Zilele trec. Eu și băieții ne înțelegem din ce în ce mai bine. Ne-am apropiat destul de mult în ultimul timp. A trecut o săptămână jumătate de când ai nostri au plecat și suntem singuri. De când ne-am împăcat nu au mai adus vorba de acel lucru și au fost destul de drăguți cu mine. M-au invitat chiar și la film, să ieșim toți patru. Mai am o oră la dispoziție să mă pregătesc.
Îmi fac un duș și îmi aleg cu grijă hainele. Optez pentru o rochiță scurtă de vară, albă. Îmi iau niște sandale joase și cobor.
Tate e deja în sufragerie. Cum mă vede se ridică și mergem spre mașină. Pornim și mergem să îl luăm pe Andreas prima oară, deoarece el stă mai aproape de noi decât Erica. Andreas vine și pornim spre Erica.
Ajungem la cinema, dar suntem indeciși.
- Eu propun să vedem Mortdecai. E de comedie, zic eu.
- Și eu vreau să îl vedem pe acesta, spune și Andreas.
- Atunci acesta să fie.
Ne luăm popcorn și suc și mergem spre sala unde se derulează.
După film mergem acasă. Cei trei rămân în sufragerie, iar eu urc în camera mea.
7:46 seara.
Cred că mai târziu o să ies în club. Vreau să merg singură de data asta, așa că pe ei nu îi invit.
Aprind televizorul ca să mai treacă timpul și mă uit la desene.
9:32.
E timpul să mă pregătesc. Intru în baie și îmi fac un duș. Mă machiez cu puțin tuș, rimel și un ruj nude. Mă îndrept spre dulap și aleg o rochie neagră și strâmtă pe corp, cu mâneci lungi și spatele gol. Iau niște tocuri înalte și nelipsitul plic.
E deja 10:35 așa că plec. Iau cheile de la mașină și plec spre Cielo. Jos nu e nimeni și nici nu îi sun să le spun că plec.
Ajung acolo în douăzeci de minute, deoarece e târziu și drumurile sunt mai libere.
Muzica se aude de afară, iar când intru mirosul de fum și alcool îmi invadează nările. Merg la bar și mă așez pe un scaun liber.
- O vodkă cu ananas, te rog, îi cer barmanului.
- Imediat.
După câteva minute acesta îmi întinde paharul. Îi fac un semn din cap în semn de mulțumire și încep să beau. Lângă mine se așează un băiat destul de frumos. Mă uit la el preț de câteva secunde și observ că are ochii de un verde foarte deschis și parul șaten. Îmi îndrept din nou atenția spre băutura mea și mai iau câteva înghițituri.
- Singurică în seara asta? îi aud vocea acelui băiat.
- Da.
- Eu sunt Lucas, spune și îmi întinde mâna.
- Lara, spun și îi strâng mâna din politețe.
- Îți pot cumpăra o bautură, Lara?
- Sigur.
Lucas îi face semn barmanului, iar acesta își îndreaptă atenția spre mine. Hm, de ce să nu profit de ocazie?
- Un Sex on the beach, îi cer barmanului, iar acesta se întoarce pentru a prepara băutura.
- Bună alegere, îl aud pe Lucas spunând în timp ce îmi termin vodka.
Barmanul îmi aduce cocktail-ul, iar Lucas își ia un whisky dublu. Vorbim despre o mulțime de lucruri și aflu că are 18 ani și este din Chicago. Probabil asta e și prima și ultima oară când îl văd.
CITEȘTI
Alături de tine
RomansaNu credeam că, atunci când mă voi muta în casa tatălui meu vitreg, îmi voi găsi sufletul pereche. Dar te-am găsit. Și promit să nu îți dau drumul vreodată. Pentru că tu mi-ai fost prieten, sprijin, iar, mai apoi, iubit. Ai fost persoana care mi-a șt...