28. "Suntem... împreună"

577 27 0
                                    

- Unde ai fost? mă întreabă mama atunci când intru pe ușă.

- Și eu mă bucur să te văd, mamă! îi răspund ironic.

- Te-am întrebat ceva, Lara!

- La Maya, îi răspund și o cuprind în brațe. Mi-a fost dor de tine!

- Și mie de tine, scumpo. Mi-am făcut griji când am văzut că nu răspunzi la telefon. Să nu mai faci niciodată asta!

Ne-am desprins din îmbrățișare și am luat loc pe canapea, ascultând-o pe mama ce îmi povestea cum a fost în Maldive.
Când povestea s-a încheiat, m-am scuzat și am urcat la mine în cameră. Am aruncat rochia de pe mine în coșul de rufe și am intrat în cabina de duș.

Am lăsat picaturile de apă să îmi invadeze corpul aproximativ jumătate de oră, timp în care mi-am spălat părul și corpul.
M-am schimbat în ceva comod și am coborât în bucătărie pentru micul dejun ce nu am apucat să îl iau la Andreas. Am deschis frigiderul și mi-am luat un iaurt cu fructe, apoi mi-am luat o lingură din sertar.

- Suntem doar noi două? am întrebat-o pe mama când a intrat în bucătărie.

- Da. Josh și Tate sunt plecați la pescuit. Se întorc diseară.

Dau din cap și continui să mănânc în liniște, însă gândul îmi zboară la Andreas. Sper să petreacă cât mai mult timp alaturi de părinții săi și să se distreze. Gândul că ar putea găsi pe altcineva acolo mă sperie, însă am încredere în el. Știu că mă iubește și că nu ar face nimic ce ar putea să mă rănească, însă tot mă sperie.

- Lara, ai auzit ce tocmai te-am întrebat?

- Scuze. Mai poți repeta o dată?

- A fost totul bine cât timp am fost plecați?

- Da, a fost totul în regulă.

****

- Bună, Maya! spun înainte ca aceasta să îmi sară în brațe.

- Bună, fato! Mi-a fost așa dor de tine! Intră.

Am pășit în casa prietenei mele, iar apoi ne-am îndreptat amândouă spre camera ei.

- Așteaptă puțin, îmi zice și dispare pe ușă.

Mă așez pe pat și scot telefonul din geantă, chiar în momentul în care primesc un mesaj.

~"Îmi e dor de tine, iubito."~ îmi scrie Andreas.

Tastez un și mie îmi e dor de tine, apoi apas pe butonul TRIMITE.

~"Încă îți simt mirosul pe pernă."~

Afirmația sa îmi face obrajii să prindă culoare și inima să îmi bată mai tare.

~"Încă îți mai simt buzele pe trupul meu."~ îi spun, intrând în jocul lui.

Ușa se trântește de perete, iar în dreptul ei stă Maya cu brațele pline cu dulciuri. Intră în cameră și le aruncă în pat, apoi dispare iar.

Telefonul îmi vibrează în mână, așa că îl deblochez, iar când citesc mesajul mă înroșesc până în vârful urechilor.

~"Aș vrea atât de mult să fii aici. Să te tăvălesc prin pat, să te sărut, să te mușc până când îmi țipi numele. Să fii a mea și să te iubesc..."~

~"Sunt a ta, iubitule. A ta și numai a ta! Te iubesc!"~

~"Și eu te iubesc! Când pot să te văd?"~

~"Diseară e bine?"~ îl întreb.

~"E perfect, dar de ce atunci și nu acum?"~

~"Ești nerăbdător?"~

~"Foarte!"~

Chicotesc și tastez un mesaj, iar mai apoi îl trimit.

~"Sunt la Maya. Știi că am ratat întâlnirea de ieri."~

~"Da, și nu îmi pare rău că te-am făcut să o ratezi!"~

~"Nici mie! Aș repeta oricând experiența!"~

~"Chiar și acum?"~ întreabă.

~"Chiar și acum, iubitule!"~

- Cu cine vorbești?

Tresar când îi aud vocea prietenei mele și blochez repede telefonul.

- Cu nimeni, spun repede.

Maya stă cu mâinile în șolduri și se uită la mine cu o privire de nu cred o iotă din ce îmi spui. Oftez și decid să îi spun adevărul, căci în fond este cea mai bună prietenă a mea.

- Cu Andreas. Suntem... împreună.

Face ochii cât farfuriile, apoi sare în sus de bucurie, ca un copil ce tocmai a primit ce a vrut.

- Știam eu că o să fiți împreună! țipă. Felicitări!

Îmi dă o îmbrățișare de urs, apoi se pune pe pat in fața mea.

- Astea le-am adus pentru tine, zice și îmi face semn cu capul spre dulciuri.

- Nu trebuia.

Telefonul vibrează, semn că am primit mesaj.

~"Nu îți voi da șansa să repeți experiența acum. Trebuie să vorbiți, știi tu, ca între fete. Te las acum. Sună-mă când pleci. O să vin să te iau. Te iubesc!"~

~"Și eu te iubesc!"~

- Cum ați ajuns să fiți împreună?

Desfac un baton de ciocolată și iau o mușcătură.

- Când am fost odată în club, am cunoscut un tip Lucas, din Chicago. La scurt timp după întâlnirea noastră din club mi-a dat mesaj pe Instagram și am început să vorbim. Și într-o zi când am ieșit cu Andreas afară m-a întrebat dacă vreau să ieșim și fără să vreau am zâmbit. Andreas a văzut și m-a întrebat de ce zâmbesc. I-am zis că am o întâlnire, iar el s-a enervat și mi-a spus că este îndrăgostit de mine. Mi-am făcut curaj și i-am mărturisit și eu sentimentele mele, iar atunci m-a întrebat dacă vreau să fim împreună și am acceptat.

- Cât de drăguț!

****

Am mai povestit cu Maya timp de câteva ore, după care am plecat cu Andreas spre casa lui.

Mâna sa se odihnește pe coapsa mea, iar eu mă joc cu degetele sale. Din când în când îmi mai plasează câte un sărut pe dosul palmei, iar eu fac la fel.
Îi iau palma în mâna mea și mă întorc spre el, privindu-i chipul angelic. Părul îi este răvășit, iar ochii lui albaștri se întorc spre mine din când în când.

- Ești minunat!

Nu spune nimic, în schimb îmi ia mâna și o duce la gura sa. O sărută blând, apoi o lipește de obrazul său proaspăt ras.

Drumul a fost unul liniștit, iar când am ajuns mi-a deschis portiera și m-a ajutat să cobor. Am intrat în casă și ne-am descălțat, apoi am urcat la etaj, acolo unde se află camera sa.
Cum am intrat în dormitor și am ajuns lângă pat, m-am trezit aruncată în el, cu Andreas peste mine. Mi-a asaltat gura cu săruturile sale dulci, în timp ce mâinile sale hoinăreau nestingherite pe coapsele mele.

Mi-am îngropat mâinile în părul său moale și catifelat și l-am tras ușor. Andreas a scos un mârâit și nu a durat mult până să îi simt dinții în limba mea. Am scos un scâncet, însă limba lui mi-a ameliorat imediat durerea.

- Am așteptat toată ziua să te sărut.

Alături de tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum