Zilele ce au urmat au fost liniștite. Între mine și Andreas totul a revenit la normal și suntem ca înainte. Și-a adus câteva lucruri aici și s-a instalat în camera mea, căci Tate va fi plecat în jur de două săptămâni și câteva zile, iar mama m-a sunat și mi-a spus că au fost nevoiți să plece în Europa cu afaceri. Acest lucru m-a întristat, însă mă obișnuiesc treptat cu absența lor.
- Vino aici, spune și își desface brațele.
Mă dezlipesc de tocul ușii, acolo unde mă răzmasem pentru a-l privi, și fac câțiva pași până în dreptul patului. Mă ghemuiesc la pieptul lui și îi ascult inima cum bate cu repeziciune.
- Ești agitat, constat.
- Nu, spune răgușit. Așa bate inima mea când ești tu prin preajmă. O ia razna.
Îmi ridic capul de pe pieptul său și îl sărut apăsat.
- Ăsta este al doilea cel mai frumos lucru pe care mi l-a spus cineva.
Zâmbește, și jur că este cel mai frumos zâmbet din câte am văzut.
- Ești totul pentru mine, știi, nu? Te iubesc din tot sufletul meu și jur pe ce am mai sfânt că nu te-am înșelat și nici nu o sa o fac vreodată. Tu ești tot ce vreau. Tot ce am. Ești inima mea.
Nu așteaptă vreun răspuns și mă sărută flămând. Îi răspund în același mod sălbatic, cu care ne-am obișnuit amândoi, și îmi pun picioarele pe de-o parte și de alta a sa, stând deasupra sa.
Degetele mele se scufundă în părul său, trăgând ușor, obținând gemete din partea lui. Mâinile sale coboară pe spatele meu, ajungând să se odihnească pe fundul meu, strângând și îndemnându-mă să mă mișc peste zona sa intimă. Îmi rotesc șoldurile și îl simt întărindu-se, în timp ce îmi mut buzele pe gâtul său, sugându-i pielea.
Geme. Și mă simt atât de bine știind că eu ii provoc această plăcere.
Îmi dezlipesc buzele de gâtul său și mă ridic, dându-i de înțeles că vreau să facă același lucru, apoi îi scot tricoul. Îl împing înapoi pe saltea și continui să îmi mișc șoldurile și să îl mușc. Această acțiune nu îl excită numai pe el, ci și pe mine. Simt o pulsație între coapse, iar când își strecoară o mână pe sub tricoul meu mi se întăresc sfârcurile automat.
Cobor cu săruturile pe abdomenul său bine lucrat, lăsând semne și zgârieturi în urmă. Tot ce vreau este să îl fac să se simtă bine. Să simtă că am încredere în el. Să simtă că am nevoie de el.
Mă strecor între picioarele sale și îi apuc bata pantalonilor cu mâinile, trăgându-i în jos. Rămâne în boxeri, iar eu sunt complet îmbrăcată. Bine, nu chiar complet, căci sunt doar într-un tricou larg și o pereche de boxeri din dantelă.
Îl încalec iar și mă năpustesc asupra buzelor sale dulci, sărutându-l animalic. Îmi vâr limba în gura sa, și gem puternic când bila de metal îmi atinge limba, iar mâinile sale păcătoase îmi strâng fesele. Mâna sa dreaptă îmi lovește puternic fesa stângă și tresar. Îi gem în gură, iar el mormăie mulțumit.
Îmi ridică tricoul până sub sâni, iar eu mă desprind din sărut și îl las să mi-l dea jos. Își pune mâinile pe spatele meu și mă forțează să mă las în jos, gura lui pofticioasă sărutându-mi și mușcându-mi sânii.
Gem atunci când limba sa se rotește în jurul sfârcului meu, iar mâinile sale îmi strâng șoldurile, și îmi las capul pe spate de plăcere. Trage de boxeri în jos, iar eu mă ridic puțin ajutându-l să scape de ei, rămânând complet goală în fața lui.
Mă privește din cap până în picioare, și șoptește cu o voce răgușită:
- Ești atât de frumoasă!
Mă aplec și îi sărut buzele, iar mâna sa se strecoară între picioarele mele, masându-mi zona intimă.
E atât de priceput! Mă face să mă simt atât de bine.
Mă ridic de pe el și îi dau boxerii jos, acum fiind amândoi goi.
- Pot să... preiau eu? îl întreb.
- Poți să faci ce vrei, iubito. Sunt doar al tău.
Îl cuprind în mână și fac câteva mișcări în sus și în jos, timp în care el geme, apoi mă urc pe el, lăsându-l să intre în mine. Mă las în jos, pe toată lungimea lui, și gemem amândoi la unison.
Din punctul meu de vedere, fac mișcări stângace, fiind prima oară când fac asta, însă lui pare să îi placă. Mă ridic și mă las în jos într-un ritm potrivit, nici prea tare și nici prea încet, în timp ce mă aplec să îl sărut. Palmele sale care îmi lovesc fundul din când în când intensifică totul. Fac totul mult mai sălbatic, mai pervers, obținând în schimb sunete puternice de la mine.
- Faci o treabă minunată, iubito, spune gâfâind.
Continui cu mișcările circulare, iar respirația mi se îngreunează din ce în ce mai mult. De fapt, amândoi aveam respirația grea și gâfâim. Suntem satisfăcuți.
Cred că fac o treabă bună, căci amândoi ajungem la climax în scurt timp și ne dăm drumul.
Iese din mine, iar eu mă prăbușesc extenuată peste el.
- Asta a fost...
- Nemaipomenit de bine, mă completează el.
Își plimbă o mână pe spatele meu, iar pe cealaltă o ține pe șoldul meu. Mișcarea sa mă face să mă relaxez și să-mi închid ochii.
- Ai fost minunată.
- A fost cum te așteptai să fie? îl întreb.
- A fost mai bine de atât.
CITEȘTI
Alături de tine
RomanceNu credeam că, atunci când mă voi muta în casa tatălui meu vitreg, îmi voi găsi sufletul pereche. Dar te-am găsit. Și promit să nu îți dau drumul vreodată. Pentru că tu mi-ai fost prieten, sprijin, iar, mai apoi, iubit. Ai fost persoana care mi-a șt...