" Uyan. "
Uykuyla uyanıklık arasında gidip gelirken Rüzgar'ın kükreyen sesini işittim. Hemen ardından ise koluma saplanmış güçlü eli tarafından sertçe uyandırıldım ve hızla ayağa kaldırıldım.
" Ne.. Ne oluyor? "
Rüzgar, görebileceğim en korkutucu bakışlarıyla yüzümü incelerken kolumun acısıyla suratımı buruşturdum.
Allah aşkına ne oluyordu?
" Her şeyi öğrendim. Arzu bana her şeyi anlattı. Seni buraya gelmen için o kadın tutmuş. Daha ne kadar saklamayı düşünüyordun söylesene! Daha ne kadar ayakta uyutmayı düşünüyordun beni! "
Öylesine güçlü bağırmıştı ki gözlerimi sıkıca yumup birkaç saniye bekledim. Bu.. Bu söyledikleri bir hayal ürünü olmalıydı. Bu söyledikleri kocaman bir şaka olmalıydı.
Rüzgar.. Rüzgar neler söylüyordu böyle? Ağzından çıkanları kulağı duyuyor muydu? Beni o kadının tuttuğuna nasıl inanabilirdi? Ben onun acılarıyla birlikte ağlarken o kendisini terk eden eski sevgilisinin sözlerine inanıp beni böylesine nasıl yerle bir edebilirdi ? Beni böylesine nasıl parçalayabilirdi? Beni böylesine çirkin bir şeyle nasıl suçlayabilirdi?
" Canımı acıtıyorsun. "
Kolum öylesine acıyordu ki ağzımdan çıkan tek kelime bu olmuştu. Ve eminim ki tenim şimdiden morarmıştı.
" Gerçek yüzün ortaya çıktı. Daha çok acı çekeceksin. "
Bakışlarım, Rüzgarın hemen arkasında alayla gülen Arzuya döndüğünde kendimi daha fazla tutamayarak gözümde durmakta zorlanan yaşları bir bir bıraktım.
Kafayı yiyecektim. Nasıl inanabilirdi bu kadına?
Bu.. Bu haksızlıktı. Onca olan şeye rağmen bana değil de bu kadına inanması tamamen haksızlıktı. Bu berbattı.
" Bir daha sakın karşıma çıkma. Eğer sana şuan bir şey yapmıyorsam bu Arzunun hatırı için. Şimdi hemen burayı terk et. "
Rüzgar..
Göz yaşlarım daha da hızlanırken boştaki elimi havaya kaldırıp tüm gücümle yüzüne geçirdim.
Sana yazıklar olsun. Sana aşık olduğum, seni sevdiğim, sana güvendiğim, seninle birlikte umut dolduğum için en çokta bana yazıklar olsun.
Sen, gördüğüm en pislik adamsın.
-
Aşk.
Bundan sadece birkaç gün önce tanımlayamadığım, şimdi ise tüm hücrelerimde hissettiğim ve son derece emin olduğum duygu.
Evet, artık emindim. Ben güzel gözlü kıza aşıktım. Ve bu, aslında ona karşı olan bütün hislerimi ve hareketlerimi açıklamakta yeterli oluyordu.
Onu bu kadar sahiplenişim, onu bu kadar korumak isteyişim, onun gözünden akan tek bir yaş için bütün her şeyi dağıtmak isteyişim ve sayamayacağım bir sürü daha olayın tek açıklaması buydu.
Aşk.
Hem de en güzelinden. Güzelim benim.
" Canımı acıtıyorsun. "
Düşüncelerim, duyduğum hıçkırık ve acı dolu fısıldamayla birlikte bölünürken gözlerimi hızla minderlerin üzerinde uyuyan ufaklığa çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADAYA DÜŞEN KIZ
Teen Fiction"Ne demek gemi batıyor?" diye çemkirdi genç kız geminin kaptanına karşı. Bu kadar mı basitti bir geminin batması? Bu ahmak adam utanmadan karşısına geçip nasıl böyle bir şey söyleyebilirdi? Genç kız kısa bir süre kaptanın yüzüne haince baktıktan s...