Dnes se vrací všichni co odjeli na vánoce domu k rodinám . Na příjezd ostatních se Siriusem nečekáme protože jdeme do Prasinek pro zásobu alkoholu na oslavu nového roku ktera je dneska . Se Siriusem jsem se probudila kolem jedenáctý hodiny a pak jsme spolu šli na snídani a o skoro hodinu na oběd . Návštěvu Prasinek a nákup alkoholu jsme naplánovali na třetí hodinu odpoledne . Měly jsme ještě dvě hodiny než vyrážíme a čtyři hodiny než přijede vlak s našimi přáteli na nádraží v Prasinkach . Sirius a ja jsme v pokoji a ležíme v posteli , ja si čtu mudlovsky román a Sirius má svoji hlavu u me v kline a čte si zápisky z lektvarů ktere bude jako bystrozor potřebovat . Takhle jsme byli do doby než bylo pět minut před půl třetí . Se Siriusem jsme se vydali pomalu k tajnému vchodu do Prasinek . Za necelou pul hodinu jsme byli už v Prasinkach , prvne jsme šli ke třem košťatům a u Rosmerty jsme vyřídili naší objednávku . Než to připraví tak se projdeme po Prasinkach a nakoupíme ještě nějaký sladkosti a Sirius několik věcí k tropení žertu . V knihkupectví jsem si koupila pergameny a inkoust a dvě knížky obranných kouzel . Když jsme přišli zpátky do hospody bylo půl pátý , Rosmerta nám dala objednávku a mi šli pomalu k nádraží kde by měl každou chvilku přijet vlak s našimi přáteli . Všichni jsme se přivítali a vydali se ke kočárum který nás odvezou k hradu . Sedli jsme si do jednoho kočáru , kde jsem si musela sednout na Siriuse a Lili na Jamese , protože bychom jsme se do kočáru jinak nevešli . Za deset minut jsme byli už u hradu , pomalu jsme se proplížili okolo Minni do hradu . Ve věži jsme odložili nákup a převlékli jsme se do hábitu a vyrazili na večeři . Po večeři jsme připravili vše na večerní party k oslavě nového roku . Vše se odehrávalo skoro stejne jako minulý rok , opila jsem se hned ze začátku . Kluci si zase připravili ohňostroj , vytvořili za každou kolej jedno zvíře , za Nebelvir lva , za Havraspar orla a havrana , za Zmijozel hada a za Mrzimor jezevce . Potom tam byla velký letopočet 1978 a Bradavicky erb . Lili se s Jamesem vypařila hned po ohňostroji , ja se Siriusem jsme zůstali na gauči kde jsme pili a povídali si o nesmyslech . Remus byl u baru a Petr se vypařil s nějakou holkou u který nevím jméno . O puk třetí jsme šli se Siriusem spat a ja jsem byla vůbec rada že jsem se nějak dostala do postele . Poslední věc co jsem cítila než jsem usnula bylo jak se okolo mého pasu ovinuli silne paže Siriuse a jak mi dal pusu na temeno hlavy .
------------------------------
Omlouvám se za chyby .
Budu ráda když dáte ☆.
ČTEŠ
Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎
FanfictionTento příběh se odehrává za dob pobertu . Všechny postavy patří J.K. Rowlingové A některé postavy jsem si vymyslela . NA VLASTNI NEBEZPEČÍ Jmenuji se Sára Katharin Elizabeth Relgshair a je mi šestnáct let, mám bratra Willa který je starší . Byla jse...