38.Bölüm || BABA

47K 2.2K 1.3K
                                    

Hoş geldiniz.

Keyifli okumalar dilerim..

-

"Belemir iyi misin sen? Betin benzin attı bir an da."

Rüzgar yanaklarımı kavrayıp gözlerine bakmamı sağladığında kendimi yere bırakmamak için bütün sınırlarımı zorlamıştım.

Adam karşıma geçmiş ve Burçak'ın bir hafta bizimle birlikte yaşayacağını söylüyordu. Ben nasıl iyi olabilirdim ki? Bu.. Bu şimdiye kadar duymuş olduğum en ama en saçma soruydu.

"İyiyim. O kadar iyiyim ki hiç bu kadar iyi olmamıştım."

Rüzgar verdiğim cevaba karşın kaşlarını havaya kaldırdığında durumu toparlamak için yüzüme zorunlu bir sırıtış ekledim. Sanırım çok fazla abartmıştım. Hatta utanmasam mutluluktan ağlayacaktım bir de.

"Konuşmanız bittiyse kızların yanına gidelim artık."

Koray ortamın havasını değiştirmek için hızlıca araya girdiğinde derin bir nefes bıraktım. Bir an hissettiklerimi Rüzgar anlayacak diye çok korkmuştum.

"Sen devam et. Biz geliyoruz arkandan."

Koray, Rüzgar'ı kafasıyla onaylayıp bana da bir işarette bulunduktan sonra arabasını çalıştırıp ilerlemeye başladı.

"Bir an Ecenin çenesinden hiç kurtulamayacağım sandım. Kadın yol boyu kafamı şişirdi. Sanırım Koray onu da bozdu."

Rüzgar'ın sözleriyle birlikte kafamı yavaşça ona doğru çevirdim. Rüzgar nasıl oluyordu da Ecenin ona karşı olan tavırlarının gerçek sebebini anlayamıyordu? Kadın resmen Rüzgar'ın karşısında ağzının suyunu akıta akıta konuşuyordu.

Ah Koray ah. Bütün bunların sebebi oydu.

"Ece nasıl biri? Sence Koray'ı seviyor mu?"

Rüzgar belimden kavrayıp arabasına doğru ilerlememe yardımcı oldu.

"Eceyi iki senedir tanıyorum. Zaten bunun bir senesini de adada geçirdim. İş dışında pek fazla konuşmayız. Ama Koray onu hep çok güzel anlattığına göre demek ki güzel giden bir ilişkileri var."

Tabii tabii kesinlikle.

"İş konusunda nasıl peki?"

Rüzgar kapımı açıp geçmem için kenara çekildi.

"İşinde iyidir. Detayları atlamaz. Ancak Gülşah gibi soğukkanlı değildir. Bazı günler işi ile duygularını karıştırabilir. Morali bozuk ise bu gün içerisinde muhakkak yüzünden anlaşılır."

Bir insanın duyguları olabilmesi için önce bir kalbe sahip olması gerekiyordu ve ben az önce Koray'ın anlattıklarından anladığım kadarıyla Ece kalpsizin önde gideniydi.

"Koray, Ecenin kardeşiyle ilgili olan durumlarından bahsetti biraz. Bu konu hakkında bir bilgin var mı?"

Rüzgar, arabanın önünden dolaşıp hemen yanımdaki koltuğa oturduktan sonra arabayı çalıştırdı.

"Evet sıkıntılı bir durum. Ama eğitim aldığı yer onun için çok iyi. Annem otizmli ve down sendromlu çocukların eğitim ihtiyaçlarını karşılamak için bir çalışma yürütüyor. Başvuru şartına uyan aileler çocuklarına ücretsiz bir şekilde eğitim aldırabiliyor. Ecenin kardeşi de bu şekilde yoluna devam ediyor yani."

ADAYA DÜŞEN KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin