Dnes je 6.ledna a já mam dnes sve sedmnácte narozeniny . A je sobota takže to je na tom asi nejlepší že si mužů spat do kolika chci a ještě se Siriusem . Od novýho roku spím většinou se Siriusem u Pobertu v pokoji . Otočím se na druhý bok a přítulim se víc k Siriusovi .
,, Měly bychom ji nějak nežne probudit , aby nás pak neproklela a Sirius nezabil ."řekne nějaký hlas .
,, Ty dva se vázne hledali az se našli ."řekne další hlas .
,, Počkáme na holky a pak je probudíme ."řekne hlas v kterým jsem poznala Rema .
,, Mohli bychom jim jít na proti ."řekne James a jde ke dveřím .
,, Tak na mně aspoň počkej ."řekne Remus a odejde za Jamesem .
Po tom co se zavřou dveře cítím jak se Sirius pohl . Otevřu oči a kouknu se na Siriuse který nespí .
,, Dobre ráno Krásko ."řekl Sirius když si všiml že jsem vzhůru a koukám se na něj .
,, Dobre ."řeknu a dam mu pusu . Pomalu vylezu z postele a dojdu ke skříni kde si vezmu oblečení a jdu do koupelny . Sirius me následoval , společne jsme se osprchovali a provedli hygienu . Potom jsme se upravili a ja ještě upravila postel tak aby to vypadalo že tam ještě spíme . Vlezli jsme si do koupelny a sedli si na zem a nechali trochu otevřeny dveře abychom je kdyžtak slyšeli . Čekali jsme jen chvilku a do pokoje přišel James , Lili , Rem , Alex a Petr . Všichni si stouply okolo postele a James s Lili vyndali hůlky . Já jsem se Siriusem vstaly a vzaly si hůlky . Myslí jsem mu poslala zprávu ze na ne sešleme kouzlo který oni na nás .
,, Aquamenti ."řekli Lili s Jamesem a naše postel byla mokra . Když zjistili že tam nejsme tak se otočili a mi se Siriusem jsme je pocakali hůlkou . Pak jsme se Siriusem rychle vyběhli z věže a do Velké sine . Když jsme tam doběhl i tak jsme si sedli a nandali si jídlo a pustili se do něj . Chvilku po nás dorazil i zbytek party . Byli trochu naštvaný ale nějak moc to neřešili . Celý den jsme se bavili a hrali hry . Lili se nas zase pokusila naučit člověče , nezlob se a když bylo neco kolem šestý hodiny tak jsme pomalu vyrazili na cestu do Prasinek .
--------------------
Omlouvám se za chyby .
Budu rada za ⭐.
ČTEŠ
Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎
FanficTento příběh se odehrává za dob pobertu . Všechny postavy patří J.K. Rowlingové A některé postavy jsem si vymyslela . NA VLASTNI NEBEZPEČÍ Jmenuji se Sára Katharin Elizabeth Relgshair a je mi šestnáct let, mám bratra Willa který je starší . Byla jse...