Kapitel 75

817 31 17
                                    

Læs forfatterbeskeden i bunden <3

Annabellas synsvinkel

Vi lå og puttede i sengen. Helt tæt. Marcus' krop kunne umuligt komme tættere på min, end den allerede var. Den ene hånd havde han sneget ind under min bluse, hvor han kærtegnede min mave. Vores hoveder lå helt tæt op af hinanden. Jeg mærkede, hvordan Marcus' læber strejfede den bare hud i min nakke, hvor han kærligt og blidt begyndte at efterlade en masse små kys. Hans hånd nussede min mave i mens, og han skubbede sit hoved længere op, så hans kys bevægede sig fra nakken og op mod mit ansigt.

"Du er så smuk," hviskede han ind mit øre og kyssede mig derefter lige under øret, og et lille støn slap ud fra mine læber. Han begyndte at kysse mig forskellige tilfældige steder i ansigtet, og jeg lagde armene om ham og nussede ham i håret. Han fik skubbet sig selv oven på mig, mens han blev ved med sine kys og kærtegn. Til sidst nåede han til mine læber.

"Og jeg elsker dig," hviskede han og kyssede blidt mine læber. Jeg kunne mærke hans kærlighed gennem det kys. Alle de følelser, han havde for mig.

"Du må aldrig forlade mig," fortsatte han: "jeg kan ikke leve uden dig."

"Mac, du er den, mit hjerte banker for. Ene og alene dig," svarede jeg og trak ham ned i et kys. Han besvarede mit kys, blidt og ufatteligt ømt, mens han langsomt kørte den ene hånd ned af min arm. Han skubbede sig stille en smule af mig og lod hånden fortsætte ned til kanten af den top, jeg havde på. Han kiggede mig dybt i øjnene, mens han tog fat i kanten og langsomt hev den opad. Jeg gjorde ingen modstand, løftede bare kroppen, så han kunne trække den af mig. Han smed den fra sig på gulvet og kiggede betragtende ned af min krop. Mens han gjorde, voksede hans smil bare.

"Jeg elsker det, jeg ser," sagde han: "du ser så fantastisk smuk ud."

Jeg mødte ham hurtigt i et kys. Jeg lod hænderne glide ned over hans bare krop. Det eneste, der adskilte os fra at være helt nøgne, var de underbukser, vi hver især stadig havde på. De røg dog hurtigt, og han lagde sig forsigtigt over på mig. Kiggede mig undersøgende i øjnene.

"Er du sikker på, du vil det her?" hviskede han med let dirrende stemme.

"Ja," svarede jeg: "jeg vil gerne have dig."

"Men, hvad nu, hvis det ender lige som sidst, og du skriger af smerte?"

"Det er jo ikke sikkert, det sker," svarede jeg.

Han nikkede og kyssede igen mine læber, mens han lod hænderne vandre ned over min krop i mens. Rørte hver en lille centimeter af den krop, jeg havde hadet så meget, inden jeg mødte ham. Han fik mig til at føle mig smuk, og han ville have mig. Præcis, som jeg var. Han begyndte at kysse mig ned af halsen og videre ned til mine bryster. Han kærtegnede alt, der var ham muligt. Han brugte lang tid på at få mig til at føle, at jeg var godt tilpas.

Han kiggede mig dybt i øjnene. Kyssede mig blidt. Jeg kunne mærke hans ophidselse mod mit inderlår, klar ved min åbning.

"Mac, jeg er virkeligt nervøs," hviskede jeg.

"Det er jeg også," svarede han og kyssede mig inderligt: "jeg skal nok gøre det forsigtigt."

Han hvilede panden mod min, kiggede mig dybt i øjnene, mens han langsomt trængte ind i mig. Der kom en skarp smerte et øjeblik, men den blev hurtigt erstattet af en fremmed, men fantastisk følelse. Jeg havde armene om ham og trak knæene op til hans sider, så han bedre kunne komme til, og han trængte dybere ind i mig og fyldte mig ud. Vores kroppe lå helt tæt mod hinanden, bryst mod bryst, hofte mod hofte.

"Hvor er du dejlig," hviskede han og kyssede mine læber: "så helt igennem perfekt."

Marcus blev ved med at kigge mig dybt i øjnene, mens han langsomt trak sig ud og igen stødte til med hofterne, så jeg spændte i kroppen. Hele hans krop sitrede hver gang, han gentog dette. Hver gang han stødte lindt til, løftede jeg hofterne for at møde hans. Det var utroligt intenst, og jeg kunne mærke, hvordan det hele opbyggede sig i min krop, indtil jeg nåede bristepunktet. Den heftige varme eksploderede, og bølge efter bølge af lyst skyllede gennem mig, og jeg stønnede højt. Jeg nussede Marcus på ryggen, mens jeg forsat holdt vores øjenkontakt, og jeg var omgivet af et paradis af nydelse.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: May 11, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Still Beautiful | Marcus Gunnarsen Fanfiction | ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora