Påskemaraton 7/9
Marcus' synsvinkel
Da Annabella og jeg lagde os i sengen om aftenen, tænkte jeg på den samtale, jeg havde haft med Martinus. Om at komme fysisk tættere på Annabella. Vise hende, at jeg gerne ville have hende fysisk. Jeg havde svært ved at holde mig tilbage. Jeg ville bare så gerne vise hende, at jeg længtes efter at elske hende fysisk også. Vise hende, at jeg forgudede hendes krop. Jeg anede bare ikke, hvordan jeg skulle komme ind på emnet. Jeg havde også visse tanker omkring mig selv, jeg ikke havde fået talt med hende om endnu, fordi der var sket så meget, så jeg havde ikke fundet det rette øjeblik at gøre det på endnu.
Jeg lå med armen om hende. Ingen af os havde ret meget tøj på. Hvilket bare gjorde min lyst til hende større. Jeg havde lagt hendes ben hen over mig, så jeg lå og nussede hendes lår og hendes bagdel. Vores nedre regioner lå helt op ad hinanden, hvilket kunne mærkes, hvordan det dunkede dernede. Hvor meget jeg bare gerne ville have hende.
"Annabella, der er noget, jeg gerne vil snakke med dig om," sagde jeg langsomt. Det gjorde ondt, men jeg var nødt til det. Jeg kunne virkeligt ikke holde det inde mere.
"Ja, Mac," sagde hun sødt: "hvad sker der?"
"Det går mig stadig på, at jeg ikke føler mig pæn nok til dig. Jeg ved godt, det er fjollet. Men jeg tænker bare meget over det ind i mellem. Jeg ved godt, du siger, du elsker mit udseende, men hvordan skal jeg komme til det punkt, at jeg føler mig pæn nok til dig," sagde jeg: "jeg føler slet ikke, jeg giver mening."
"Jo, jeg ved godt, hvad det er, du prøver at sige. Du vil gerne være tilfreds med dig selv. Men jeg er nok ikke den rigtige at spørge om det. Jeg har jo altid hadet min krop," svarede hun: "bortset fra, når jeg er sammen dig."
"Mener du det?"
"Ja, du får mig til at føle, at jeg er smuk. Og speciel," sagde hun: "du vil gerne have mig. Lige meget hvad."
"Ja, det vil jeg," smilede jeg: "du er det dejligste."
"Hvorfor kan du så ikke tro på, at jeg også elsker, hvad jeg ser?"
"Jeg har bare aldrig mødt en pige, der faktisk kiggede på mig og bare så mig for det, jeg virkelig er. Jeg havde nok bare aldrig troet, jeg skulle finde ægte kærlighed. Jeg har altid været bange for, at den pige, jeg ville møde en dag, kun ville kigge på mig og smile, fordi jeg var kendt. Og jeg er stadig bare overvældet over, at jeg fandt dig. Du er atypisk. Anderledes end alle andre. Og jeg elsker det."
"Så tro på det, Mac," sagde hun stædigt: "tro på, at du er god nok. For det er du. Du er så fantastisk. Dejlig. Enestående. Hvis jeg ikke havde elsket både dit indre og dit ydre, så havde vi ikke været kærester, og det ved du godt!"
Jeg grinede kort. Jeg vidste godt, hvad hun mente. Det var vigtigt at elske begge dele.
"Mac, du er den pæneste og dejligste dreng, jeg nogensinde har mødt."
Jeg kyssede hende med det samme. Hun fik også mig til at føle mig speciel. Hun pressede kroppen op af mig, og mine bukser begyndte at stramme endnu mere. Et af mine andre problemer om mig selv dukkede op.
"Jeg er bange for, jeg ikke er stor nok til at kunne tilfredsstille dig," sagde jeg stille.
"Ej, Mac," sagde hun: "hvad er det dog for noget, du tænker? Det handler ikke om, hvor stor den er. Og tror du ikke også, jeg er ligeglad? Jeg elsker dig jo. Så burde jeg også begynde på, at mine bryster ikke er pæne nok eller store nok, eller hvad ved jeg."
"Dine bryster er fantastiske!" sagde jeg: "og perfekte!"
"Mener DU! Det er der måske mange, der ikke ville mene," sagde hun: "Marcus, det er øjet, der ser."
"Jeg ved ikke, hvordan jeg skal fortælle dig det her," sagde jeg: "jeg vil rigtigt gerne være tættere på dig. Fysisk. Måske prøve nogle nye ting."
"Prøver du at fortælle mig, at du gerne vil have sex med mig?" spurgte hun ligeud.
Mine kinder blev helt varme, og jeg rettede blikket ned på dynen.
"Jeg er en dreng," sagde jeg undskyldende: "jeg elsker dig. Og jeg kunne bare rigtigt godt tænke mig at være forbundet med dig på den måde. Så svaret er ja. Jeg prøver at fortælle dig, at jeg gerne vil have sex med dig. Du er så pissedejlig. Jeg kan næsten ikke holde mig tilbage, når du kysser mig. Jeg har bare lyst til at flå alt tøjet af dig og høre dig nyde noget, jeg gør på dig."
Hun kom til at smile, da jeg havde ytret ordene. Hun lænede sig frem og begyndte at kysse mig. Først på læberne. Derefter ned af halsen.
"Jeg vil rigtig gerne have sex med dig," hviskede hun: "men jeg er bange."
"Vi går roligt frem," svarede jeg: "jeg er også nervøs."
----------------------------------------
Og vi slutter på en cliffhanger... lige før alle de saftige detaljer xD
Håber, I kunne lide afsnittet!
Og så må vi jo se, om det vil lykkes dem at have sex eller ej i næste afsnit xD
Dagens spørgsmål: Hvad er det mest upraktiske, du nogensinde har købt?
Mit svar: Hahaha, jeg var vist købt en del upraktiske ting gennem tiden. Den ene er en ret flot bluse med sådan nogle snørreærmer, der er lange. Hver gang, man har den på, skal man i hvert fald ikke spise, for snorene kommer hele tiden ned i maden, og man kan hverken smøge ærmerne om eller klippe snørrene af (jeg har allerede forsøgt...) xD
Glem ikke at stemme og kommentere! <3
- Mathilde <3
YOU ARE READING
Still Beautiful | Marcus Gunnarsen Fanfiction | ✔
FanfictionVinder af Bedste Tabu i Danish Fiction Awards 2019 Vinder af Bedste Budskab i Danish Fiktion Awards 2020 Annabella har det svært, men hun vil helst holde det for sig selv. Hun ved, der er noget galt med hende - men ikke hvad. Hun er kæmpe fan af Ma...