Mă trezesc din cauza razelor de soare ce intră pe ușa, ce am uitat-o deschisă, a balconului, iar aerul proaspăt al dimineții mi-a invadat camera.
Andreas doarme în brațele mele, ca un copil la pieptul mamei. Îl sărut pe frunte, apoi mă trag ușor de sub el și îi pun capul pe pernă. Mă ridic din pat și merg pe vârfuri până la dulap, pentru a nu-l trezi. Deschid ușa încet și scot o pereche de pantaloni scurți și un tricou. Intru în baie în cel mai silențios mod posibil, îmi fac rutina și mă schimb, apoi ies din baie. Andreas doarme, așa că mă hotărăsc să pregătesc micul dejun. Deschid ușa de la cameră și ies pe vârfuri, apoi cobor în bucătărie.Deschid ușa frigiderului și stau câteva secunde pe gânduri. Cred ca o să fac omletă cu bacon și clătite.
Scot cinci ouă și caserola cu bacon și le pun pe masă. Fac câte o omletă din câte două ouă, iar apoi pun bacon-ul la prăjit. Oul rămas îl pun în compoziția pentru clătite, alături de restul ingredientelor. Aranjez mâncarea pe farfurii, apoi mă ocup de coacerea clătitelor. Între timp pun și câteva felii de pâine în prăjitor și le las să se facă, apoi le pun pe o farfurie.
După ce am făcut toate clătitele, iau borcanul cu Nutella și mă apuc să ung clătitele. Tresar și aproape scap cuțitul din mână atunci când două mâini mă cuprind, dar mă calmez imediat știind că este Andreas. Pun cuțitul jos și mă întorc ușor spre el și dau de acele oceane și o față adormită. Îmi cuprinde fața în palme, apoi se apleacă și mă sărută. Nu brutal, nu sălbatic, ci tandru. Cu atâta dragoste încât îmi face picioarele să se înmoaie. Se desprinde ușor și își lipește fruntea de a mea.- Iartă-mă. Nu am vrut să te sperii, iubito.
Ador modul în care rostește iubito. Pune toată iubirea în acel cuvânt.
- Hai să luăm micul dejun, îi șoptesc. Dă din cap, apoi ne așezăm la masă, însă am uitat de suc, așa că mă ridic, iau două pahare, apoi scot sucul de portocale din frigider și îl torn. Le pun pe masă, iar Andreas îmi zâmbește în semn de mulțumire.
- Tate nu a venit? mă întreabă.
- Nu.
Iau o gură de suc, iar el începe să mănânce.
- De unde ai învățat să gătești? mă întreabă. Mă opresc din mâncat și îmi ridic capul spre el.
- De la tata. Obișnuiam să îi pregătim împreună micul dejun mamei.
- Îmi pare rău, nu am știut, îmi spune observând tonul meu trist. Dau din umeri, iar el îmi prinde mâna stânga și mi-o sărută.
Continuăm micul dejun în liniște, iar când terminăm spăl vasele.
- A fost foarte bun, spune și mă sărută. Îi zâmbesc, apoi îl iau în brațe.
****
- Eu o să plec acasă, îmi șoptește la ureche. Îmi ridic privirea și fac o față de cățeluș, iar el rânjește și îmi sărută buza de jos. Ne ridicăm de pe canapea și îl conduc până la ușa. Se întoarce și mă cuprinde în brațe, apoi își lipește buzele de ale mele.
- Să fii cuminte! îmi șoptește la ureche, apoi un rânjet îi apare pe buze.
- Să ai grijă.
- O să am, iubito.
Îmi mai oferă un sărut, apoi deschide ușa și dispare.
E deja ora cinci, iar Tate încă nu a venit acasă. Sper să fie totul ok. Urc în camera mea și mă apuc să fac curat. Schimb așternuturile, dau cu aspiratorul și șterg praful.
După aproximativ 20 de minute termin și îmi dau drumul la un film.Spre sfârșitul filmului se aud câteva ciocănituri în ușă.
- Intră!
Ușa se deschide, iar Tate își strecoară capul.
- Ce faci? mă întreabă.
- Văd un film. De ce ai venit așa târziu?
Oftează și intră în cameră. Se așează în pat și mă trage în brațele sale, sărutându-mă pe frunte.
- Am mai rămas cu Clarissa. Nu ne mai văzusem de mult timp.
Dau din cap în sens că am înțeles și continui de văzut filmul. Tate a rămas cu mine, așa că ne uităm amândoi în liniște.
- Ai mâncat? mă întreabă după ce se termină filmul.
- Da, am mâncat cu Andreas. Tu?
- Da, spune în timp ce se ridică din pat. Eu merg să mă culc, sunt obosit.
- Somn ușor! îi urez în timp ce mă ridic. Merg spre el și îi dau un sărut pe obraz, iar el îmi zâmbește.
Iese din cameră, iar eu merg și îmi aleg o carte din bibliotecă. Restul serii îl petrec citind și vorbim cu Andreas prin mesaje, până când somnul își face apariția.
CITEȘTI
Alături de tine
RomanceNu credeam că, atunci când mă voi muta în casa tatălui meu vitreg, îmi voi găsi sufletul pereche. Dar te-am găsit. Și promit să nu îți dau drumul vreodată. Pentru că tu mi-ai fost prieten, sprijin, iar, mai apoi, iubit. Ai fost persoana care mi-a șt...