Marcus' synsvinkel
Jeg lå i bar mave på hendes seng og med håret løst. Jeg kiggede op på Annabella. Jeg så godt det angste ansigtsudtryk, hun havde på, da hun ikke længere havde sin langærmede sweater til at skærme omverdenen fra synet af hendes arrede hud. Hun stod nu foran mig kun i undertøj, mens jeg bare betragtede hende. Hun bed sig i læben og kiggede væk. Skammen lyste ud af hende, og jeg rejste mig fra sengen og gik hen mod hende.
"Nu kan du se, hvor skamferet min krop er blevet," sagde hun lavt.
Det var ikke kun hendes arme, der var dækket af ar. Også hendes ryg og lidt på benene. Jeg prøvede at fange hendes blik, men hun blev ved med at undgå det.
"Annabella, kig på mig," sagde jeg bedende, og hendes grønne øjne søgte mine. De havde en glød over sig. Måden, de reflekterede lyset på. De var så levende.
"Jeg synes stadig, du er den smukkeste pige," sagde jeg, og så bøjede jeg mig ned og placerede mine læber på hendes. Jeg lagde forsigtigt hænderne på hendes halvnøgne krop og kærtegnede hende. Jeg kørte hænderne op af hendes ryg, mens jeg uddybede kysset. Hun åbnede op for mig, og vores tunger bevægede sig blidt om hinandens i en perfekt symfoni. Da jeg var nået op til hendes skuldre, kørte jeg hænderne videre ned af hendes arme, og da jeg nåede ned til hendes hænder, smygede jeg armene rundt om hendes talje. Ikke en eneste gang havde vores læber sluppet hinanden. Jeg bakkede baglæns, så vi til sidst endte i sengen. Jeg havde trukket hende oven på mig, og jeg kørte forsigtigt hånden ned af hendes ryg igen. Hun skulle vide, at jeg ikke havde noget mod, hvordan hun så ud.
Jeg vendte os rundt, så jeg lå oven på hende. Jeg kyssede hende ned af halsen, mens jeg nussede hendes bare hud. Hendes arme var svøbt om mig. Hendes hænder vandrede rundt på min krop, og det fyldte mig med glæde. Jeg følte hendes kærlighed gennem alle hendes berøringer. Alle de kys, hun placerede rundt omkring på min krop, gjorde, jeg følte mig elsket af den skønne dejlige pige, jeg kærtegnede.
Jeg kiggede kærligt på hende og smilede. Hun kærtegnede min kind og kørte hånden gennem mit hår, der faldt løst om mit ansigt.
"Jeg sagde, da du var i Trofors, at jeg ville gøre det her for at bevise, at jeg intet havde mod, hvordan du så ud," sagde jeg og tog hendes hånd. Jeg begyndte at kysse hende op af armen på alle samtlige ar, jeg fandt; og der var mange, rigtigt mange. Efter armene fortsatte jeg om til hendes nakke, ud på skuldrene og ned af ryggen.
"Du er så utroligt smuk, skat," sagde jeg, og hun rødmede.
Derefter fik vi skiftet til nattøj. Annabella havde kun en top og underbukser på. Det var første gang, at hun viste så meget af sig selv for mig, og jeg syntes, det var fantastisk. Jeg havde selv kun boxers på, så da vi lå under dynen, havde vores hud masser af kontakt med hinanden. Vi begyndte med det samme at kysse og nusse igen. Vi kunne ikke lade hinanden være. Til sidst lagde vi os i ske. Jeg svøbte mig om hende som et skjold, mens jeg blidt kyssede hendes nakke. Vi lå helt tæt sammen i mørket.
Snart var hendes åndedræt tungt, og jeg vidste, hun var faldet i søvn. Jeg lod min hånd vandre ned over hendes arme. Selv i mørket kunne jeg ane alle arrene – nogle tydeligere end andre. Det gjorde næsten ondt inden i at tænke på, at de her var skyld i, at hun havde det dårligt med sig selv og følte sig grim. Samtidigt var det netop også på grund af hendes dårlige selvfølelse, at hun havde gjort det i første omgang. En ond cirkel, der havde fanget hende. Jeg bøjede mig ned og placerede et par kys oven på arrene. Jeg syntes, hun var smuk, og hun ville få det af vide lige så mange gange, det var nødvendigt, indtil hun troede på mig. Jeg ville fortælle hende det hver dag, resten af vores liv, hvis det var det, der skulle til.
"Jeg er ikke klar til at sige det til dig endnu, men jeg elsker dig," hviskede jeg til hende, mens jeg strammede grebet om hendes mave. Inden jeg lagde mig ned for at sove selv, kyssede jeg blidt hendes kind.
-------------------------------
Håber, I nød dagens afsnit!
En lille dedikering til en fantastisk veninde. Bare, fordi jeg synes, du skulle vide, hvor meget du betyder, og hvor fantastisk du er <3
Love you!! <3
Dagens spørgsmål: Har du en kæreste?
Mit svar: Nej, men jeg har da en, jeg nok er lidt vild med xD
Glem ikke at stemme og kommentere! <3
- Mathilde <3
DU LIEST GERADE
Still Beautiful | Marcus Gunnarsen Fanfiction | ✔
FanfictionVinder af Bedste Tabu i Danish Fiction Awards 2019 Vinder af Bedste Budskab i Danish Fiktion Awards 2020 Annabella har det svært, men hun vil helst holde det for sig selv. Hun ved, der er noget galt med hende - men ikke hvad. Hun er kæmpe fan af Ma...