Kedves Látogató!
Először is nagyon-nagyon örülök, hogy itt vagy és felkeltette az érdeklődésed a történetem! ;)
Ha még kételyek gyötörnek, hogy ez valóban neked való-e vagy csak szeretnél bővebb információt mielőtt belekezdesz, akkor a legjobb helyen jársz! Egy kicsit szeretnék mesélni arról, hogy mi is az FNY és mi vár rád, ha elköteleződsz emellett a 40+ fejezetes alkotás mellett:
A történet első tizenhárom fejezetét 2010-ben írtam, tizennyolc éves gimisként és a Merengő Fanfiction című írói portálon kezdtem el publikálni. Sok pozitív és kedves visszajelzést kaptam ezekben az időkben, viszont a magánéletemben elég húzós időszakok következtek 2010-et követően, aminek sajnos igen gyenge termésű évek lettek az eredményei. (Volt, hogy egy évben csak kétszer-háromszor frissítettem). A Fehér nyakkendővel igazán 2016-ban tudtam elkezdeni megint foglalkozni, akkor kezdtem el ismét intenzívebben írni. Lényegében a történet fele az ezutáni két évben született meg, így egy elég nagy fejlődéstörténetnek lehetsz majd tanúja olvasás közben!
A sztori eleje ebből kifolyólag meglehetősen magán viseli a gimnazista gondolkodásmódomat és fiatalkori stílusomat. Kissé lazább és könnyedebb az első fejezetek hangvétele, tipikus romantikus YA történetnek tűnhet első ránézésre, DE! A jó hír, hogy ez viszonylag hamar megváltozik és már a történet első negyedében belecsapunk a sokkal izgalmasabb, sötétebb dolgokba! ;)
Így igazából azt mondanám, hogy a Fehér nyakkendő alapvetően egy dráma, sok csavarral és rejtéllyel, mely négy fiú életére és kapcsolatára fókuszál - természetesen romantikával megfűszerezve, de nem ezzel a fókuszban.
Igazából mindig is többet akartam egyszerű romantikus történetnél. Nagyon szeretem a drámát, a lélektépő angstokat, ahol a szereplőkkel együtt lehet sírni (vagy a ritka alkalmakkor szívből nevetni). Én is próbáltam ilyen irányba orientálódni az évek alatt és valami szívhez szólót adni az olvasóknak. Azt persze nem tudhatom, hogy ezt mennyire sikerült elérnem, de bízom benne, hogy talán pár embernek átadhattam a fiúk érzelmeit, illetve ezzel együtt a saját érzéseimet is.
Lényeg a lényeg, hogy nem, ez nem lesz egy egyszerű utazás, ez nem pusztán egy laza, habos-babos romantikus történet, helyette sokszor bonyolult, gyötrelmes és fájdalmas. Néha együtt nevetünk a fiúkkal, de sokszor sírunk is. A szereplőknek sok megpróbáltatást kell átvészelnie a fejezetek előrehaladtával, de talán van esélyük a végén a boldogságra. Vagy talán mégsem? Ezt azért nem akarom lelőni előre, ha kíváncsi vagy rá, akkor mindenképp olvasd el a történetet és megtudhatod! :)
Várlak szeretettel Phoebus világába és őszintén remélem, hogy Te is élvezni fogod ezt a hosszú utazást, mely során nemcsak a fiúk, de én is felnőttem! Jó szórakozást kívánok! ;)
A történetet elsősorban 18 éven felülieknek ajánlanám!
Fő jellemzők/címkék: Boys' love, dráma, angst, humor, romantikus, akció, erőszak, küzdelem, disztópia, gazdag vs szegény, soft sci-fi, társadalmi témák, család, testvérek, antihős, több nézőpontos, nem egyszerű személyiségek (:D)
YOU ARE READING
Fehér nyakkendő
Romance[BL] A történet a távoli jövőben játszódik. Dwight tizenkilenc éves perfectus fiú, akinek teljesen felfordul az élete, amikor a Rendszer férjéül választja az alacsonyabb társadalmi rétegből származó Raint, akivel a Párválasztó teszt alapján száz szá...