1. Kapitola

7.7K 271 52
                                    

Jmenuju se Sára Katarina Elizabeth Relgshirová. Je mi 16 let , pocházím z čistokrevné kouzelnické rodiny . Skoro jako každá kouzelnická rodina nemá ráda mudly tak je to i u nás ale jen u rodičů .

Na svůj věk jsem docela vysoká zhruba 170 cm .Mám štíhlou postavu . Hnědé až černé vlasy do půlky zad . Oči mám tmavě hnědé.

Mám staršího bratra Willa je mu sedmnáct a brzy mu bude osmnáct let .Will měři 180 cm , má světle hnědé vlasy a modré oči . Má vysportovanou postavu to má každý kluk co studoval v Kruvalu . Před rokem dostudoval a chystá se pracovat na ministerstvu kouzel i když by nemusel pracovat protože jsme docela bohata rodina a nemusely by ani naše děti .
Můj otec nic nedělá jen chodi na smrtijedske sněmy , ano můj otec je smrtijed a slouží Voldemortovi.
Voldemort to nabízel i Willovi ale on slušně odmítl a řekl že není připraven . Docela chabá výmluva aspoň že mě se nezeptal ale zeptá a já odmítám vraždit nevinné lidi . S tímto se s bráchou shodneme . Will by mohl bydlet už sám ale zůstává kvůli mně aby mi otec a matka neubližovali .

Willa má otec a matka radši než mně . Já se prý chovám nevhodně a další podobné kecy.

Chodila jsem do Kruvalu ale byla jsem vyloučena a po prázdninách nastoupím do Bradavic . Půjdu do 6. ročníku . Když se to dozvěděl otec začal šílet a použil na mně Crucio.
Otce to bavilo mě mučit a klidně by mě i zabil kdyby nepřišel Will a odzbrojil ho . Měla jsem co dělat abych Willa uklidnila . S Willem mame tajemství který nikdo kromě nás neví . Jsme totiž zvěromágové , já se měním na vlčici která je černá až hnědá , oči mám hnědé ve sve vlčí podobě . A Will taky ve vlka ale hrozně velkýho je skoro dvakrát větší než já má světle hnědou srst a modrý oči .
S bráchou čekáme na dopis z Bradavic ve kterém bude vše co budu potřebovat . Do Příčné ulice potřebuju protože mi bývalý učitel z Kruvalu zlomil hůlku .


----------------------------------------------------------

Omlouvám se za chyby.
Budu ráda když dáte hvězdičky.

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat