5.Kapitola

3.8K 174 9
                                    

Prázdniny uběhly díky mému štěstí rychle a byl tu den odjezdu ,vstala jsem v osm ráno . Šla jsem do koupelny provést ranní hygienu . Když jsem přišla zpátky do pokoje bylo už ustláno . Ze skříně jsem si vzala černy rifle , bíle tričko a větší červený svetr . V koupelně jsem se snažila učesat vysoký culík . Sešla jsem do jídelny kde už seděli rodiče , Will tam ještě nebyl .

,, Dobré ráno ." pozdravila jsem rodiče oni jen kyvli a nijak se o mně nezajímají . Sedla jsem si na talíř jsem si nandala toust a namazala ho čokoládou .

,, Dobré ráno ." řekl Will který vešel do jídelny s úsměvem. A sedl si naproti mě.

,,Dobré ." odpověděla jsem a začala jist . Will si dal to stejný jako ja .

,, Williame byl bys tak laskav a odvedl svou sestru na nádraží a dohled na to aby nastoupila do vlaku . Mi s otcem musím něco zařídit. " zeptala se matka.

,, Ano matko odvedu ji na nádraží a zajistím aby nastoupila do vlaku ."odpověděl Will a usmál se na mě.

,, Dobře . A ty Saro se budeš chovat slušně a ať nedostaneme od ředitele nějaký stížnosti . Doufám že budeš zařazená do Zmijozelu jinak si nás nepřej .!" řekla matka a tu poslední větu zdůraznila .

,, Ano matko budu se chovat jak se sluší a patří . Nemůžu ti slíbit že půjdu do Zmijozelu , protože ten klobouk má svou hlavu a ja do ni nevidím ." odpověděla jsem .

,, Doufejme že ten klobouk bude mít rozum ." odpověděla matka a vstala ze židle.

,, Wille vrátíme se až večer tak se nějak zabavit . A Saro chovejte se slušně a nebav se s mudlovskymi šmejdy . Sbohem ." řekl otec a s matkou odešel do obýváku aby se odletaxovali .

,, Máš všechno sbaleno . O půl jedenácté ať stojíš tady i s kufry a sovou ." řekl Will a pustil se do snídaně .

,, Chybí mi jen pár věcí a budu tu stát přesně na čas ." odpověděla jsem a odešla do svého pokoje . Do kufru jsem si dala hřeben a další věci . Hůlku jsem si dala do připraveny kabelky ktera je zvětšena zvěčovací kouzlem . Dala jsem si do ní ještě hábit a novou knihu a připravenou ji položila ke dveřím . Zbývá mi ještě hodina a něco , rozhodla jsem se ze poprosím Dory aby mi odnesla kufr do předsíně . A potom si budu číst nějakou knihu .

,, Doro." zavolala jsem a přede mnou se objevila skřítka .

,, Přeje si slečna něco ." řekla tichým hlasem .

,, Ano odnes můj kufr do předsíně a přijď pro mě za pět minut půl jedenácté . Díky ." řekla jsem a vzala si knížku do postele .

,, Jak si slečna přeje ." řekla Dora.

Ani jsem se nenadála a přišla pro mně Dora . Vstala jsem z postele , koukla se na sebe do zrcadla a trochu se upravila . Vzala jsem si kabelku a dala si ji přes rameno . Když jsem sešla dolů kde už čekal Will.

,, Přesně na čas . " řekl a usmál se Já sešla pár posledních schodů a přešla k němu .

,, Máš všechno sbaleno . A kdyby ne tak bych ti to poslal . " řekl a podal mi ruku jednu ruku v ty druhy měl můj kufr.

,, Mám všechno ." řekla jsem a chytla jsem se ho a cítila jsem že se přemisťujeme .
-----------------------------------------------------------

Omlouvám se za chyby .
Budu ráda když dáte hvězdičku.

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat