Azi e o zi ca oricare alta: mă trezesc, îmi fac rutina, cobor, îi găsesc pe cei doi crai dormind pe canapea, fac micul dejun, îi trezesc, mâncăm împreună, iar apoi mergem în supermarket. Frigiderul s-a golit așa că am hotărât să ieșim toți trei să facem cumpărături.
Am luat mașina mea și ne-am dus la cel mai apropiat supermarket. Coșul era deja jumătate umplut cu mâncare, dar cumpărăturile nu s-au terminat aici, ci de abia au început.
- Ai de gând să te hotărăști azi de care iaurt vrei? îl întreb nervoasă pe Andreas care se uită de cinci minute la patru pahare de iaurt cu diferite fructe: căpșuni, caise, zmeură și piersici.
- Știi ceva, o să le iau pe toate, spune într-un final și le aruncă pe toate în coș.
Luam și câteva pungi de chips-uri, două caserole de înghețată cu căpșuni și ciocolată. Ne oprim la standul de dulciuri, iar Tate aruncă în coș câteva tablete de ciocolată, batoane de Lion, bomboane cu lichior și multe, multe altele.
Iau coșul de cumpărături și mă îndrept direct spre casă până când cei doi fomiști nu mai pun ceva în el.
Casiera îmi scanează toate produsele, iar după ce îi plătesc, mă îndrept spre mașină pentru a pune cumpărăturile. Bineînțeles că Tate și Andreas nu au ieșit încă din supermarket, așa că îmi fac de lucru cu cumpărăturile.
După aproximativ un sfert de oră, apar și cei doi cu brațele pline de alte porcării. Le deschid portbagajul, iar ei le aruncă acolo.
- De ce ai plecat fără noi?
- Andreas, nu cred că mai plecam de acolo dacă era după voi. Sunteți mai rău decât fetele și te asigur că noua ne place să facem cumpărături, dar voi doi întreceți orice fată.
Râse scurt apoi intră pe bancheta din spate a mașinii. Drumul spre casă nu a fost deloc unul tăcut, căci băieții vorbeau despre nu știu ce meci.
Ajungem acasă, iar eu așez produsele cumpărate la locul lor. Băieții se duc în sufragerie pentru a se uita la meciul despre care vorbiseră.
Iau trei doze de Cola și două pungi de floricele și mă duc lângă ei pe canapea. Nu acord nicio importanță meciului și îmi îndrept toată atenția pe floricelele din pungă.
Tate se simte mai bine, sau cel puțin asta lasă să se vadă. Începe să își revină ușor, ușor și să treacă peste. Într-un fel, mă bucur că s-au întâmplat toate astea, deoarece și-a dat seama ce fel de persoană este Erica. A realizat la timp, înainte să facă un pas și mai mare în această relație și să regrete mai târziu. Dar într-un alt fel îmi pare rău pentru Tate. Nu merita să fie rănit în halul ăsta. El o iubea și pot să jur că ar fi făcut orice pentru ea, pe când Erica îl înșela în fiecare minut.
Andreas a rămas la fel ca seara trecută: iubitor. Nu înțeleg de unde vine toată dragostea asta dintr-o dată, toată grija și afecțiunea. Poate Tate a vorbit cu el, dar mă rog la Dumnezeu să nu o fi făcut-o.
Mă înțeleg cu ei mai bine decât aș fi crezut vreodată că o voi face. Devin ușor, ușor prietenii mei cei mai buni, căci în afară de Maya, care este plecată, nu am niciun prieten. Prietenii de la școală au rămas doar prieteni la școală.
- Ce ați spune să ieșim în club? mă aud spunând.
Cei doi își întorc privirile spre mine, cu o urmă de uimire pe chip.
- Eu sunt de acord, răspunde Andreas.
Îmi întorc privirea spre Tate și fac o față de cățeluș.
- Bine, fie! cedează într-un final.
- Ești cel mai bun frate din lume! țip sărind pe el și îl îmbrățișez, sărutându-i de mai multe ori obrazul stâng.
- Hei! Vreau și eu îmbrățișarea mea! Dacă eu nu voiam, nici Tate nu accepta.
Mă ridic de pe Tate și îi sar în brațe, șoptindu-i un Mulțumesc la ureche.
****
11:45.
Am parcat în fața clubului pe care îl frecventăm și ne dăm jos din mașină. Am venit cu mașina lui Tate, deci el a condus. Am vorbit cu gașca și vin și ei. Nu pot spune că Anastasia și Lily sunt prietenele mele, pentru că aș minți. Nu am mai vorbit din acea noapte și nici nu ne-am văzut.
Cele două ne așteaptă în fața clubului însoțite de Kyle și Marco. Intram după ce ne salutăm, iar mirosul de tutun deja își face apariția în nările mele.
- Haideți să dăm câte un shot! țipă Marco la noi.
Aprobam toți, apoi ne îndreptăm spre bar, iar Marco cere șapte shot-uri de Tequila. Le dăm peste cap apoi ne așezăm la o masă liberă. Băieții vorbesc despre meciul de azi, iar Lily și Anastasia au o dispută din cauza băieților de care le place.
Mi se face sete, așa că mă duc la bar pentru a lua ceva pentru toți. Băieții vor whisky dublu, la fel ca mine, iar cele două vor cocktail-uri. Îi dau barmanului comanda, iar peste câteva minute o primesc. Iau o tava și pun paharele, apoi mă duc înapoi la masa noastră.
După încă două pahare sunt puțin amețită, dar mă țin bine.
- Hai să dansăm! mă roagă Anastasia.
Oftez și mă ridic de pe canapea. Mergem toate trei pe ringul de dans, lăsând băieții la masă. În boxe răsună Tremor de la Dimitri Vegas și Martin Garrix. Ajungem în centrul ringului, iar Lily și Anastasia deja au început să se miște pe ritmul muzicii, așa că fac și eu la fel.
Alcoolul își face efectul, iar eu mă las purtată de el pe ritmul muzicii. Când piesa se termină, merg la bar și îmi comand tot un whisky dublu și îl dau peste cap. Mă întorc la fete, iar spre surprinderea mea, sunt și băieții.
Twenty eight de la The Weekend își face apariția în boxe, iar asta e ocazia perfectă ca Andreas să mă ia la dans.
Mă întorc cu spatele gol la el și mă lipesc de abdomenul lui. Rochia mea neagră cu spatele gol se ridică ușor pe coapse când mă aplec. Îmi las capul pe spate și mă las condusă de Andreas, care se mișcă ușor în spatele meu.- Arăți minunat, îmi șoptește. Își lasă capul puțin mai jos și îi pot simți respirația caldă la mine pe gât. Îmi sărută gâtul pe linia pulsului ușor, apoi îmi prinde pielea între dinți mușcând-o ușor, apoi sugând-o.
CITEȘTI
Alături de tine
RomanceNu credeam că, atunci când mă voi muta în casa tatălui meu vitreg, îmi voi găsi sufletul pereche. Dar te-am găsit. Și promit să nu îți dau drumul vreodată. Pentru că tu mi-ai fost prieten, sprijin, iar, mai apoi, iubit. Ai fost persoana care mi-a șt...