44. "Te iubesc!"

418 18 0
                                    

Mă foiesc ușor și încerc să dau brațul greu al lui Andreas de pe mine. Îmi presează abdomenul și mă face să respir greu. După mai multe încercări reușesc să îl îndepărtez și cobor din pat. Îmi iau tricoul lui Andreas peste trupul meu gol și mă îndrept spre baie, acolo unde îmi fac un duș.

Observ prezența lui Andreas doar atunci când deschide ușa cabinei și intră, cuprinzându-mi talia cu brațele și sărutându-mi gâtul.

- Așa dimineți să tot am, îmi șoptește la ureche.

Chicotesc și mă întorc cu fața spre el. Îi sărut buzele rozalii și îi cuprind gâtul cu brațele. Mă sărută cu aceeași ardoare, din ce în ce mai pasional, și sfârșesc cu picioarele în jurul taliei lui și cu spatele lipit de faianța de pe perete. Pot bănui ce se va întâmpla.

****

- A fost foarte bun, îmi spune Andreas.

Am servit prânzul. Mă rog, pentru noi a fost micul dejun, plus că am mâncat câte o omletă.

Îl sărut scurt pe buze și strâng masa, apoi spăl vasele. Ne retragem în camera mea și ne așezăm pe pat, el fiind deasupra mea. Se sprijină în coate și mă privește în ochi.

- Ce ai vrea să facem azi? mă întreabă.

- Hmm..., am stat eu puțin pe gânduri. Aș vrea să ieșim. Ce zici?

- Sună bine.

Mă sărută lent, limba să pierzându-se printre buzele mele și vice versa.

Ziua a trecut relativ rapid. Ne-am plimbat prin parc, pe străzile orașului, am stat în natură, ascultând ciripitul păsărilor. Am fost pe ponton, acolo unde ne-am petrecut câteva ore bune privind pescărușii și lacul.

Seara am mers cu ferryboat-ul pe Liberty Island, la Statuia Libertății și am urcat până în coroana acesteia. Am admirat peisajul mirific al New York-ului pe timp de seară, apoi ne-am întors în Brooklyn și am mers la un restaurant pentru a lua cina.

- Îți place mâncarea? mă întreabă Andreas.

- Da, este foarte bună. Îmi place foarte mult aici!

- Și mie. E unul dintre restaurantele unde obișnuiam să vin cu părinții mei.

Îmi așez mâna peste a sa și îl strâng ușor, dându-i de înțeles că sunt aici pentru el.

Restaurantul este aranjat într-un stil rustic. Predomină roșul și maroul, cele două culori dând un aspect minunat. Luminile sunt slabe, dând intimitate clienților, iar pe ici, pe colo, sunt aprinse lumânări parfumate, cu miros de lavandă.

****

- Ești atât de frumoasă, Lara, șoptește Andreas și își plimbă degetele pe spatele meu gol. Mă înnebunești. Mă faci să te doresc din ce în ce mai mult.

Se sprijină în cotul stâng, iar cu mâna dreaptă mă mângâie pe spate. Eu sunt așezată pe burtă și îi privesc chipul frumos. Mai ales acei ochi minunați.

- Și nu e un lucru bun? chicotesc eu.

- Pentru mine este, dar nu știu cât reziști tu.

Îl lovesc, în joacă, cu pumnul în umăr, iar el râde.

- Te iubesc!

- Și eu te iubesc! spun zâmbind.

Se ridică și îmi plasează un sărut pe buze, apoi se așează peste mine. Îmi mângâie cu ambele mâini spatele, iar atingerea sa îmi provoacă fiori pe șira spinării.

Îmi masează umerii ușor, continuând așa pe tot spatele, făcându-mă să mă relaxez.

La un moment dat se oprește din ceea ce face, însă, în scurt timp îi simt buzele pe pielea mea. Îmi lasă săruturi umede de-a lungul coloanei, făcându-mă să îmi încleștez degetele în cearceaf.

- Mai poți, iubito? șoptește suav în urechea mea.

- Mai pot, iubitule.

Îmi desface picioarele și se lasă peste mine, patrunzându-mă pe la spate.

E ceva nou pentru mine, nu am mai făcut dragoste în poziția asta niciodată, însă se simte la fel de plăcut. El se simte la fel de plăcut. E așa priceput la ceea ce face.

- Te vreau în toate modurile posibile, șoptește pervers în urechea mea și se împinge și mai tare în mine.

Gemem amândoi, iar eu strâng și mai tare cearceaful în pumni. Andreas îmi mai lasă săruturi pe spate, ceea ce intensifică totul. După multe clipe minunate, ajung prima la apogeu, iar el mă urmează în scurt timp, consumându-se în mine.

- Ești minunată, spune și cade lângă mine.

Îmi pun capul pe pieptul său transpirat și îi ascult inima cum bate cu repeziciune, iar respirația îi este sacadată, ca a mea.

Stăm așa minute bune, într-o liniște plăcută. El îmi mângâie părul ce se răsfiră pe spatele meu, iar eu fac cerculețe cu degetul pe pieptul său.

Simt cum pleoapele îmi devin grele, așa că îmi ridic capul și observ că și el mă privește. Îl sărut de noapte bună, și îi înconjor talia cu mâna.

- Somn ușor, iubire.

- Somn ușor, iubito!

Alături de tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum