Kapitel 32

524 29 13
                                    

Annabellas synsvinkel

"Jeg er lidt nervøs for alt det med sex," sagde jeg.

"Det er du ikke ene om," sagde han.

"Hvad er du mest nervøs for ved det?"

"Om jeg kan få dig til at have det godt under det," sagde han: "og om jeg overhovedet kan finde ud af det. Jeg vil jo gerne have, det er noget, du skal nyde at gøre med mig."

Jeg var lidt målløs. Jeg havde spurgt ham om et generelt spørgsmål om sex, men han havde ikke taget det som et generelt spørgsmål. Han havde specificeret det til mig alene. Det vidste virkeligt hans følelser for mig. Det måtte man sige.

"Hvad med dig? Hvad er du mest nervøs for?"

"At det gør ondt," svarede jeg: "og det faktum, at jeg skal være nøgen. Det har jeg det ikke godt med, at der er en, der skal se min nøgne krop i fuldt flor."

"Det skal du ikke være bange for. Du er smuk. Jeg skal nok vise dig, hvor smuk, jeg synes, du er."

"Hvad mener du?" spurgte jeg forvirret.

"Bare stol på mig," sagde han og gav mig et seriøst blik. Jeg nikkede. Jeg anede ikke, hvad han havde i tankerne. Det gjorde mig en smule nervøs, og Marcus måtte have set mit paniske blik. Han strøg mig blidt over kinden og gav mine læber et blidt kys, så jeg smilede.

Derefter tog Marcus stille fat i kanten på min top og trak ned i den. Han bed sig i læben, mens han stirrede på de store bakker, som toppen så fint havde skjult. Store bryster kunne man nu engang ikke skjules helt. Han bøjede hovedet og kyssede det øverste af mine bryster uden at blotte dem helt. Da han kiggede mig i øjnene igen, var de helt blide og fulde af kærlighed. De strålede.

Jeg kunne mærke hans hånd stryge blidt hen over min hofte. Hånden bevægede sig stille op og ind under kanten af min top, hen over det nederste af mit maveskind, op af min side og om på ryggen, hvor den kørte rundt i cirkler. Jeg blev lidt urolig. Jeg bed mig i læben for ikke at vise, jeg var på panikkens rand. Det var dejligt, men min dårlige selvfølelse rørte på sig under overfladen. I virkeligheden handlede det ikke om Marcus, men om mig selv. Mit blik var sænket og lå på hans brystkasse, der hævede og sænkede sig i dybe åndedrag.

"Kig på mig," hviskede han.

Jeg hævede langsomt blikket og kiggede ind i hans mørke øjne. Han smilede blidt og gav mig et kys.

"Er det her okay?"

"Det er dejligt, Mac," sagde jeg: "jeg er bare virkeligt nervøs for at være helt blottet. Du ved jo godt, jeg ikke kan lide synet af min egen krop."

"Jeg elsker synet af din krop," sagde han.

Hans hånd røg ned til bunden af min top og tog fat i den. Han blev ved med at holde øjenkontakt. Nu blev jeg for alvor bange. Ville han tage toppen af mig? Han lå jo i forvejen i bar overkrop, så det var vel i orden, hvis jeg også gjorde. Forskellen var bare, at han havde en pæn flot krop med hud, der var silkeblød at røre ved. Alligevel stoppede jeg ham ikke. Jeg var samtidigt uendeligt nysgerrig for at se, hvordan han ville reagere.

Han trak stille toppen over hovedet på mig. Jeg var så frygteligt usikker dette øjeblik. Hvad ville han dog sige, når han så min blottede overkrop? Da han havde fået den af, kiggede han undersøgende på mig. Mens han kiggede ned af min krop, blev hans smil kun større for hvert øjeblik, der gik.

"Du er gudesmuk," sagde han følsomt og kørte forsigtigt hånden ned over min krop, mens han kiggede mig dybt i øjnene. Han lagde mig på ryggen og støttede sig selv med en arm for at holde sig oppe, så han kunne kigge ned på mig. Han lod den frie hånd vandre rundt på den nøgne hud, mens hans blik samtidigt spiste ethvert indtryk af den. Han smilede til mig og gav mig et dybt og følsomt kys, mens han kørte hånden op til mit ene bryst og tog blidt fat om det. Han masserede det forsigtigt. Det var utroligt følsomt, og mit åndedræt blev tungt. Da han slap mine læber, sænkede han hovedet og kyssede mig rundt på brysterne. Han kunne slet ikke lade dem være. Jeg havde altid været så utilfreds med dem, men han elskede dem.

"Du har intet at skamme dig over. Du har ingen ide om, hvor dejlig du er," sagde han og gav mine læber et kys: "du har en perfekt krop, og jeg elsker den."

------------------------------

Håber, I kunne lide dagens afsnit! <3

Dagens spørgsmål: Hvad er din yndlingsis?

Mit svar: Jeg elsker Ben and Jerry's... men der er en ting, der er bedre end det - og det er Paradis og Manolo.

Glem ikke at stemme og kommentere! <3

- Mathilde <3

Still Beautiful | Marcus Gunnarsen Fanfiction | ✔Where stories live. Discover now