56. "An Nou fericit!"

448 14 0
                                    

Am pus pe masa frumos aranjată și ultimul detaliu. Trandafirul roșu, pus într-o vază înaltă și subțire de sticlă, arată bine în contrast cu fața albă de masă și sfeșnicul roșu, cu trei lumânări. Am aranjat masa cât de frumos am putut, punând farfurii, pahare și tacâmuri, sfeșnicul, care este pus în partea stângă a mesei, trandafirul, care este la aproximativ douăzeci de centimetri depărtare de el, și alte petale de trandafir răsfirate pe ici, pe colo.

Sunt la cabana din pădure a lui Andreas, împreună cu Tate, care mă ajută să aranjez totul. Îi fac o surpriză iubitului meu, pregătind o cină romantică și o noapte de neuitat de Anul Nou.

Am obținut cheia cu ajutorul lui Tate, care i-a spus că vrea să petreacă Anul Nou aici, împreună cu Clarissa. Însă, în realitate, ei vor petrece Anul Nou la un restaurant select din centrul orașului, iar dimineața vor merge la Clarissa acasă.

Tate a reușit să mute singur canapeaua din fața șemineului puțin mai încolo, apoi a mutat masa în spațiul eliberat. Nu știu cum a putut face toate astea singur, căci eu de abia mă țin pe picioare și fac câțiva pași.

Merg încet până în fața șemineului și așez lumânări pe toată suprafața sa. Tate mă ajută și, împreună, punem lumânări pe unde putem. Cu cât mai multe, cu atât mai bine. Vreau să arate cât mai frumos. Încăperea să fie luminată doar de lumânările ce sunt pretutindeni, în aer să se simtă mirosul emanat de cele câteva lumânări parfumate, și să fie o atmosferă romantică și plăcută.

Îl las pe Tate să se ocupe de detalii, cât timp eu merg încet sus pentru a aranja dormitorul. Mă prind cu mâna stângă de balustradă și urc încet scările din lemn. Încă simt o durere în picioare, însă încerc să nu îi acord prea multă importanță și să mă axez pe ce am de făcut. Vreau ca totul să fie perfect. Vreau ca Andreas să aibă o seară de neuitat. Măcar atât îi pot oferi după câte a făcut pentru mine.

Când ajung în capătul scărilor mă opresc. Mă așez încet jos și îmi trag suflul. Un lucru atât de obișnuit mi se pare atât de greu. Obosesc foarte repede și durerea din picioare nu mă lasă în pace. Astăzi m-am forțat să fac mai mulți pași decât pot și acum resimt durerea prin fiecare celulă. Însă îmi tot repet în minte că tot ce fac, fac pentru persoana iubită, iar asta îmi dă putere.

Mă ridic cu greu și fac pași mici spre dormitor. Intru, iar amintirile dau năvală peste mine. Camera unde m-am oferit prima oară lui Andreas. Unde ne-am contopit pentru prima oară. Unde am devenit un întreg.

Pășesc ușor și mă îndrept spre pat. Dau așternuturile jos și încerc să așez altele curate, de un roșu sângeriu, pe care le-am cumpărat special pentru această seară. Pun câteva petale de trandafir din coșulețul pe care l-a adus Tate aici mai devreme, și încep să aranjez și lumânările pe care tot el le-a adus. Pun și două lumânări parfumate, una lângă pat și una lângă peretele din fața patului, apoi fac o inimă mare din petalele rămase. În interiorul inimii scriu - tot cu petale - Te iubesc!. Sunt sigură că o să îi placă.

- Uau! Arată minunat! exclamă Tate când intră pe ușă.

- Crezi că o să îi placă?

- Cu siguranță!

Mai arunc o privire prin cameră și îi dau dreptate lui Tate. Totul arată minunat. Când vom aprinde lumânările totul va avea o tentă romantică și intimă.

- Hai să pregătim mâncarea.

Tate mă ia în brațe pentru a mă scuti de efortul fizic și coboară scările. Mă lasă jos doar atunci când ajungeam în bucătărie, iar eu mă așez.

- Ce ai vrea să gătim? mă întreabă.

- Mă gândeam să facem un aperitiv pentru inceput. Să îl punem pe un singur platou, pe care îl vom pune pe mijlocul mesei. Să conțină brânzeturi, castraveți, șuncă presată și tot ce ar mai trebui să conțină. Ce spui?

Alături de tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum