Čas plynul a byl tu den kdy si můj bratr vezme mou nejlepší kamarádku za manželku. Byli jsme u nich doma připravovali jsme Alex na svatbu a i sebe. Bylo ty dva týdny co jsme opustili již navždy jako studenti Bradavice. Abych řekla pravdu už teď mi chybí ale budu to tu muset zvládnout. Že skříně kde jsme měli připravené šaty na svatbu jsem vyndala boty a všechny šaty jsem položila na postel a počkala jsem až Lili opustí koupelny abych tam mohla já. Alex už byla vysprchovana a čekala až se umyju i já abychom ji i sebe mohli upravit na svatbu. Kluci s Willem byli v pokoji pro hosty a taky se chystali. Po tom co jsem se taky osprchovala jsem se s Lili vrhla Alex na vlasy. Po vlasech jsme ji jemně nalíčili a ještě ji trochu upravili.
(účes )
(líčení)Po tom co jsme skončili s Alex Jamese upravili i mi. Já jsem si nechala rozpuštěné vlasy jen jsem trochu kouzlem zvlnila. Trochu jsem sebe i Lili nalicila a pak jsme se vrhly na šaty. Z obalu ve kterém byli šaty jsem vyndala boty i šaty a dala jsem je na stranu. S Lili jsme se oblékli do šatů pro družičky.
A pak jsme se s Lili vydala na zahradu zkontrolovat připravi na svatbu. Vše bylo v plném proudu a byl tu i docela chaos. Po tom co jsme vše zkontrolovali jsme šli pomoc Alex do šatů.
(šaty Alex )
Alex to moc slušelo, byla jsem zvědavá na to co na ní řekne Will až ji uvidí. Když byl nejvyšší čas jít do stanu na zahradě kde se má uskutečnit obřad. Vešli jsme do stanu a já dala znamení klaviristovi aby začal hrát a s Lili jsme vyrazili k oltáři kde už čekal kněz s Willem a kluky. Stoupl jsme si s Lili vedle sebe a naproti klukům kteří z nás nemohli spustit oči, hlavně Sirius a James. Začala hrát svatební hudba a z druhé strany stanu šla Alex s otcem, nemohla jsem si nevšimnout Willa kterému málem vypadli oči z dulku. Když Alex došla k oltáři tak mi podala kytici a otočila se k Willovi a koukla se mu do očí. Kněz začal obřad a já měla co dělat abych se nerozbrečela, kapesnikem který mi podala Lili jsem si utřela slzy a ani jsem moc nedávala pozor až když přišlo na manželský slib.
,, Willieme Relgshairi berete si zde přítomnou Alex Spencrovou za svoji manželku.''zeptal se kněz Willa a mně zase ukapla slza.
,, Ano beru.''řekne Will a já už brečím jako malý dítě. Nandá Alex prstýnek na rukua koukne se jí do očí a pokračuje se v obřadu.
,,Alex Spencrova berete si zde přítomného Williama Relgshaira. ''zeptal se kněz Alex.,, Ano beru.''řekne Alex a navlekne Willovi prstýnek.
,, A teď prosím polibte nevěstu.''řekne kněz a políbí Alex. Po tomdle všichni ve stanu začnou tleskat a gratulovat páru. Já s ostatníma jsem byla první kdo jim pogratulovat, když bylo po obřade se začalo slavit a tančit. Po oslavě jsme se se Siriusem přemístil domu kde už bydlíme dva týdny ale mě to připadá jako bych tam žila věčnost. Se Siriusem jsme už podali žádost o vyškolení na bystrozora a po prázdninách nastupujeme. Po horké sprše jsem si se Siriusem šla lehnout a po chvilce jsem si usnula.
----------------------
Omlouvám se za chyby.
Budu ráda když dáte ⭐.
Tuhle kapitolu bych chtěla věnovat rebelkastehlikiva a taky ji moc poděkovat za fotku šatů který mi poslala.
ČTEŠ
Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎
FanfictionTento příběh se odehrává za dob pobertu . Všechny postavy patří J.K. Rowlingové A některé postavy jsem si vymyslela . NA VLASTNI NEBEZPEČÍ Jmenuji se Sára Katharin Elizabeth Relgshair a je mi šestnáct let, mám bratra Willa který je starší . Byla jse...