14. "Ea e Clarissa"

759 33 0
                                    

Simt cum pierce-ul lui dansează pe pielea mea.

Sângele îmi pulsează în vene, iar respirația devine sacadată. Îmi strânge coapsele cu degetele sale, iar în următoarea secundă sunt întoarsă cu fața spre el.

Își coboară din nou buzele spre gâtul meu și îl sărută tandru. Urcă în sus cu săruturi scurte, ajungând la maxilar. Îl mușcă ușor, apoi continuă cu sărutările. Un sărut.. Două.. Trei.. Până ajunge în colțul gurii. Se desprinde ușor și se uită în ochii mei, parcă cerându-mi permisiunea.

Doamne, ochii ăia..

Își coboară ușor privirea spre buzele mele, apoi și-o ridică spre ochii mei. Fac același lucru ca și el și îmi cobor privirea spre acele buze pline, care seamănă cu două bucăți de căpșună și tare aș vrea să le mănânc acum. Îmi ridic ușor privirea, dându-i de înțeles că are permisiunea mea. Se apleacă puțin, iar în următoarea secundă are buzele lipite de ale mele.

Acea dulceață de care mi-a fost atât de dor, acea tandrețe care mi-a lipsit. Își mișcă ușor buzele peste ale mele, iar eu fac la fel. Îmi pun mâinile pe umerii lui și mă joc cu parul lui. El mă strânge mai tare de solduri și mă lipește și mai mult de el.

Limba lui intră ușor în gura mea, iar senzația pe care mi-o oferă piercing-ul lui e de nedescris. Auzisem de la unele fete că se simte super, dar nu am crezut până în momentul de față. Cum o bilă de metal poate face sărutul așa pasional, creând senzații mirifice?

Limbile noaste dansează împreună, și sper din suflet ca acest moment să nu se termine niciodată, însă Andreas se desprinde ușor de buzele mele și mă sărută pe nas.

Își urcă mâinile pe spatele meu și mă strânge ușor în brațe. Mă sărută pe frunte, iar fiorii mei de pe șira spinării au luat-o razna. Sunt prezenți de la prima atingere pe seara asta și vor fi până când ne vom despărți și vom merge fiecare la el acasă.

Atingerile lui sunt atât de fine și tandre, încât nu aș mai vrea să îi dau drumul din brațe.

Buzele mele sunt în dreptul gâtului său, iar acum e rândul meu să mă joc.

Mă bucur din suflet că am ales o pereche de sandale fără toc, căci dacă aveam tocuri în picioare sigur îmi pierdeam echilibrul până acum, iar partea cea mai rea era că nu mai ajungeam la gâtul lui, ci trebuia să mă aplec.

Îmi lipesc ușor buzele de pielea lui catifelată, iar gustul de parfum îmi invadează gura, însă nu mă deranjează. Miroase așa bine, și pot să jur că folosește Black Suede Touch.

Îl mușc ușor, iar el își înfige degetele în pielea mea. Îi sug ușor porțiunea de piele, apoi mă desprind și mă uit la ea. A prins o nuanță de violet și cred că îi va rămâne semn pentru câteva zile.

Andreas mă strânge și mai tare în brațe, lipindu-mă de abdomenul lui. Sărut încă o dată semnul lăsat de mine și pot simți erecția din pantalonii lui. Chicotesc și îl strâng și eu în brațe.

După câteva minute în care am stat îmbrățișați, ne desprindem. Mă uit în jur, și se pare că restul ne-au lăsat aici și au plecat la masă.

Andreas îmi face semn să îi urmăm la masă și jur că nu mai sunt în stare să merg. Norocul meu e că îl țin de braț.

Ajungem în dreptul mesei, iar toate privirile sunt pe noi. Ne așezăm la locurile noastre fără să spunem nimic și tocmai acum observ că în brațele lui Tate e o fată.

- Cine-i domnișoara? îl întreb.

- Ea e Clarissa. Clarissa, ea e Lara, sora mea, iar el e Andreas, prietenul meu cel mai bun.

Clarissa îmi întinde mâna, iar eu i-o stâng din politețe, murmurând un Îmi pare bine de cunoștință. Același lucru îl face și Andreas, iar în următoarele două ore discutăm și dansăm.

Ajung acasă la 4:56 alături de Tate și Clarissa, după ce l-am lăsat pe Andreas la el acasă.

Urc direct în cameră și îmi aleg hainele în care să dorm. Mă duc în baie și mă demachiez, apoi intru în duș. Picăturile de apă dansează pe corpul meu, iar după un sfert de ceas ies. Îmi îmbrac hainele și mă bag în pat, adormind instant.

Alături de tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum