34. "Ești așa perfect"

584 18 0
                                    

Alarma telefonului sună de câteva minute în continuu. Îmi deschid leneș ochii, și îmi ridic capul de pe pieptul lui Andreas. Întind mâna și apuc telefonul negru, și opresc alarma enervantă. Arunc o privire la ceas și observ că este ora cinci și treizeci și trei de minute. La ora opt jumătate are avion, așa că înțeleg de ce ne trezim atât de devreme.

Mă ridic și mă sprijin în cot, mutându-mi privirea spre chipul adormit al băiatului de lângă mine. Părul îi stă în toate direcțiile, pielea îi e ușor palidă, iar buzele îi sunt întredeschise, sforăind ușor.

Îmi aplec capul și îi sărut buzele rozalii. Strâmbă din nas, iar eu chicotesc încet la reacția lui.

Îi sărut nasul, și continui cu obrajii, pleoapele, bărbia și fruntea.

Mârâie gutural și își deschide încet ochii, lăsând la vedere cele două oceane. Un zâmbet îi înflorește pe față când îmi zărește chipul, iar eu nu mă pot abține și îi zâmbesc înapoi.

- 'Neața, iubire, îi șoptesc și îmi pun bărbia pe pieptul său dezgolit.

- 'Neața, iubito, spune și mă trântește pe spate pe salteaua patului și se urcă peste mine, lăsându-și capul pe pieptul meu gol.

Îmi sărută sânii, apoi îmi plasează un sărut rapid pe buze.

- Cum ai dormit? îl întreb și îmi plimb mâna prin părul său mătăsos.

- Cred că știi deja răspunsul. Mai ales după ce am făcut.

Îi arunc o căutătură urâtă, iar el îmi zâmbește nevinovat.

Oftez și îl sărut încet.

- Tu cum ai dormit? mă întreabă.

- Bine. Mereu dorm bine la tine în brațe.

- Și eu la tine, iubito.

Se apleacă și mă sărută încet și tandru. Îmi frământă buzele, în timp ce mâinile sale se plimbă pe tot corpul meu dezgolit. Îmi pun mâinile pe spatele său, iar dinții săi îmi mușcă buzele.

Îi înconjor bazinul cu picioarele și îmi înfig unghiile în pielea sa, lăsându-i linii roșii de-a lungul spatelui său. Mârâie gutural și îmi linge buzele, făcând durerea să dispară.

Îmi deschid gura, lăsându-i limba să intre, iar atunci îl mușc de ea.

- Nu ai făcut asta, mormăie.

- Ba chiar asta am făcut, rânjesc.

Îmi mușcă din nou buzele, apoi le suge și linge.

- Ai fost o fată rea, babygirl. O să te pedepsesc.

- Babygirl? mă uit la el și pufnesc în râs.

În scurt timp mi se alătură, și mă sărută tandru.

- Pedepsește-mă, daddy, îi spun pe o voce seducătoare.

De data aceasta el pufnește în râs, la fel făcând și eu.

- Te iubesc, Lara. Jur. Mă faci cel mai fericit, spune cu o voce serioasă.

- Și tu pe mine. Și eu te iubesc.

Îmi sărută gâtul, apoi îl mușcă, lăsând semne mov pe el. Mâna sa coboară din în ce mai jos, până când ajunge la fundul meu, și îmi dă o palmă. Tresar, și îmi mut privirea la Andreas care rânjește diavolește.

- Asta a fost pedeapsa, daddy? Doar atât poți?

Râde, apoi aprobă din cap.

- Doar atât pot, iubito. Niciodată nu o să pot mai mult cu tine. Nu o să te rănesc niciodată.

Alături de tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum