünü hissettim. Gözlerimi kapattım. Biraz sonra tenimde başka bir kumaşı hissettim.

"Yatağa uzan."

Gözlerimi açıp üzerimdekine baktım. Beyaz, transparan bir gecelik giyiyordum. Yatağa uzandım. Kafamı yastığa koydum. Makineyi yatağın kenarına bırakıp yanıma tırmandı. Bacağımın pozisyonunu ayarladı önce. Sonra kumaşın bacaklarımın üstündeki duruşunu.

Geri çekilip baktı. Makineyi eline aldı. Fakat sonra yeniden bırakıp bana yaklaştı. Askıları kollarımdan çıkarıp daha da aşağı çekti. Durmadı. Göğüslerimin altına kadar indirdi.

Yüzüne bir sırıtış yerleşti fakat bir şey demedi. Sırıtışının nedeninin onun dokunuşuyla sertleşen göğüs uçlarım olduğunu biliyordum. Dudağımı ısırdım.

"Tamam." dediğini duyar duymaz oturdum ve geceliğin askılarını geri taktım.

"Çıkar."

"Hımm?"

"Çıkar. Bunları giyeceksin." dedi ve bana bir çift iç çamaşırı uzattı.

Ben bunları giyerken yatağın yanındaki komodine gitti. Bir paket çıkardı.

"İçmediğini biliyorum. Ama tek poz. Hımm?"

Sigarayı uzattı.

"Jae Bum..."

"Tek poz. Sadece biraz çekip dumanını üfleyeceksin."

Elimi uzattım. Paketten bir dal çıkarıp dudaklarına koydu. Paketin içinden çıkardığı çakmakla yakıp içine çekti. Dumanını geri verirken bana uzattı.

"Yat."

Yattım. Duruşumu ayarladıktan sonra geri çekildi.

Holic | Jae BumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin