Mă trezesc speriată. Aprind repede lampa de lângă pat și realizez că a fost doar un coșmar. Mă uit la ceas: 3:48. Mă dau jos din pat și merg spre baie pentru a-mi da cu apă pe față.
Un criminal în serie îmi omorâse toată familia, iar eu eram următoarea pe listă.Cobor scările și vreau să mă îndrept spre bucătărie atunci când îl zăresc pe Tate dormind pe canapea. Iau pătura de pe marginea acesteia și îl învelesc. Doarme așa liniștit încât decid să nu îl trezesc pentru a se duce la el în cameră.
Intru în bucătărie și îmi umplu un pahar mare cu apă rece. Îl beau pe nerăsuflate și urc din nou în cameră, așezându-mă pe pat și purtată pe tărâmul viselor.
****
- Lara, trezește-te, aud vocea mamei ca prin vis.
- Încă 5 minute... reușesc să spun.
- Haide, ridică-te. Eu și Josh trebuie să plecăm.
A trecut o săptămână de la nuntă, așa că mama și Josh pleacă în luna de miere, eu și Tate rămânând singuri.
Îmi deschid ochii încet și clipesc de multe ori pentru a mă acomoda cu lumina. Amintindu-mi de coșmarul de aseară, o iau în brațe pe mama.- O sa îmi fie dor de tine, murmur.
- Și mie de tine, scumpo. Și de Tate. Vă iubesc foarte mult!
- Și noi o facem.
Coborâm jos, acolo unde suntem așteptate de Josh și Tate.
- Bine, noi o să plecăm acum. O să vă sunăm cât de des putem. Să aveți grijă ce faceți și să fiți cuminți. Vă iubim, spune Josh și ne ia pe amândoi în brațe.
- Drum bun! le urăm amândoi în același timp.
Oficial, suntem singuri acasă timp de o lună. Mama și Josh ne-au lăsat bani, deci o să comandăm mâncare, deoarece eu nu gătesc.
Îl vad pe Tate cu telefonul la ureche sunând pe cineva.
- Ce faci? Vrei să vii pe la noi. Da, Ivy și tata au plecat. O lună. Ok, te aștept. Pa. Andreas vine pe la noi, mă anunță el.
- Ok... Cum ai dormit pe canapea?
- Foarte prost... De unde știi unde am dormit?
- Cine crezi că te-a învelit?
- Ce făceai trează la ora aia?
- Am avut un coșmar și am ieșit să iau un pahar cu apă. Dormeai foarte liniștit, așa că nu te-am trezit.
Nu mai spune nimic și pleacă la el în cameră. Mă așez pe canapea și caut un film romantic. Aleg Cruel intentions. Știu că este vechi, dar vreau de mult timp să îl văd. Îl pornesc, iar peste nici cinci minute cineva bate la ușă. Îl pun pe pauză și mă duc să deschid. Probabil e Andreas.
- Hei, spun după ce deschid ușa. Intră!
- Mersi.
- Tate este la el în cameră.
Nu spune nimic și urcă, iar eu mă duc să îmi continui filmul. Peste câteva minute coboară și băieții.
- Ce film vezi? întreabă Andreas.
- Cruel intentions.
Nu mai spune nimic și se așează pe canapea lângă mine. Își pune mâna dreaptă pe după umerii mei, pe spătarul canapelei. Un fior îmi trece pe șira spinării, chiar dacă nu s-a întâmplat mare lucru.
CITEȘTI
Alături de tine
RomansaNu credeam că, atunci când mă voi muta în casa tatălui meu vitreg, îmi voi găsi sufletul pereche. Dar te-am găsit. Și promit să nu îți dau drumul vreodată. Pentru că tu mi-ai fost prieten, sprijin, iar, mai apoi, iubit. Ai fost persoana care mi-a șt...