17.Bölüm || SIRLAR

59.3K 2.8K 1K
                                    

Keyifli okumalar dilerim...

-

2 gün sonra, akşam.

*

Bir hafta. Bugün buraya gelişimin tam birinci haftasıydı. Zamanın hızlı geçmesi bir tarafa bu kadar güzel geçiyor oluşu da beni aynı oranda üzüyordu.

Evet, zamanın bu kadar güzel geçişi beni üzüyordu.

Çünkü bu güzellik hayatımın sadece bir ayını kapsayacaktı ve ben sonrasında bu anları bir daha asla yaşayamayacağım için çok daha fazla üzülecektim.

Belki de bu yüzdendir ki saatlerdir elime aldığım kitaba gömülmüş ve zamanın biraz daha normal geçmesini sağlamaya çalışmıştım.

En azından eski hayatıma döndüğüm zaman 'Hiç değilse burada da kitap okunuyor.' diyebilirdim.

" Saatlerdir elinden bırakamadığın o kitapta ne yazıyor olduğunu inan çok merak ettim. "

Bakışlarımı, Rüzgar'ın sesini işitmemle birlikte ona doğru çevirdim. Banyodan yeni çıkmıştı. Bu, nemli saçlarından ve burnuma dolan muazzam kokusundan belliydi.

" İletişim hakkında bir kitap. İnsanlarla nasıl iletişim kurulması gerektiğinin ve insan psikolojisinin üzerinde durulmuş. "

Rüzgar, beni kafasıyla onaylarken tekli koltuğun üzerine yayık bir şekilde oturdu.

Acaba biri ona bu salaş hallerinin bile bu kadar yakışıklı olduğunu söylemiş miydi ?

" İhtiyacın olan bir şey. Seni, kendine faydalı olmaya çalıştığın için kutlarım. "

Alaycı sesi kulaklarımda yankılandığında kitabımın kapağını yavaşça kapattım. Ardından tek kaşımı kaldırıp gözlerinin içine baktım.

" İletişim sadece karşı cinsle kurulmaz. Yani, hiç sevgilimin olmamış olması iletişim kurmayı bilmediğimi göstermez. Bu arada iletişim, senin anladığın gibi sadece yatakta da olmaz. "

Dudağının kenarı yukarı doğru kıvrıldığında dirseklerini dizlerine yaslayıp öne doğru eğildi.

" Yatakta da bir iletişim olduğunun farkındasın yani ? "

Kafamı onaylamazca sallarken midemin bulandığını hissettim. Onunla bunu tartışacağıma evlilik programı izlemeyi tercih ederdim.

"Seninle bunu konuşmayacağım."

Rüzgar , sözlerimin bitmesine izin vermeden gülmeye başladı ve koltukta geriye doğru yaslandı. Bu hareketi, sinirlerimi oldukça gererken ona cevap vermemek için kendimi zorladım. Hemen ardından da kitabımın kapağını tekrardan açtım.

" Çok doğru bir karar. "

Belemir, sakin ol kızım. Seni sinirlendirmesine ve tahrik etmesine izin verme.

" İletişim kurmayı beceriyor olsaydın burada tek başına yaşamazdın. "

Ben, Rüzgarın beni tuttuğu gibi duvara yapıştırmasını beklerken o sadece gülmeye devam etmekle yetindi.

" İletişim kurmayı becermek ve iletişim kurmayı istemek farklı şeylerdir. Belki de ben insanlarla iletişim kurmayı sevmiyorumdur. "

Ahhhh. Aptal adam.

Elime aldığım yastığı hızla üzerine fırlattım.

" Ama yatak iletişimini nedense çok seviyorsun. Bir anda gözlerin parıldadı. "

ADAYA DÜŞEN KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin