- Ești minunată! spune și mă strânge în brațe.
Îl strâng la rândul meu așa cum pot și îi mai sărut încă o dată pieptul bine lucrat înainte de a mă ridică și de a-l înconjura cu picioarele, stând acum puțin mai jos de abdomenul său.
Acest om e pur și simplu adorabil cu părul său răvășit și acei ochi minunați ce îi sclipesc de fiecare dată când mă vede. E adorabil când se comportă ca un copil și e adorabil cum face acei ochi de cățeluș plouat când nu primește ce vrea, și crede-mă că este foarte greu să le reziști.
Simt că îl iubesc cu toată ființa mea și aș renunța la orice și oricine pentru el. Tind să cred că și el simte la fel și că și el ar fi dispus să lase pe oricine în spate pentru mine. Să fim doar noi doi și nimeni altcineva. Să ne iubim toată ziua și sa nu ne pese de altcineva. Ca azi. Nu îmi pasă ca azi vin ai mei acasă și că ar trebui sa fiu acolo să îi întâmpin și să îi strâng în brațe după ce nu i-am mai văzut o lună și trei săptămâni. Nu îmi pasă că azi aveam o întâlnire cu Maya și o las baltă. Vreau doar să fiu cu el. Să îl strâng în brațe, să îl sărut, să mă joc cu părul lui, să mă pierd în ochii lui minunați la fel cum am făcut și acum. Îl vreau doar pentru mine. Pentru totdeauna!
- La ce te gândești, iubito? vocea lui mă scoate din gânduri.
- La cât de mult te vreau doar pentru mine.
- Voi fi mereu doar al tău, îți promit!
Zâmbesc și mă aplec pentru a-i săruta buzele rozalii. Mă sprijin cu o mână de saltea, iar pe cealaltă am pus-o în jurul gâtului său, jucându-mă cu parul de la ceafă al acestuia, în timp ce el își bagă mâinile în parul meu și adâncește sărutul, făcându-l pasional și sălbatic.
Limba acestuia dansează cu a mea, în timp ce mâinile îi coboară pe fundul meu. Icnesc surprinsă atunci când acesta mă mușcă de buză și îmi strânge fundul în palmele sale mari în același timp. Fluturii din stomac nu întârzie să apară, chiar și după trei săptămâni sunt prezenți și la datorie.Rânjesc peste buzele sale și cred că este rândul meu să îl fac să se simtă bine.
Mă desprind din sărutul animalic și cobor cu gura pe maxilarul acestuia, lăsând săruturi umede până pe gât, acolo unde mușc o porțiune de piele până când se face mov. Îl aud cum geme de plăcere și fără să vreau zâmbesc cu buzele încă pe pielea acestuia.- Te amuză să mă vezi așa vulnerabil? șoptește respirând sacadat.
Chicotesc și îi apuc altă bucată de piele între dinți. O mușc și pe aceasta până se face mov și continui tot așa în jos: sugând și mușcând.
Gemetele sale îmi încântă urechile și îl pot simți atât de vulnerabil la atingerea mea, încât i-aș putea face orice și el nu ar zice nu.Mă las în jos, acum fiind cu gura pe abdomenul său, sărutând și mușcând. Îmi prinde părul în pumnul său și strânge ușor, încât să nu mă doară, în timp ce îi sug o bucată de piele.
Continui așa tot mai jos, până când ajung la betelia pantalonilor, iar Andreas mă oprește trăgându-mă de păr în sus până cand buzele ni se lipesc într-un sărut flămând.
****
- Crezi că ar trebui să le spun alor mei despre noi? îl întreb pe Andreas în timp ce iau o gură din înghețata mea de căpșuni.
Acum douăzeci minute mi s-a făcut poftă de înghețată, așa că iubitul meu s-a dus la supermarket să îmi cumpere în timp ce eu am rămas acasă să caut un film bun.
- Cred că ar trebui să știe.
- Și dacă au ceva împotrivă?
- Ei bine, dacă au ceva împotrivă nu îmi pasă. Eu te vreau pe tine și o să te am cu orice preț, spune și mă sărută. Și la cât de bine îl cunosc pe Josh nu cred că ar avea ceva împotrivă.
- Ești sigur? îl întreb.
- Da. Niciodată nu i-a zis lui Tate nimic despre fetele cu care umblă și nici mie. Acum situația e puțin schimbată, căci tu ești fiica lui, dar știe cât pot ține la o fată și câtă grijă pot avea de ea, așa că eu cred că va fi de acord, iubito.
- Să sperăm. Știi, o să le zic doar dacă întreabă.
Chicotește și îmi sărută tâmplă, punându-și mâinile pe talia mea, nefiind deloc atent la film. Să fiu sinceră, nici eu nu sunt atentă la film. Nu mă pot concentra pe nimic când el este lângă mine.
Las lingurița de înghețată în bol și îmi ridic mâna, mângâindu-l pe obraz. Acesta își întoarce puțin capul și îmi sărută podul palmei, apoi își ridică mâna și o pune peste a mea închizând ochii.
- Te iubesc, șoptește.
- Eu te iubesc mai mult.
- Asta e imposibil, căci eu te iubesc infinit.
Zâmbesc automat când îi aud vorbele și îmi lipesc buzele de ale lui.
- Ăsta e cel mai frumos lucru pe care mi l-a spus cineva vreodată!
- Nimeni nu ți-a mai spus asta?
- Nu, niciunul dintre foștii mei iubiți nu mi-a mai spus asta.
Se încordează brusc atunci când aude cuvântul iubiți și imediat îmi dau seama de ce.
- Cineva e gelos?
- Ce? Eu gelos? Nu!
- Sigur! spun râzând.
- Oh, vino aici! spune în timp ce pune bolul cu înghețată pe noptieră.
Mă trage în poala sa și mă strânge în brațe, la fel făcând și eu. Își afundă capul în parul meu și inspiră adânc.
- Îmi place cum îți miroase părul.
Zâmbesc și îl strâng cât pot de tare în brațe. Nu știu dacă îl doare, căci nu spune nimic, însă mă lasă să fac ce vreau.
- Doar știi că sunt gelos pe oricine, șoptește.
CITEȘTI
Alături de tine
Roman d'amourNu credeam că, atunci când mă voi muta în casa tatălui meu vitreg, îmi voi găsi sufletul pereche. Dar te-am găsit. Și promit să nu îți dau drumul vreodată. Pentru că tu mi-ai fost prieten, sprijin, iar, mai apoi, iubit. Ai fost persoana care mi-a șt...