Už uběhlo několik týdnů od úplňku a odehrání famfrpaloveho zápasu Nebelviru proti Havrasparu , který jsme vyhráli . Dnes je čtrnáctého února sobota a to znamena že je valentyn . Přemluvila jsem Siriuse abychom šli do Prasinek a odtamtud se přemístili k našemu domečku .
Probudila jsem se kolem desátý ráno v posteli Siriuse . Sirius ležel vedle mne a koukal se do stropu a asi o něčem přemýšlel . Chvilku jsem ho takhle pozorovala a pak jsem se k němu naklonila a políbila ho na jeho rty . To ho probudilo ze snění a otočil se na mne a usmál se . Chvilku jsme si povídali o škole a zkouškách které se blíží a budou az na konci května a pak ještě měsíc ve škole a pak prázdniny . Rozhodli jsme se že svatba bude o prázdninách a to 10. srpna , domluvili jsme se že pozveme jen pár přátel a pár učitelů ze školy . Taky jsme dohodly že si pořídime skřítka do domácnosti aby vařil a uklízel , protože ja na uklízení nejsem a vařit už vůbec skoro neumím , jsem ráda když zvládnu uvařit jen nějaký základní jídlo . Byla jsem ráda že jsem Siriuse přemluvila abych šli do našeho domu , abychom ho upravili než se tam nastěhujeme . Většina pokojů už je hotova ale pokoje pro hosty a koupelny potřebují trochu upravit . Se Siriuse jsme se rozhodli jestli budeme mit de ti tak budou mit ten pokoj s vlastni koupelnou a tem pokoj naproti schodům bude třeba knihovna a nebo tam budou jen krabice a nějaký nábytek co tu zůstal po bývalich majitelích . Vstala jsme z postele a šla do koupelny kde jsem provedla ranní hygienu a převlékla jsem se do džínu s tričkem a mikinu . Petr a Jamesem ještě spali a Remus tu nebyl , Sirius šel po mně do koupelny a po chvilce taky vylezl . Spolu jsme šli do Velké sine na snídani ktera byla jako vždycky vynikají . Po tomdle jsme se ve věži stavili pro kabáty a já kabelku do který jsem si dala hůlku a pár nezbytností . Zašli jsme si ještě do kuchyně a poprosili je aby nám udělali několik toustu jako oběd . Pak jsme se vydali tajnou cestou do Prasinek a pak jsme se přemístili k našemu domku . V předsíni jsem si pověsila bundu a sundala boty . Se Siriuse jsme se dohodli že spravime prvne sklep a pak pudu který jsem si minule nevšimla . Sklep byl v hroznem stavu a tak jsem prvne musela spravit schody který byli plesnivi a světlo bylo rozbité . Několika kouzly jsme to dali do pořádku a mohli jsme spravit okno kterým sem bylo trochu vidět . Zpevnila jsem strop a podlahu a nábytek co tu byl jsem dala do pořádku . Všimla jsem si i myslanky a skříně kde byli ampulky a na nich datumy . Jednu jsem nalila do myslanky a ponořila jsem se dovnitř . Ocitla jsem se v tomdle domě v obýváku kde byli nějací zici lidé a o něčem mluvili , na nic jsem nečekala a vrátila jsem se zpátky do sklepa . Kouzlem jsem si přivolala krabici a do ni jsem opatrně naskladala ampulky se vzpomínkami , na krabici jsem ještě nepsala věci bývalich majitelů - vzpomínky . Sirius vzal tu krabici a nesl ji ke schodům , ja jsem zatím z tašky výtahla tousty a dala je na talíře které jsem našla v kuchyni , do skleniček jsem napustila vodu a odnesla jsem to do jídelny kde jsem to položila na stul . Sirius za chvilku přišel a pustil se do jídla . Úklid sklepa jsme zvládli za hodinu a půl a tedy jsme se rozhodli že uklidime pudu , kam ještě přidám par krabic . Po tom co jsme dojedli a ještě nám několik toustu zbylo jsme se vydali na pudu , kouzlem jsem vynesla krabici se vzpomínkami na horu . Kouzlem jsem zpevnila podlahu a rozsvítila jsem žárovku ktera byla jediným zdrojem světla . Všechny krabice co tu byli jsem přerovnala a pořádne je popsala , věci bývalich majitelů jsem dala do rohu místnosti . Když jsme skončili s půdou tak jsme se pustili do pokoje s nábytkem a krabice mi kde byl většinou zmenšeny nábytek a fotky a nádobí . Nějaký nábytek jsme použili ještě do nějakých pokojů a zbytek jsme změnsili a dali do krabic a ty jsme nechali v pokoji který se nám zatím k ničemu nehodil . Když jsme měly všechno hotovy tak jsem v koupelně kde jsme měly ložnici jsem si oplachla obličej studenou vodu abych do sebe dostala nějakou energii . Se Siriuse jsme leželi v posteli a jen se tak váleli a když byl nejvyšší čas vrátit se zpátky do školy tak jsme vyrazili . Do školy jsme se vrátili akorát na večeři kde jsme se pořádne najedli a šli do věže . Byla jsem ráda že jsem se vyhnula valentynu , po tom co jsem se osprchovala a vlezla do postele tak jsem usnula .
-------------------------
Omlouvám se za chyby.
Budu ráda když dáte ☆.
Přeji všem hezkého Valentýna🖤.
(ikdyz ho třeba neslavite)
ČTEŠ
Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎
FanfictionTento příběh se odehrává za dob pobertu . Všechny postavy patří J.K. Rowlingové A některé postavy jsem si vymyslela . NA VLASTNI NEBEZPEČÍ Jmenuji se Sára Katharin Elizabeth Relgshair a je mi šestnáct let, mám bratra Willa který je starší . Byla jse...