3.Bölüm || TUTKU

102K 3.7K 2K
                                    

Rüzgarın sözlerini işittikten sonra birkaç saniye afalladım. Ardından bende ona eşlik ederek gülmeye başladım. Çok fena saçmalamıştım.

Rüzgar.. Tam da ona yakışacak bir isimdi.

"İsmin çok güzelmiş."

Rüzgar birkaç saniye sonra gülmeyi kesti ve hiçbir şey söylemeden önüne döndü. Ardından da ateşi yakmayı başardı.

" Balıkları temizlemiştim. Mutfaktalar. Getir onları. "

Emir verir gibi konuşması sinirlerimi bozsada homurdanmadan ayağa kalktım ve mutfağa gittim.

Onunla geçirmem gereken bir ay vardı ve daha ilk günden sorun çıkarmak istemiyordum. Yoksa geceleri ayılarla uyumak zorunda kalabilirdim.

Elime aldığım kutuyla birlikte Rüzgar'ın yanına geri döndüm. 

"Burada olmamdan rahatsız mısın?"

Rüzgar bana doğru bakmadan cevap verdi. 

"Çok konuşuyorsun güzel gözlü kız."

Yanına oturdum ve bir süre hiç ses çıkarmadan balıkları ızgaraya yerleştirmesini izledim. Uykum gelmişti ve üstelik birde üşümüştüm.

Rüzgar yanında oturan bana kısa bir bakış attıktan sonra ayağa kalktı ve eve doğru yürüdü. Belli bir süre sonra geldiğinde elindeki hırkayı hızla kucağıma fırlattı.

" Giy şunu. Bir de hastalanıp iş açma başıma. Burda ilaç yok. "

Rüzgar'ın olduğunu anladığım hırkayı kısa kollu elbisemin üzerine geçirdim. Bacaklarım hala açıktaydı ama şimdilik bununla idare etmek zorundaydım.

" Hep böyle soğukmusundur ? Sevgilin olacak kişiye acıyorum. "

Rüzgar eski yerine oturup ızgarayı ters çevirdi. Bana cevap vermemeye devam ediyordu.

Onu umursamamaya karar verip gözlerimi hafif kızarmış balıklara çevirdim ve hırkasından gelen kendine has kokusunu derince içime çektim. Resmen adamı kokluyordum. Kafayı yememe ramak kalmıştı. Hani umursamayacaktım onu?
Bu kadar etkilenmem çok aptalcaydı.

" Ya senin sevgilin ? Adam doğduğuna pişmandır. "

Gözlerim ilk önce irice açıldı sonra sinirle kısıldı.

" Son sürat aşk yaşadığım sevgilim hiçte böyle düşünmüyor. Hatta bir keresinde benimle birlikte yeniden doğduğunu söylemişti. "

Olmayan sevgilim ve asla duymadığım cümleyle ilgili uydurduğum yalan bana bu yılın en iyi yalancısı ödülü verilmesine aday olarak gösterilebilirdi.

Görüş açımdaki eli ızgaranın üzerinde kalakaldı. Sinirlenmiş miydi o? Sanki biraz gerilmiştide. Boştaki eli de yumruk şekline mi gelmişti? Abartma Belemir. O son düşündüğün şey sadece olmasını istediğin durumdu.

" Seni arayacak kimsenin olmadığını söylemiştin. Gerçektente büyük aşkmış. "

Beni ve olmayan aşkımı küçümsemesi iyice sinirlerimi zıplatmıştı.

" Kendisi askerde. "

Nasılda güzel uyduruyordum bugün. Biraz daha devam edersem kendim bile inanacaktım.

" Arkasında bıraktığı kızın bir ay boyunca onunla iletişime geçemeyecek olması çok üzücü. Umarım süratli aşkınızda bir aksaklık oluşmaz. "

ADAYA DÜŞEN KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin